آشنایی با انواع کفش زنانه

معرفی انواع کفش زنانه و کاربرد آنها

خرید کفش زنانه مناسب

آیا شما هم قصد خرید و تهیه بهترین و شیک‌ترین مدل و انواع کفش زنانه را دارید؟ آیا می‌دانید که خرید کفش زنانه مورد نظر خود، بایستی به چه آیتم‌هایی توجه کرد؟ شما می‌توانید برای کسب اطلاعات مورد نظر خود در خصوص انواع کفش زنانه، مقاله‌ی پیش روی را تا آخر مطالعه کنید.

کفش از مهمترین وسایل مورد استفاده در نزد همه مردم جهان می‌باشد که امروزه شما می‌توانید متنوع ترین انواع مدل کفش زنانه را به راحتی مورد مشاهده قرار دهید. کفش‌ها به دسته بندی‌های مختلفی تقسیم میشوند که کفش های زنانه پرفروش ترین بخش این دسته بندی هستند. امروزه بسیاری از خانم‌ها علاقه‌مندی بسیار زیادی را برای خرید و استفاده از بهترین و باکیفیت ترین کفش های زنانه دارند تا بتوانند راحتی و زیبایی را برای خود به ارمغان آورند. بولگانو یکی از معتبرترین فروشگاه‌ها در زمینه فروش انواع کفش‌های زنانه بوده و شما می‌توانید شیک‌ترین و دوست داشتنی‌ترین محصولات زنانه را به راحتی از همین وب سایت تهیه و خریداری کنید.

انواع مدل های کفش زنانه بر اساس کاربرد

اگر شما نیز قصد خرید و استفاده از مقاوم ترین کفش های زنانه را دارید، می‌توانید در گام اول هدف از خرید کفش مد نظر خود را مشخص کرده و سپس اقدام به ثبت سفارش مورد نظر خود داشته باشید. کفش‌های زنانه را می‌توان بر اساس کاربردی که دارند در انواع مختلفی دسته بندی کرد که در ادامه با مهمترین آنها آشنا میشویم:

کفش پاشنه بلند

کفش های پاشنه بلند زنانه در میان خانم ها بسیار محبوب هستند و هیچ کس نمیتواند بگوید که حداقل یک بار از کفش پاشنه دار استفاده نکرده و یا علاقه مند به استفاده از آنها نیست! پوشیدن کفش پاشنه بلند، قد شما را بلند تر نشان میدهد و این موضوع در میان خانم ها سبب کسب اعتماد به نفس بیشتر میشود. البته در هنگام استفاده شما مجبور هستید ریسک های فراوانی را به جان بخرید و ما به هیچ عنوان به شما توصیه نمیکنیم به صورت مدام از آنها استفاده کنید. این کفش ها بیشتر در مجالس عروسی، مهمانی ها و گاها در قرار های کاری مورد استفاده قرار میگیرد. اگر شما نیز قصد خرید کفش پاشنه بلند را دارید در قدم اول به شما توصیه میکنیم به سراغ مدل ها دیگری که در ادامه به شما معرفی میکنیم بروید ولی اگر در خرید خود مسمم هستید، پیشنهاد میکنیم مقاله آشنایی با معایب کفش پاشنه بلند را مطالعه کنید. تا با آسیب های کفش پاشنه بلند و روش های کاهش درد پا توسط این کفش ها بیشتر آشنا شوید.

صندل زنانه

در فصول گرم سال استفاده از صندل های تابستانه در میان خانم ها و آقایان بسیار رایج است. این کفش ها به دلیل خنکی که دارند از تعریق بیش از حد پاهای شما جلوگیری میکند. نکته ای که درمورد این محصولات نزد خانم های بسیار دوست داشتنی است، رنگ ها و طرح های متنوعی است که بعضی از انها نیز مانند کفش پاشنه بلند (البته با ایمنی بیشتر) پاهای شما را کشیده تر نشان میدهد. اگر به دنبال یک استایل غیر رسمی هستید خرید صندل زنانه را به شما پیشنهاد میکنیم.

