راهنمای خرید آنلاین کفش

راهنمای جامع خرید اینترنتی کفش

از زمان‌های گذشته تاکنون، پا به عنوان یکی از اعضای مهم بدن و همینطور قلب دوم انسان معرفی شده است. اهمیت این عضو بدن به اندازه‌ای است که پوشش آن همواره یکی از دغدغه‌های انسان‌ها محسوب می‌شود. خیلی از خانم ها در زمان خرید کفش زنانه تنها به زیبایی و ظاهر آن توجه کرده و هیچ توجهی به استاندارد آن ندارند. این در حالی است که منشا خیلی از بیماری‌های مزمن مانند کمر درد و زانو درد به دلیل استفاده از همین کفش‌های نامناسب می‌باشد؛ درنتیجه اطلاع از ویژگی‌ها و قابلیت‌های یک کفش‌ مناسب به شما کمک می‌کند تا بتوانید از مزایای پوشیدن یک کفش خوب بهره‌مند شوید. امروزه افرادی که از مشکلات پا و کمر درد رنج می‌برند در حال افزایش بوده و خیلی از این افراد دلیل مشکلات خود را نمی‌دانند! استفاده از یک کفش نامناسب که با مواد بی‌کیفیت ساخته شده است، احتمال بروز بیماری‌ها و مشکلاتی مربوط به پا و کمر را افزایش می‌دهد. یک کفش استاندارد به صورتی طراحی می‌شود تا نحوه گام برداشتن شما را از حالت طبیعی خارج نکند. در صورتی که قصد دارید به صورت اینترنتی اقدام به خرید کفش نمایید، بایستی نسبت به یک‌ سری از نکات اطمینان حاصل کنید تا امکان خرید کفشی مناسبِ شما فراهم شود. در این مطلب قصد داریم راهنمای خرید اینترنتی کفش مردانه و زنانه را در اختیار شما قرار دهیم. چنانچه قصد خرید کفشی نو را دارید، تا انتها این مطلب همراه ما باشید.

اندازه گیری سایز پا

اندازه گیری سایز پا

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی که قصد دارند به صورت اینترنتی اقدام به خریداری کفش نمایند، سایز پا است. در صورتی که کفش شما گشاد یا تنگ باشد، استایل شما به هم ریخته شده و احساس ناخوشایندی در زمان راه رفتن به وجود خواهد آمد. برای خرید کفش به صورت غیرحضوری اولین کاری که باید انجام دهید، اندازه گیری پای‌تان است. به طور کلی می‌توان گفت که سه نوع سایزبندی برای کفش‌ها وجود دارد که از آن‌ها می‌توان به واحدهای اروپایی، آمریکایی و بریتانیایی اشاره کرد.

برای این کار می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. یک برگ کاغذ را زیر پای خود قرار داده و توسط یک خودکار دور تا دور پای‌تان را خط بکشید. لازم به ذکر است که بهترین زمان برای انجام این کار در اواخر روز می‌باشد؛ زیرا اندازه پا در این زمان کمی بزرگ‌تر از حالت طبیعی خود خواهد بود.
  2. در ادامه بایستی طول پای‌تان را از انتهای پاشنه تا نوک انگشت شصت اندازه‌گیری کنید.
  3. عدد به دست آمده را با توجه به واحد کفش مورد نظر خود پیدا کنید.

هدف خود را از خرید مشخص کنید

مشخص کردن هدف از خرید کفش

یکی‌دیگر از نکات مهم خرید کفش اسپرت و ورزشی، مشخص کردن هدف می‌باشد. به عنوان مثال برخی از افراد به دنبال کفشی هستند تا از آن در زمان پیاده‌روی استفاده کنند، برخی به دنبال کفش کوهنوردی هستند و برخی هم می‌خواهند کفشی را برای فعالیت‌های روزانه خود خریداری نمایند. ویژگی‌ها و قابلیت‌های هر کفشی با توجه به کاربرد آن متفاوت است. به عبارت دیگر شما نمی‌توانید کفش پیاده روی را برای مجالس استفاده کنید. بدین ترتیب قبل از هر چیز هدف خود را از خرید این محصول مشخص کرده تا راحت‌تر امکان انتخاب آن برای شما فراهم شود.

راجب ویژگی های کفش تحقیق کنید

راهنمای خرید آنلاین کفش می‌تواند به شما در زمان خرید این محصول به صورت غیر حضوری کمک زیادی کند. هر کفشی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلفی برخوردار است که به افراد اجازه می‌دهد تا از آن در مکان‌های مختلف استفاده نمایند. در ادامه قصد داریم به برخی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در زمان خرید کفش باید به آن‌ها توجه نمایید، بپردازیم:

1-راحتی

کفش راحت

در صورتی که کفش شما از ویژگی مهمی مانند راحتی برخوردار نباشد، امکان استفاده از آن وجود نخواهد داشت. از طرفی یک کفش نامناسب می‌تواند فشار زیادی به پاهای شما وارد کرده و منجر به بروز مشکلات جدی شود. یک کفش مناسب موجب راحتی شده و هیچ احساس فشاری به شما وارد نمی‌کند. همچنین این کفش می‌تواند از بروز انواع مشکلات مانند کمر درد، پا درد و همینطور زانو درد جلوگیری نماید. خرید یک کفش راحت، نشان‌دهنده‌ این است که شما به بدن خود اهمیت می‌دهید.

