افزایش طول عمر کفش ها

راهکاری برای افزایش طول عمر کفش

معمولا افراد پس از خرید یک کفش برند فکر میکنند که میتوانند از آن برای سال های طولانی استفاده کنند. بله داشتن یک کفش استاندارد و مناسب تاثیر بسزایی در طول عمر کفش دارد. اما شما میتوانید با چند راهکار ساده به افزایش طول عمر کفش های خود کمک کنید. برای بالا بردن طول عمر کفش روش های بسیار ساده ای وجود دارد که در کمترین زمان میتوانید آنها را انجام دهید. البته ناگفته نماند اولین قدم برای زیاد کردن طول عمر کفش، خرید یک کفش اصل میباشد. شما میتوانید با خرید از بولگانو در کم ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت کفش های اورجینال بخرید. با همراه باشید تا با روش های افرایش طول عمر کفش آشنا شویم

افزایش طول عمر کفش با روش های ساده

یکی از مهمترین و اصلی ترین نگرانی های مربوط به استفاده از کفش، افزایش طول عمر کفش است به طوری که افراد دوست دارند تا کفش مورد پسند خود را به مدت بسیار طولانی مورد استفاده قرار دهند. راه ها و روش های بسیار زیادی وجود دارند که می توانند در ابالا بردن طول عمر کفش موثر باشند که از اصلی ترین این روش ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خرید اورجینال و با کیفیت

 یکی از بهترین و بی نظیرترین راه های مربوط به افزایش طول عمر کفش را استفاده از کفش های باکیفیت و مناسب شکل داده است به طوری که اگر بهترین برند و با کیفیت ترین کفش را تهیه نمایید، قطعا شانس استفاده ی طولانی مدت را از آن خواهید داشت. البته توجه داشته باشید که برخی از افراد هزینه های بسیار بالایی را برای خرید و استفاده از مرغوب ترین انواع کفش ها پرداخت می کنند. ولی با این حال شاهد خراب و کهنه تر شدن کفش های خود بعد از گذشت چند ماه می شوند؛ بنابراین در کنار خرید بهترین انواع کفش ها بایستی به یک سری از آیتم ها نیز توجه لازم را داشته باشید تا بتوانید به مدت بسیار دراز و طولانی از کفش های مورد نظر خود استفاده کنید. برای خرید با کیفیت ترین و بادوام ترین انواع کفش های مردانه و زنانه می توانید از همین وب سایت پیش روی خود اقدام کنید که برای این منظور می توانید به اولین صفحه وب سایت اینترنتی ما مراجعه کرده و از این طریق سفارش مورد نظر خود را به ثبت برسانید.

بیشتر بخوانید: تشخیص کفش اسکیچرز اصل از فیک

کفش اصلی و با کیفیت

یک لایه نازک به زیره کفش بچسبانید

اگر شما نیز روزانه به مدت بسیار زیادی از کفش های خود برای فعالیت های مختلف استفاده می کنید، توصیه می شود که یک لایه به ته کفش خود بچسبانید تا از این طریق سبب افزایش طول عمر کفش خود شوید. استفاده از لایه های نازک برای ته کفش می توانید عمر مربوط به کفش های شما را به شکل باور نکردنی افزایش دهد. شما نیز با توجه به این امر، به بهترین شکل ممکن از کفش های خود نگهداری کرده و آنها را به مدت چندین سال مورد استفاده قرار دهید.

استفاده از اسپری های ضد آفتاب برای مراقب از کفش

تهیه و استفاده از باکیفیت ترین انواع اسپری های ضد آفتاب از دیگر رایج ترین راه ها و روش های برای زیاد کردن عمر کفش به شمار می آید که امروزه بسیاری از افراد به دنبال تهیه با کیفیت ترین انواع این اسپری ها هستند. شما می توانید به شکل دوره ای و مرتب، هر چند هفته یک بار، از اسپری های ضد آفتاب بر روی کفش های خود زده و از این طریق کفش های خود را در مقابل انواع اشعه های خورشیدی محفوظ نگه دارید. توصیه می شود که در خرید این مدل از اسپری ها بسیار دقت کرده و باکیفیت ترین آن را تهیه و خریداری نمایید.