کفش اسپرت

یکی از پرطفدار ترین مدل های کفش زنانه را کفش های اسپرت تشکیل میدهند. کفش اسپرت زنانه به انواع مختلفی نظیر پیاده روی، دویدن، فعالیت های باشگاه و کوهنوردی تقسیم میشود. اما به دلیل راحتی فوق العاده ای که این نوع کفش ها دارند یکی از انتخاب های محبوب برای استفاده روزانه میان خانم هاست. البته ناگفته نماند که کفش های اسپرت را به راحتی میتوان با انواع سبک ها و استایل ها ست کرد. معمولا کاربرد کفش های اسپرت به نوع خاصی ختم نمیشود و از آنها میتوان در انواع میحط ها از جمله محل کار، مناسب های خاص، ورزش و … استفاده کرد.

کفش روزمره

اگر به دنبال راحت‌ترین و مناسب‌ترین کفش‌های زنانه برای استفاده در طول روز هستید، می‌توانید خرید کفش‌های روزمره زنانه را در اولویت‌ خود قرار دهید. این مدل از کفش از راحتی فوق العاده بی‌نظیری برخوردار هستند که شما می‌توانید با خیال راحت آنها را به مدت بسیار طولانی مورد استفاده قرار دهید. اما یکی از ویژگی های کلیدی که در رابطه با کفش های زنانه روزمره وجود دارد نوع طراحی آنهاست که تاثیر به سزای در راحتی پاهای شما دارد. از بهترین برند های تولید کننده کفش های روزمره میتوان به اسکیچرز، اسیکس، الترا و کاترپیلار اشاره کرد.

کفش مجلسی

خانم‌ها عاشق زیباترین و شیک‌ترین انواع کفش‌های مجلسی هستند و دوست دارند تا رنگ‌ها و مدل‌های متنوع این محصولات را تهیه کرده و آن را در مجلس‌های مختلف مورد استفاده قرار دهند. پاشنه‌ی مربوط به این مدل از کفش‌ها نیز در مقایسه با دیگر انواع کفش‌های زنانه بسیار بلند‌تر می‌باشد. البته ما به شما پوشیدن کفش هایی با پاشنه های باریک و بلند را توصیه نمیکنیم زیرا میتواند عواقب جبران ناپذیری برای پاهای شما به همراه داشته باشد.

کفش رسمی

معمولا استفاده از کفش های رسمی در میان خانم رایج نیست و این موضوع بستگی به فرهنگ و سلیقه آنها دارد. به طور کلی از کفش های رسمی میتوانید در مراسم ها، عروسی ها و محیط های کاری استفاده کنید. کفش های رسمی زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند اما نکته ای که باید به آن توجه کنید ست کردن آنها با استایلتان میباشد. دوستان عزیز به یاد داشته باشید که کفش های رسمی زنانه هماطور که میتوانند باعث درخش شما در میان افراد شوند، در صورتی که به درسی از آنها استفاده نکنید میتوانند موجب خراب کردن تیپ شما هم بشود.

کفش چرم

احتمالا شما هم تا به الان، حداقل یک بار نام کفش چرم را شنیده اید. کفش های چرم به دلیل ویژگی های فوق العاده که دارد بسیار پرطرفدار هستند. از جلمه ویژگی های کفش چرم زنانه میتوان به وزن سبک، انعطاف پذیری بالا زیبایی و از همه مهم تر قابلیت تنفس که دارند اشاره کرد. البته لازم به ذکر است که چرم جیر به دلیل نرمی و راحتی، محبوب ترین نوع چرم در استفاده از تهیه کفش چرم زنانه است. کفش های چرمی زنانه را میتوانید در محیط های کاری و مناسبت ها استفاده کنید اما بیاد داشته باشید که کفش های چرم نیاز به مراقبت های ویژه ای دارند. پس به شما توصیه میکنیم از آنها در مکان هایی که امکان کثیف شدن آنها وجود دارد استفاده نکنید و به صورت مرتب آنها را واکس بزنید.