2-زیره کفش

زیره کفش

یکی‌دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های یک کفش مناسب، زیره آن است. زیره کفش مناسب می‌تواند نقش مهمی را در استاندارد بودن آن ایفا نماید. در صورتی که کفش شما از زیره مناسبی برخوردار باشد، فشاری که به پا وارد می‌شود، به کمترین میزان خود خواهد رسید. همچنین چنانچه مجبور به پیاده‌روی‌های طولانی هستید، می‌بایست به نوع زیره کفش خود توجه کنید. امروزه برندهای معتبر از زیره‌های فوق‌العاده‌ای مانند پلی‌یورتان، PVC، ترمو، EVA و زیره چرمی در تولیدات خود استفاده می‌کنند.

3-پشتیبانی

پشتیبانی کفش

اگر به دنبال کفشی هستید که از پاهای شما محافظت کرده و مانع پیچ‌خوردگی مچ پا شوند، باید نسبت به پشتیبانی کفش مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید. با استفاده از کفش‌هایی که از پشتیبانی برخوردار هستند، سلامت پاهای شما در طول استفاده از آن‌ها تضمین خواهد بود. یکی از برند هایی که در رابطه به چرخش بیش از حد پا به داخل و بیرون یا به اصطلاح پرونشین پا توجه زیادی به خرج میدهد، Asics است. برای خرید کفش اسیکس اصل میتوانید به سایت بولگانو مراجعه کنید.

از سایتی خرید کنید که عکس های واضحی دارد

در زمان خرید اینترنتی کفش، باید به سایتی مراجعه کنید که عکس‌های واضحی دارد. برخی از سایت‌ها با فتوشاپ بر روی عکس کفش کار کرده و تغییرات زیادی روی تصویر انجام می‌دهند که باعث گمراه کردن مشتریان می‌شود. بهترین حالت این است که چند عکس از کفش مورد نظر شما در زاویه‌های مختلف وجود داشته باشد.

نظرات مشتریان را بررسی کنید

بررسی و خواندن نظرات مشتریان همواره به عنوان یکی از روش‌های کاربردی در زمان خرید انواع محصولات در نظر گرفته می‌شود. در زمان خرید کفش نیز می‌توانید از طریق سایت مورد نظر خود به بررسی نظرات مشتریان پرداخته و به اطلاعات مفیدی در ارتباط با محصول مورد نظر خود دسترسی یابید.

قیمت را در سایت های مختلف نگاه کنید (مراقب قیمت های پایین باشید)

همانطور که می‌دانید، خیلی از شرکت‌ها اقدام به تولید کفش‌های تقلبی می‌کنند تا بتوانند با استفاده از متریال بی‌کیفیت، محصولات خود را با سود بیشتری به فروش برسانند. این کفش‌ها همواره دارای قیمت پایین‌تری در مقایسه با نمونه اصل خود هستند. برندها برای ساخت محصولات خود از مواد درجه یک استفاده می‌کنند و قیمت‌های این محصولات نیز متناسب با کیفیت آن‌ها می‌باشد. بنابراین باید در زمان خرید مراقب قیمت‌های پایین و وسوسه‌کننده برخی از سایت‌ها که اقدام به عرضه محصولات فیک می‌کنند، باشید.

سیاست های بازگشت را در نظر بگیرید

خرید اینترنتی با تمامی خوبی‌هایی که دارد، در برخی مواقع شما را با چالش‌هایی مواجه می‌کند. به عنوان مثال ممکن است شما محصولی را سفارش دهید و به هر دلیلی تمایل به بازگشت آن داشته باشید. بعضی از فروشگاه‌های اینترنتی شرایط را برای بازگشت محصولات خود در نظر گرفته‌اند تا مشتریان بتوانند با خیال راحت‌تری از آن‌ها خرید کنند. توجه به سیاست‌های بازگشت این فروشگاه‌ها، امکان خریدی بی‌دغدغه را برای شما فراهم می‌کند.

از فروشنده مشاوره بگیرید

در صورتی که در زمان خرید کفش مورد نظر خود با سوالاتی در ذهن‌تان روبه‌رو شده‌اید، حتما از مشاوران فروشگاه مشاوره دریافت کنید. فروشگاه‌های اینترنتی معتبر افراد مجرب و باتجربه را برای پاسخ به سوالات شما در نظر می‌گیرند تا به واسطه مشاوره‌ای که انجام می‌شود، امکان خریدی راحت فراهم گردد.

همیشه کفش اورجینال بخرید و سلامتی خود را تضمین کنید

فرقی نمی‌کند که کفش را برای حضور در مجلسی می‌پوشید و یا می‌خواهید از آن برای هدف خاصی مانند پیاده‌روی، دویدن و یا کراس‌فیت استفاده نمایید؛ در هر صورت اهمیت داشتن یک جفت کفش اصل را نمی‌توان نادیده گرفت. کفش‌های اورجینال، پایه اصلی وضعیت مناسب بدنی را تشکیل داده و شما را از ساعت‌ها درد و فشار نجات می‌دهند.