تمیز کردن اصولی کفش و استفاده از واکس

در صورت کثیف شدن کفش های خود، سریعا آن را به آرامی مورد شستشوی قرار داده و در صورت نیاز از واکس نیز استفاده کنید. واکس زدن می تواند خط های سفید به وجود آمده بر روی کفش های شما را از بین برده و کفشی نو را برای شما به ارمغان آورد. همچنین واکس ها از ماده ی نرم کننده ای برخوردار هستند که می تواند مانع از خشک شدن کفش های شما شود؛ بنابراین یکی از بهترین و موثرترین راه های مربوط به طولانی تر کردن عمر کفش را واکس زدن شکل داده است.

نگهداری کفش ها در دمای معمولی اتاق

نگهداری کفش ها در دمای معمولی اتاق از دیگر موثرترین و بهترین راه ها و روش های مربوط به افزایش طول عمر کفش می باشد. جنس برخی از کفش ها در برابر دمای سرد و گرم، بسیار حساس بوده و سریع شکننده می شوند؛ بنابراین توصیه می شود که کفش های خود را در یک دمای استانداردی قرار دهید. همچنین بالا بودن دما محیط نیز سبب رشد برخی از باکتری ها در داخل کفش ها می شود به همین دلیل توصیه می شود که حتما به این موضوع توجه ویژه ای را داشته باشید تا بتوانید دوست داشتنی ترین و زیباترین انواع کفش های خود را به مدت طولانی تر مورد استفاده قرار دهید. همچنین شما می توانید برای کسب راهنمایی های بیشتر در این خصوص با همکاران ما از همین وب سایت در ارتباط بوده و اطلاعات مفید و سودمندی را نیز به دست آورید.

کره زدن به کفش های چرمی

کفش چرم مردانه به دلیل زیبایی که دارند از محبویت بالایی نزد آقایان برخوردار هستند. به طور معمولا کفش های چرمی از دوام خوبی برخوردار هستند اما یک سری روش های ساده میتوانید طول عمر آنها را افزایش دهید. یکی از روش های کاربردی برای افزایش طول عمر کفش چرم استفاده از کره میباشد. اگر کفش های چرمی شما در هنگام استفاده خیس یا کثیف شد پس از تمیز کردن و خشک شدن به آنها مقداری کره بمالید.

مقاله مرتبط: تشخیص چرم اصل و مصنوعی

پاشنه کش استفاده کنید

استفاده نکردن از پاشنه کش در دراز مدت میتواند به دست ها و کفشتان آسیب برساند. به همین حتی اگر سایز کفشتان مناسب است و نیازی به استفاده از آن ندارید باز هم محض احتیاط از پاشنه کفش استفاده کنید.

استفاده از چند مدل کفش

اگر بخواهیم واقعیت را ببنیم، استفاده از هر مدل کفش پس یک مدت طولانی کارای سابق خود از دست میدهد. برای اینکه به کفش‌تان فشار نیاید و طول عمر بیشتری داشته باشند سعی کنید حداقل 2 مدل کفش در جاکفشی خود داشته باشید و از آنها به طور یک روز درمیان استفاده کنید.

لکه های کفش را پاک کنید

لکه شدن کفش یک امر بسیار طبیعی میباشد اما تمیز نکردن آن میتواند موجب کاهش طول عمر کفش شود. در کفش های پارچه‌ای اگر لکه های کفش را تمیز نکنید و بر روی آنها باقی بماند پس از مدت به درون بافت کفش نفوذ میکنند و دیگر قابل شستشو نیستند. در نتیجه در صورت مشاهده هر نوع لکه ای بر روی کفش سریعا آن را تمیز کنید.

سخن پایانی

همه ما در جاکفشی های خود حداقل یک کفش را داریم که بسیار به آن علاقه مند هستیم و به همین دلیل بیشتر از سایر کفش ها از آن استفاده میکنیم. با راهکار هایی که در بالا ارئه شد میتوانید به محافظت و افزایش طول عمر کفش مورد علاقه تان کمک کنید. اما نکته ای بیشترین اهمیت را در افزایش طول عمر مفید کفش دارد خرید کفش مردانه و زنانه با کیفیت است. داشتن یک کفش با کیفیت و اورجینال علاوه بر راحتی پاهای شما برای سال های طولانی نیز میتوانید از آن لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.