کفش رانینگ

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به پیاده روی و دویدن علاقه دارید داشتن یک کفش رانینگ زنانه در کمد خود یکی از کارهای ضروری به حساب می آید. کفش های دویدن به دلیل تکنولوژی ها و طراحی منحصر به فردی که دارند میتوانند از پاهای شما به خوبی مراقبت کنند. استفاده از کفش های نامناسب در هنگام ورزش اسیب های جبران ناپذیری را به پاها، زانو ها و کمر شما وارد کند پس با خرید کفش زنانه رانینگ سلامتی را به پاهای خود هدیه دهید. از برند های تولید کننده کفش رانینگ زنانه میتوان به ادیداس، نایکی و الترا اشاره کرد.

کفش پیاده روی: کفش های پیاده روی نیز دسته دیگر از کفش های اسپرت هستند که داشتن آنها برای خانم هایی که به پیاده روی علاقه مند هستند ضروری میباشد. از تکنولوژی هایی که کفش پیاده روی مناسب باید داشته باشد میتوان به زیره انعطاف پذیر، رویه تنفس پذیر، ضربه گیر و بالشتک نرم اشاره کرد. معمولا کفش های پیاده روی به دلیل راحتی که دارند برای استفاده روزمره و انجام فعالیت های سبک نیز استفاده میشود اما اشتباهی که بسیار از افراد در هنگام خرید کفش پیاده روی انجام میدهند استفاده از آنها برای دویدن و رانینگ است که اینکار نه تنها برای شما مفید نیست بلکه به سلامتی شما نیز آسیب میرساند.

کفش کوهنوردی

کفش کوهنوردی نوعی کفش زنانه پرکاربرد برای ماجراجویی در دامان طبیعت و کوه است. این کفش ها طراحی منحصر به فردی نسبت به تمامی کفش های زنانه ای که تابحال با آن آشنا شدیم دارند. پوشیدن کفش کوهنوردی زنانه ضمن ایمنی و حمایت از پاها سبب کاهش میزان خستگی و بازگشت انرژی نیز میشوند و از طرفی استفاده از کفش های غیر استاندارد برای کوهنوردی آسیب های جدی را برای پاها، زانو و کمر به دنبال دارد. فراوانی تنوع کفش های کوهنوردی، بی‌نظیر است و شما میتوانید آنها را در تمامی رنگ ها، ویژگی ها و تکنولوژی های مختلف در بازار پیدا کنید. از کفش های تنفس پذیر و سبک وزن برای فصول گرم تا کفش های ضد آب و عایق سرما برای فصل زمستان نوعی کفش کوهنوردی محسوب میشوند. به طور کلی کفش مناسب کوهنوردی باید کشش و پایداری لازم برای عبور از زمین های سخت را داشته باشد، تحت هر شرایطی از پاها در برابر چالش های احتمالی محافظت کند و از مواد با کیفیتی ساخته شده باشد تا برای چندین فصل ماجراجویی دوام بیاورد.

کفش تخت

کفش های تخت یا کفش هایی باله یکی دیگر از انواع مدل های محبوب کفش زنانه هستند که امروزه مورد توجه تمام رده های سنی قرار گرفته. این کفش ها برخلاف کفش های پاشنه بلند دارای یک پاشنه نازک هستند و گاهی اوقات ممکن است در اطراف آنها یک بند تزئینی وجود داشته باشد. کفش های بالرین را میتوانید با انواع استایل های خود ست کنید و جالب است بدانید استفاده از این کفش ها در برخی گروه های موسیقی و مدارس آموزش باله ضروری است.

