تشخیص کفش نایک اصل

تشخیص اصل بودن کفش نایک Nike

اگر جزو افرادی هستید که به سلامت پاهای خود اهمیت می‌دهید و برای پوشاک خود هزینه و وقت کافی صرف می‌کنید، باید بدانید که پوشیدن یک کفش مناسب از مهم‌ترین مواردی است که یک فرد باید در زندگی‌اش به آن توجه کند. استفاده از کفش‌های فیک منجر به بروز مشکلاتی برای پا شده و فشار زیادی به پا وارد می‌نمایند. از طرفی خرید نایک کفش اصل منجر به صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود؛ زیرا با در اختیار داشتن کفش‌های اورجینال امکان استفاده از آن‌ها برای سال‌های طولانی مقدور خواهد بود. در این میان یکی از برترین برندهایی که به تولید کفش می‌پردازد، نایک است که شهرت جهانی داشته و محصولاتش کیفیت بالایی دارند. با این حال خیلی از افراد سودجو اقدام به تولید کفش نایک کرده و خریداران را در زمان انتخاب این محصول سردرگم می‌کنند. همچنین کفش‌های نایک فیک مشابه نمونه اورجینال ساخته می‌شوند؛ به همین دلیل در این مطلب قصد داریم به تشخیص کفش نایک اصل از فیک پرداخته و شما را با ویژگی‌های آنها آشنا نماییم.

کفش نایک اصل ساخت کجاست؟

یکی از بهترین کفش های دنیا، کفش نایک بوده و برای رشته‌های ورزشی مختلف مانند تنیس، فوتبال، بسکتبال، دو و غیره طراحی می‌شوند. کفش نایک از محبوب‌ترین محصولات تولید شده در این برند نیز محسوب می‌شود.

در رابطه با این که کفش نایک ساخت کدام کشور است، نمی‌توان گفت که این کفش محدود به یک کشور خاص می‌باشد. با وجود اینکه کفش نایک اورجینال ساخت کشور آمریکا بوده، اما هیچ کدام از کفش‌ها نایک در آمریکا تولید نمی‌شوند! امروزه این محصولات در کشورهایی مانند ویتنام، چین، ژاپن، ترکیه، مالزی، ایتالیا، گرجستان، کره، مکزیک، کرواسی و غیره تولید می‌گردند.

کمپانی‌های مشهور جهانی برای کنترل هزینه‌ها، به کشورهایی دیگر منتقل می‌شوند. در همین راستا می‌توان گفت که کفش نایک اصل یک برند آمریکایی است که محصولاتش در کشورهای مختلف تولید می‌گردد.

کفش نایک چه تفاوت با کفش تقلبی و های کپی دارد؟

کفش های نایک یکی از جذاب کفش اسپرت مردانه و زنانه در جهان به شمار می‌رود که بسیار پرطرفدار است و از تکنولوژی‌های مختلفی بهره می‌برد. این کمپانی با ترکیب سبک‌های ورزشی با مد روز توانسته جایگاه محکمی در میان ورزشکاران مشهور پیدا کند. محبوبیت کفش‌های نایک باعث شده است تا افراد سودجو اقدام به تولید نمونه فیک این محصولات کرده و حتی آن‌ها را با قیمت گزافی به فروش برسانند. از طرفی در کشور ایران نمایندگی رسمی این کمپانی وجود ندارد و همین موضوع تولید کفش‌های نایک کپی را افزایش داده است.

کفش نایک مردانه و زنانه اصل با وجود اینکه در ظاهر مشابه کفش تقلبی و های کپی است، اما با بررسی‌های بیشتر تفاوت‌ خود را نشان می‌دهد. برندهای اورجینال اقدام به تولید کفش‌هایی می‌کنند که حداکثر سازگاری را با پاها داشته و از پشتیبانی ویژه برای قوس کف پا بهره ‌ببرند.