شاید فکر کنید که خرید یک جفت کفش فیک مقرون به صرفه بوده و امکان استفاده از آن برای فعالیت‌های روزانه وجود دارد. اما باید بدانید که استفاده از کفش‌های تقلبی به دلیل مواد بی‌کیفیتی که در ساخت آن‌ها به کار رفته است، منجر به بروز عوارضی مانند کمر درد و زانو درد خواهد شد. این در حالی است که کفش‌های اورجینال از دوام بالایی برخوردار بوده و با قابلیت‌هایی که دارند، شرایط راحتی را برای پاها فراهم می‌کنند.

از سایت معتبر خرید کنید

یکی از مهم‌ترین نکات خرید کفش، مراجعه به سایت معتبر است. یک فروشگاه یا سایت اینترنتی معتبر از ویژگی‌هایی برخوردار است که در ادامه قصد داریم به آن‌ها بپردازیم.

1-پشتیبانی حرفه ‌ای

پشتیبانی بولگانو

پشتیبانی حرفه‌ای از نکات مهمی است که باید در زمان انتخاب سایت در نظر داشته باشید. یک سایت معتبر راه‌های مختلفی را برای ارتباط با مشتریان خود در نظر می‌گیرد. از این راه‌ها می‌توان به مواردی مانند پشتیبانی تلفنی، پشتیبانی آنلاین، تیکت و … اشاره کرد. یک فروشگاه اینترنتی باید بتواند پاسخگوی سوالات پیش از خرید مشتریان بوده و آن‌ها را در زمان خرید راهنمایی کند.

2-اینماد

اینماد

اولین نکته‌ای که باید در زمان خرید از فروشگاه‌های اینترنتی در نظر داشته باشید، نماد اعتماد الکترونیکی است. فروشگاه اینترنتی که از نماد اعتماد الکترونیکی برخوردار باشد، قابل اعتماد است و مشتریان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف از این فروشگاه، اقدام به شکایت نمایند. لازم به ذکر است که تنها وجود این نماد نباید باعث اعتماد شما شود؛ بنابراین با کلیک بر روی نماد اعتماد نسبت به بررسی اطلاعاتی مانند نام صاحب سایت، آدرس، شماره تماس و … در صفحه‌ باز شده اقدام نمایید. به علاوه آدرس این سایت می‌بایست با trustseal.enamad.ir شروع شود.

3-برگشت کالا رایگان

برخی از فروشگاه‌های اینترنتی با ایجاد امکان برگشت کالا به صورت رایگان، زمینه خریدی راحت‌تر را برای مشتریان خود فراهم می‌کنند. بنابراین در صورتی که از کالای دریافتی خود رضایت ندارید، می‌توانید نسبت به برگشت کالا به صورت رایگان اقدام کنید.

4-ضمانت اصل بودن

کارت ضمانت اصل بودن از بولگانو

همانطور که اشاره شد، خرید یک کفش اورجینال از مزایای زیادی برخوردار بوده و می‌تواند پاها را در وضعیت راحتی قرار دهد. مواد به کار رفته در ساخت این کفش‌ها نیز درجه یک است و به همین دلیل امکان استفاده از یک جفت کفش اورجینال برای سال‌های زیادی وجود خواهد داشت. ضمانت اصل بودن محصول یعنی این کالا به صورت مستقیم از سازنده به صورت انبوه خریداری شده و درنهایت نیز بدون هیچ واسطه‌ای به دست خریدار می‌رسد.

5-درگاه پرداخت امن

یکی از کارهایی که در زمان خرید و فروش محصولات از فروشگاه‌های اینترنتی صورت می‌گیرد، پرداخت هزینه از درگاه می‌باشد. از طرفی پرداخت آنلاین به عنوان حساس‌ترین روش پرداخت محسوب شده و باید تدابیر امنیتی لازم برای آن به کار برده شود؛ در غیر این صورت این مسئله می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشد. برای این کار باید به آدرس صفحه پرداخت توجه کنید. این صفحه باید دارای گواهی ssl بوده و از دامنه‌ای ملی برخوردار باشد. چنانچه سایتی شما را به درگاه پرداختی که فاقد گواهی ssl و همینطور دامنه‌ای غیر از ir است، هدایت نمود؛ هیچ اطلاعاتی را در این صفحه وارد نکنید.

سخن پایانی

با مطالعه راهنمای خرید آنلاین کفش امکان خریدی مطمئن برای شما فراهم می‌شود. در زمان خرید این محصول بایستی به مواردی مانند جنس، سایز برند تولیدکننده و … توجه نمایید. کفشی که می‌پوشید امکان راحتی و آسایش را در زمان راه رفتن و انجام فعالیت‌های ورزشی برای شما فراهم می‌نماید. اما خرید این محصول بایستی از یک فروشگاه معتبر مانند بولگانو صورت گیرد تا از کیفیت کفش اطمینان حاصل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.