انواع بوت و نیم بوت های زنانه

اخرین مدلی که از انواع کفش زنانه قصد داریم به شما معرفی کنیم نیم بوت زنانه است. احتمالا از کاربرد صندل ها در فصل تابستان آگاه هستید، کاربرد بوت ها و نیم بوت ها کاملا برعکس صندل هاست. اغلب این کفش ها برای فصول سرد طراحی شده اند که استفاده‌ی آنها در فصل زمستان به اوج خود میرسد. اگر به دنبال کفشی هستید که بتوانید ضمن داشتن استایل منحصر به فرد، پاهایتان را گرم نگه دارد، خرید نیم بوت زنانه توصیه میشود. البته ناگفته نماند نیم بوت ها انواع مختلفی دارند و میتوانید آنها را در سبک ها، مدل ها و رنگ های متنوعی در بازار پیدا کنید. در ادامه پر طرفدار ترین نیم بوت های زنانه را بررسی میکنیم

نیم بوت چلسی

بدون شک نیم بوت های چلسی زنانه کامل کننده استایل خانم های شیک پوش محسوب میشود. این مدل از کفش های زنانه در سال اخیر سر و صدای زیادی به پا کرده و استفاده سلبریتی های معروف از این مدل نیم بوت ها سبب شده که هر کسی از جلمه زن و مرد یکی از آنها را در کمد خود داشته باشد. نیم بوت های چلسی میتواند برای استایل های کژوال و روزمره فوق العاده باشد اما اگر به یک عروسی دعوت شده اید، در صورتی که بتوانید این کفش ها را با سایر لباس های خود ست کنید، استایل منحصر به فردی را از خود به نمایش میگذارید.

بوت های ساق بلند

بوت های ساق بلند علاوه بر اینکه میتوانند از پاهای شما در فصل زمستان از نفوذ سرما جلوگیری کنند از زیبایی بسیار زیادی نیز برخوردار هستند. از این مدل بوت ها میتوانید در مجالس رسمی، مهمانی ها و محل کار خود استفاده کنید.

نیم بوت سوارکاری

اولین قدم برای سوارکار های حرفه ای و خانم های که سوارکاری علاقه مند هستند، رعایت اصول ایمنی است. کفش و نیم بوت سوار کاری، بعد از کلاه بیشتری اهمیت را نسبت به سایر اجزا دارد. همانطور که از نام این کفش ها پیداست برای سوار کاری مناسب بوده و اغلب از جنس چرم طبیعی ساخته میشود ناگفته نماند، مدل هایی که از چرم مصنوعی نیز ساخته شده اند در بازار به فروش میرسند و از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند.

نیم بوت های نظامی

برخی از خانم ها علاقه زیادی به استایل های نظامی دارند که پوشیدن کفش مناسب تاثیر زیادی بر هارمونی استایل شما دارد. اصولا این نیم بوت ها به دلیل گرمی که دارند در فصل های سرد مانند پاییز و زمستان استفاده میشود. رویه این محصولات از جنس چرم طبیعی و مصنوعی است و طراحی آن متناسب با انواع زمین ها ساخته شده. زیره این کفش ها چسبندگی فوق العاده ای دارند و در محیط های یخی از سر خوردن شما جلوگیری میکنند. اگر از آن دسته خانم هایی هستید که صنعت مد را دنبال میکنید و به محصولات ترند علاقه مند هستید داشتن یکی از این کفش ها خالی از لطف نیست.

تفاوت کفش پیاده روی و دویدن زنانه

کفش های رانینگ نیاز دارند که انعطاف پذیری بیشتری نسبت به کفش های پیاده روی داشته باشند زیرا شما در هنگام دویدن 3 برابر وزن خود را بر روی پاهای خود قرار میدهید در صورتی که در هنگام پیاده روی این عدد به 1/5 میرسد.

وزن کفش رانینگ تاثیر به سزایی در سرعت شما دارد به همین برند های تولید کننده کفش های تخصصی رانینگ تاکید بسیار زیادی بر روی وزن آنها دارد. البته سبک بودن کفش پیاده روی یک مزیت مفید به حساب می‌آید اما در مقایسه با کفش های دویدن حساسیت زیادی نباید به خرج داد.