افرادی که تمایل دارند همیشه شیک و جذاب به نظر برسند، باید نسبت به خرید کفش اورجینال اقدام نمایند. کفش نایک کاملا شما را متمایز از دیگران نشان می‌دهد. به علاوه این کفش با کیفیت بالایی که دارد، وضعیت بسیار راحتی را برای پاها ایجاد می‌کند. این در حالی است که کفش نایک تقلبی از مواد اولیه نامرغوب ساخته شده است و همانطور که اشاره شد، منجر به بروز بیماری‌های مختلفی مانند درد پا، درد زانو و کمر می‌شود.

کفش نایک اصل از پاها محافظت کرده و انگشتان پا را در شرایط مناسبی قرار می‌دهند. اما کفش فیک انگشتان پا را از حالت مطلوب خارج کرده و موجب انحراف آن‌ها می‌شود.

مقاله مرتبط: بهترین کفش های نایکی

روش های تشخیص کفش نایک اصل

امروزه انواع تقلبی کفش نایک در بازار وجود داشته و در صورتی که با ویژگی‌های نمونه اورجینال این محصولات آشنا نباشید، امکان خریدی اشتباه برای شما وجود خواهد داشت. در ادامه قصد داریم به روش‌های تشخیص کفش نایک اصل بپردازیم.

توجه به بسته بندی کفش

بسته بندی کفش نایک

برندهای معتبر برای تولیدات خود ارزش زیادی قائل هستند و برای جلوگیری از هرگونه صدمه‌ای به آن‌ها، اقدام به تولید بسته‌بندی‌های محکم و شیک می‌کنند. جعبه کفش نایک اصل به رنگ نارنجی براق بوده و از کیفیت قابل قبولی برخوردار می‌باشد. از طرفی بررسی شماره بارکد و سریال کفش نایک اصل با سریال روی جعبه باید یکسان بوده و هر اختلافی در این مورد نشان‌دهنده تقلبی بودن این کفش‌ها محسوب می‌شود. با توجه به مواردی که گفته شد، این امکان فراهم می‌شود تا با بررسی جعبه کفش نایک به اصل یا فیک بودن آن پی ‌ببرید.

بررسی کیفیت مواد به کار رفته در کفش نایک

رویه کفش نایک اصل

انواع کفش نایک با بالاترین استانداردها ساخته شده و از کفی با قابلیت برگشت‌پذیر برخوردار هستند. با در دست گرفتن کفش و بررسی جنس چرم و پارچه آن می‌توانید به مرغوبیت مواد به کار رفته در این محصول پی ‌ببرید. کفش نایک اورجینال از چرم طبیعی ساخته شده و تمام اجزای استفاده شده در آن کیفیت بسیار بالایی دارند. همچنین این کفش‌ها نرم بوده و از انعطاف‌پذیری بالایی نیز برخوردار می‌باشند. به علاوه تورهای به کار رفته در این محصولات نیز بسیار نرم بوده و در صورت مشاهده هرگونه سفتی باید به اصل بودن کفش شک کنید. بدین منظور با بررسی کیفیت مواد به کار رفته در کفش نایک می‌توانید متوجه اصل یا فیک بودن این محصول شوید.

چک کردن برچسب داخل کفش

بررسی برچسب کفش نایک

تمامی کفش‌های نایک اصل در داخل خود برچسب دارند که روی آن عبارت nikebetterword.com درج شده است. جنس و کیفیت برچسب داخل کفش به شما اصل یا فیک بودن این محصول را نشان خواهد داد. همچنین می‌توانید بارکد روی برچسب را اسکن کرده و از اصل بودن کفش مورد نظر خود اطمینان حاصل نمایید.

برآورد قیمت واقعی کفش نایک

یکی از مهم‌ترین روش‌هایی که می‌توان اصل یا فیک بودن یک محصول را شناسایی نمود، قیمت آن است. در صورتی که فروشنده‌ای اقدام به فروش کفش نایک با قیمتی پایین نمود، حتما باید به اصل بودن آن شک کنید؛ زیرا برای ساخت این کفش‌ها از مواد مرغوب و درجه یک استفاده می‌شود که قیمت بالایی دارند، بنابراین دلیلی ندارد که کفش نایک اصل با قیمت پایین فروخته شود. برای این کار می‌توانید قیمت اصلی این محصول را از وب‌سایت رسمی Nike پیدا کرده و با قیمت فروشنده مقایسه نمایید.

