انتخاب چکمه زمستانی- بهترین کفش برای برف و یخ

انتخاب چکمه زمستانی- بهترین کفش برای برف و یخ

در فصل زمستان و سرما و یخ‌بندان، پوشیدن کفش‌های مناسبی که از پاها در برابر سرما محافظت کنند، اهمیت زیادی دارد. جلوگیری از لغزش و سرخوردن روی سطح برفی یا یخبندان مهمتر از شیک ماندن است. هر چند، همه ما عاشق چکمه‌های زمستانی زیبا هستیم. در انتخاب کفش زمستانی مناسب، احتمالا با سوالات زیادی روبرو خواهید شد. برای پاسخ به این سوالات، به توصیه‌های ما نگاهی بیندازید.

چه زیره‌ای برای برف مناسب است؟

لاستیک ضد لغزش به طور معمول بهترین کف برای برف و یخ را ایجاد می کند. کفه‌هایی با آج بلندتر، چسبندگی زیادی دارند.  این کفه‌ها هنگام راه رفتن در شرایط زمستانی از لغزش جلوگیری می‌کنند. نکته دیگر در مورد چکمه مناسب برف در زمستان، خاصیت ضد آب بودن است تا از خیس شدن و سرمازدگی پا محافظت کنید.

چکمه های مخصوص برف یا کفش کوهنوردی گزینه خوبی هستند. این کفش نه تنها کفه مناسبی برای جلوگیری از  لغزش دارند، بلکه از مچ پا نیز پشتیبانی می‌کنند و به شما در ثابت ماندن در سطوح لغزنده کمک می‌کنند.

چکمه‌های برفی یا چکمه های کوهنوردی مانند اکثر کفش‌های کوهنوردی کلمبیا و بوت‌ها و نیم بوت‌های کاترپیلار، به طور کلی بهترین کفش برای پیاده روهای یخ زده هستند. با این حال، اگر به دنبال کفش‌های روزمره برای پوشیدن در محل کار خود هستید، می‌توانید کفش‌های معمولی خود را با روش‌های زیر تا حدی به کفش ضد لغزش تبدیل کنید:

اسپری کششی. پاشیدن کف پا با اسپری کششی می تواند چسبندگی آنها را بهبود بخشد. بیشتر اسپری های چسبان رزین های چسبنده هستند و با افزودن کت نازک ضد زمستان به کفش های شما کار می کنند.

تجهیزات ضد لغزش کفش: این تجهیزات، در اصل یک نوار لاستیکی است که به دور کفش شما می‌پیچد ، با کمی سیم پیچ فلزی که روی کف شما قرار دارد و در شرایط یخ زده به شما چسبندگی بیشتری می دهد.

باندهای کشی: اگر هیچ تجهیزات جانبی مناسبی پیدا نکردید، می‌توانید باندهای الاستیک منظمی را به کفش خود بچسبانید. کافی است یکی یا دو بار دور کفش بپیچانید و بیرون بروید. اینکار به شما کمک می‌کند تا کمی کشش و چسبندگی کفش خود را تقویت کنید.

کدام چکمه‌های زمستانی گرم هستند؟

چکمه مردانه گرم: بوت مردانه کلمبیا در مدل‌هایی نظیر Columbia Bugaboot

چکمه زنانه گرم: بوت کلمبیا مدل‌هایی نظیر Columbia Nikiski و Columbia Firecamp

چکمه های برفی و کوهنوردی معمولاً گرم‌ترین چکمه های زمستانی هستند. زیره های لاستیکی آنها ضد آب است و بسیاری از آنها با پارچه عایق یا خز مصنوعی پوشانده شده‌اند. این دو عنصر در کنار هم کمک می‌کند تا پاهای شما در شرایط مرطوب زمستان حفظ شود. برای مثال، بوت‌های طبیعت گردی و کوهنوردی مردانه و زنانه کلمبیا برای شرایط هوایی تا منفی 32 درجه سانتیگراد مناسب هستند و از پاهای شما در برابر یخ زدگی محافظت خواهند کرد.

در قسمت بالایی بیشتر کفش‌های برفی از چرم یا نایلون استفاده می‌شود. کفی‌ها معمولاً لایه‌هایی پارچه های نرم و گرم دارند.

کدام چکمه ها را باید در زمستان بپوشیم؟

اگر به یک جفت چکمه نیاز دارید که پاهای شما را در زمستان خوش حالت نگه دارد، چکمه‌های برفی تنها گزینه نخواهد بود. قطعا دوست دارید کفش‌هایتان شیک و همچنین کاربردی باشد.

به هر حال ، رفتن به داخل دفتر با یک جفت چکمه برفی سنگین ممکن است شما را ایمن و گرم نگه دارد، اما احتمالا با کت زمستانی یا استایل شما مطابقت نداشته باشد. گزینه‌های استایلیش زیبای زمستانی زیر همیشه برایتان وجود خواهند داشت:

چکمه های تا زانو. می‌توانند یک گزینه عالی برای مقابله با شرایط آب و هوایی زمستان باشند. آنها بیشتر قسمت پایینی پای شما را پوشانده و به خوبی با یک جفت جوراب شلواری یا جوراب بلند ترکیب می‌شوند.

چکمه های چرمی. برای مردان یک جفت چکمه چرمی طبیعی یا چرم مصنوعی گزینه خوبی برای گرم و خشک نگه داشتن پاها است. این چکمه‌ها ‌به طور طبیعی محکم هستند و از آنجا که می توانید از اسپری های ضد آب برای محافظت از زمستان خود استفاده کنید، گزینه عالی زمستانی هستند.

به اطراف خود نگاه کنید و مطمئناً کفش‌های زمستانی مورد علاقه خود را پیدا خواهید کرد

فراموش نکنید که هنگام انتخاب کفش و چکمه زمستانی مناسب، باید کارامد بودن آنها را نیز بررسی کنید زیرا برخی از آنها در برابر آب مقاوم نیستند. اگر هوا برفی است، یا آنقدر سرد است که سطح زمین یخ زده است، دقت کنید که کفشی را برگزینید که کفی ضدلغزش داشته باشد و بتواند پای شما را از سرمازدگی حفظ کند. انتخاب یک کفش خوب می‌تواند سلامت پای شما را تضمین کند. کمپانی‌های کاترپیلار و کلمبیا، بوت‌ها و نیم بوت‌های زنانه و مردانه زیبا و منحصر بفردی را طراحی کرده‌اند که در عین مخافظت شما در برابر لغزش و سرمای شدید، پاسخگوی نیازهای شما در زمینه مد و استایل هم خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.