همانطور که میدانید دما بدن شما با انجام فعالیت های ورزشی بالا میرود و پاهای شما شروع به عرق کردن میکنند. طبیعی است که دویدن باعث تعریق بیشتری نسبت به کفش پیاده روی میشود به همین کفش های رانینگ باید از تنفس پذیری بیشتری داشته باشند

انواع کفش زنانه بر اساس برند

کفش زنانه را می‌توان بر اساس برندهای تولید آنها نیز به انواع مختلف تقسیم بندی کرد که از بهترین مدل کفش‌های زنانه بر اساس برند می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

کفش زنانه کلمبیا

خانم‌هایی که به دنبال استفاده از یک کفش راحت و شیکی هستند، می‌توانند محصولات مربوط به برند کلمبیا را در اولویت‌های خود قرار دهند. این مدل از کفش‌های زنانه دارای طراحی‌های بسیار جذاب و دوست‌داشتنی هستند و شما می‌توانید با بسیاری از لباس‌های خود، این مدل از کفش‌ها را ست کنید.

کفش زنانه مرل

کفش‌های زنانه مرل از دیگر پرفروش‌ترین انواع کفش‌های زنانه به شمار می‌آید که شما می‌توانید متنوع‌ترین محصولات مربوط به این برند را از فروشگاه بولگانو مشاهده کنید. در نظر داشته باشید که این مدل از کفش‌های زنانه از راحتی بسیار بالایی برخوردار بوده و مناسب برای هر سنی می‌باشد.

کفش زنانه نایک

یکی از برند هایی که کفش های زنانه را در تنوع بسیار بالا در سبک های اسپرت، ورزشی، راحتی و نیم بوت ها میباشد. کفش های Nike از مواد با کیفیتی ساخته میشوند که از دوام و مقاوت بالایی برخوردار هستند. این کفش ها به خوبی از پاها شما در هنگام راه رفتن و دیود

کفش ونس

یکی از شرکته ای تولید کننده کفش مردانه و زنانه که گروه خاصی از جامعه را که معمولا جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده است کفش ونس میباشد که نزد ورزشکاران به خصوص اسکیت سوار ها از محبوبیت بالایی برخوردار است. از معروف ترین مدل های کفش این برند میتوان به Vans Old Skool، Vans Slip-On TRK و Vans SK8-Mid اشاره کرد. رنگ سفید و مشکی و طرح های شطرنجی در واقع نماد کفش های ونس به شما می‌آید.

کفش زنانه کاترپیلار

از دیگر پرطرفدارترین و محبوب‌ترین انواع کفش زنانه، می‌توان به کفش کاترپیلار زنانه اشاره کرد که از زیبایی و طراحی بسیار شگفت انگیزی برخوردار هستند. افرادی که قصد تهیه بهترین و شیک‌ترین انواع کفش اسپرت را دارند، می‌توانند خرید این محصولات را در اولویت‌های خود قرار دهند.

کفش زنانه اسکیچرز

همانطور که میدانید قیمت کفش های اورجینال میتواند کمی زیاد باشد. برند اسکیچرز همیشه تلاش کرده با ارائه کفش های باکیفیت به همراه قیمت مناسب مشتریان وفاداری را جذب کند. اگر به دنبال یک کفش شیک با قیمت مناسب هستید پیشنهاد ما به شما کفش های زنانه اسکیچرز است. البته باید در نظر داشته که قیمت کفش های اورجینال هیچ وقت 300 هزار تومان نیست! به شما توصیه میکنیم قبل از کفش های این برند مقاله تشخیص کفش اسکیچرز اصل را در بولگانو مطالعه کنید

کفش زنانه سالومون

اگر تابحال تجربه داشتن کفش های ورزشی را داشته اید به احتمال زیاد نام برند سالومون را شنیده اید. کفش های زنانه سالامون به دلیل دوام بالا و قیمت مقرون به صرفه‌ی که دارند نزد ورزشکاران حرفه ای از محبوبیت بالایی برخوردار هستند که البته طراحی کفش های سالامون نیز در این محبوبیت نقش به سزایی دارد که از موارد مهم در طراحی کفش های سالامون بالشتک مناسب آنهاست زیره بالشتک زیاد در هنگام دویدن میتواند بازخورد منفی داشته باشد.