مقایسه وزن کفش

انواع کفش نایک با توجه به کاربردی که دارند، دارای وزن‌های متفاوتی می‌باشند. با این حال کفش اورجینال نایک از وزن سبک‌تری در مقایسه با نمونه فیک برخوردار است. در صورتی که متوجه وزن زیاد کفش مورد نظر خود شدید، از خرید آن اجتناب نمایید. وزن زیاد کفش نشان‌دهنده فیک بودن آن می‌باشد. برند محبوب نایک همواره سبک‌ترین کفش‌ها را به بازار عرضه کرده و در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

مطابق کد SKU جعبه و کفش

Sku کدی قابل اسکن بوده که به صورت لیبل روی محصول درج می‌شود و امکان ردیابی کالا را برای افراد به وجود می‌آورد. این کد از عدد و حروف الفبا تشکیل گردیده و 8 تا 12 کاراکتر است.

توجه به عکس های سایت

کد SKU کفش نایک

شما با جستجوی مدل کفش نایک مورد نظر خود در سایت رسمی این برند می‌توانید از ویژگی‌های ظاهری آن اطلاع پیدا کرده و بعد با خیالی راحت نسبت به خرید این محصول از فروشگاه مربوطه در داخل ایران اقدام نمایید.

بررسی استایل و مدل

به وب سایت رسمی نایک مراجعه کنید و محصولات به نمایش درآمده را بررسی کنید. مطمئن شوید که مدل و ترکیب رنگی که قصد خرید آن را دارید، توسط این شرکت تولید شده و در دسترس است. مدل ترکیب رنگ و سایه‌های موجود در کفش های تقلبی تفاوت زیادی با مدل اصلی دارد.

دقت به املای نوشته ها

نوشته های روی کفش نایک

در کفش‌های نایک اصل املای نوشته‌ها به صورت واضح و منظم می‌باشد. این در حالی است که کفش نایک فیک دارای املای به‌هم‌ریخته و نامنظمی است.

جزییات ریز

دوخت کفش نایک

چند علامت ظاهری دیگری نیز وجود دارد که هنگام خرید کفش نایک باید به آن توجه کنید. به دنبال دوخت‌های پیچ‌خورده و چاپ ناجور باشید. همه آرام‌ها باید فونت یکسان و یک اندازه داشته باشند.

فروشندگان قابل اعتماد را بیابید

قبل از هر اقدامی برای خرید کفش از یک فروشگاه آنلاین، کمی وقت بگذارید تا فروشنده را بازرسی کنید. تحقیق در زمینه فروشنده ضروری است، به ویژه هنگامی که از نمایندگی خرید نمی‌کنید. شرکت نایک هیچ نمایندگی در ایران ندارد، بنابراین، وقت بگذارید و از دیگران پرس‌وجو کنید و اعتبار فروشنده آنلاینی را می‌خواهید از او خرید کنید را محک بزنید.

جمع بندی

در این مطلب تلاش کردیم تا به تشخیص کفش نایک اصل از فیک پرداخته و شما را با ویژگی‌های کفش نایک اصل آشنا نماییم. استفاده از کفش نایک فواید زیادی برای پاها دارد و می‌تواند از بروز آسیب‌های احتمالی در زمان ورزش‌های سنگین جلوگیری ‌کند. با این حال برای بهره‌مند شدن از تمامی مزایای این کفش‌های فوق‌العاده بایستی اقدام به خرید آن‌ها از یک سایت معتبر نمایید. این مجموعه به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی امکان خرید انواع کفش نایک اصل را با قیمتی مناسب برای شما عزیزان مقدور ساخته است. با خرید یک جفت کفش نایک می‌توانید پاهای خود در برابر هر آسیبی بیمه کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.