کفش زنانه آدیداس

آدیداس بزرگ ترین تولید کننده لوازم ورزشی در اروپا محسوب میشود که توانسته سهم بزرگی از بازار کفش های زنانه به دست آورد. این برند محبوب انواع کفش زنانه را با کاربری های مختلفی عرضه و وارد بازار کرده است که از پرفروش ترین آنها میتوان به کفش های مخصوص دویدن و پیاده روی اشاره کرد.

کفش اسیکس

آخرین برندی که در این مقاله به شما معرفی میکنیم، برند اسیکس که یکی از محبوب ترین برند های کفش در دنیاست که فعالیت خود را در سال 1949 از ژاپن اغاز کرد. کفش اسیکس زنانه راحتی را به همراه زیبای به شما ارائه میدهد. زمینه فعالیت شرکت اسیکس در حیطه کفش های ورزشی است اما بسیار از افراد به دلیل راحتی که کفش های پیاده روی اسیکس دارند، از آنها برای استفاده روزمره نیز استفاده میکنند. شما نیز اگر عاشق و دلباخته استایل های اسپرت و غیر رسمی هستید با کمی خلاقیت در ست کردن کفش با لباس میتوانید به یک ظاهر شیک برسید.

نکات مورد توجه در خرید کفش زنانه

افرادی که قصد دارند تا یکی از بی نظیرترین و باشکوه ترین انواع کفش زنانه را تهیه و خریداری کنند، بایستی به برخی از حساس‌ترین و مهمترین نکات در این زمینه توجه لازم را داشته باشند. ما در مقاله راهنمای خرید کفش زنانه به صورت مفصل به آنها پرداختیم اما از مهمترین پارامترهایی که در خرید و استفاده کفش‌های زنانه بایستی به آنها توجه کرد، می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • فرم پای خود را در نظر بگیرید: اگر سری به وبسایت های کفش زنانه بزنید میتوانید در کسری از ثانیه انواع کفش زنانه را در رنگ ها و طرح های مختلف مشاهد کنید. اکثر برند ها کفش های خود را در قالب های یکسانی طراحی میکنند در صورتی که فرم پای همه خانم های یکسان نیست. در واقع میتوان گفت توجه به فرم پاها و خرید کفش مناسب آنها مهم ترین نکته‌ طلایی هنگام خرید کفش زنانه میباشد.
  • سایز مناسب: سایز کفشی که انتخاب میکنید دقیقا باید مطابق با نیاز شما باشد. استفاده کردن از کفش های تنگ میتواند تاثیر جبران ناپذیری مانند کبود شدن ناخن، انگشت چکشی، فرورفتگی ناخن و التهاب انگشتان را برای شما به همراه داشته باشد. همچین اگر کفش شما بیش از اندازه گشاد باشد باعث سر خورد پاها در کفش میشود که نتیجه آن عارضه هایی همچون میخچه پا و تاول است.
  • بعد از ظهر خرید کنید: همیشه سعی کنید کفش های خود را به ساعات پایانی روز موکول کنید زیرا ممکن است پاهای شما در اثر انجام فعالیت هایی روزانه کمی متورم شود و شما را در تشخیص سایز دقیق کفش دچار اشتباه کند

راهنمای خرید بهترین کفش زنانه

حال که با انواع مختلف کفش زنانه از نزدیک آشنا شدید، می‌توانید فرصت طلایی و استثنایی پیش روی خود را از دست ندهید و هم‌اکنون از فروشگاه اینترنتی بولگانو ، یکی از بهترین و وبسایت ها در زمینه فروش کفش های زنانه با توجه به علاقه‌مندی خود تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید. توصیه می‌کنیم که قبل از خرید بهترین انواع کفش‌های زنانه، در مورد ویژگی‌ها و قیمت مربوط به آنها اطلاعات مورد نظر خود را به دست آورید. همچنین شما می‌توانید در صورت داشتن هرگونه سوالی راجع به انواع کفش‌های زنانه و مردانه، با همکاران ما در تماس بوده و راهنمایی‌های مورد نظر خود را در این خصوص به دست آورید. همکاران ما می‌توانند بهترین راهنمایی را برای خرید و انتخاب شیک‌ترین و راحت‌ترین کفش زنانه در اختیارتان قرار دهند

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.