ست کردن کفش و کمر بند

نحوه ست کردن کفش و کمربند

در اکثر مواقع ست کردن شلوار، مانتو، کفش، کیف و… برای خانم‌ها سرگرم‌کننده و جالب است، اما برای آقایان این‌طور نمی‌باشد. نحوه ست کردن کفش و کمربند، اگر به صورت اصولی انجام شود، استایل بسیار شیک و جذابی را برای آقایون به همراه خواهد داشت. با چند نکته می‌توانید بدرخشید، برای یادگیری نکات طلایی با ما همراه شوید.

ست کردن کفش و کمر بند

انتخاب کفش مردانه مناسب در مراسم های مختلف میتواند بیانگر شخصیت و با کلاس بودن شما باشد چه بسا بتوانید آنها را با سایر اکسسوری های مانند کمر بند و ساعت خود ست کنید که ظاهری فوق العاده را برای شما به ارمغان می‌آورد. در ادامه نکات طلایی ست کردن کفش و کمر بند برای آقایان به شما معرفی میکنیم.

نکته اول: ست کردن رنگ چرم‌ها

جالب است بدانید که تفاوت رنگ چرم کفش‌ها و کمربندتان، باعث کم شدن جذابیت ظاهریتان خواهد شد. برای مثال، اگر رنگ کمربندتان قهوه‌ای تیره است، بهترین گزینه برای کفش دقیقا همان رنگ می‌باشد. بنابراین در لباس‌های رسمی و شیک اولین نکته همرنگ بودن کفش و کمربند است. در این موارد جنس نیز اهمیت حائزی دارد. در صورتی‌که یکی از آن‌ها چرم بوده و دارای طرح یا الگوی خاصی می‌باشد، بهتر است دیگری نیز از این الگو پیروی نماید.

توجه!

تفاوت کمی که در رنگ‌بندی وجود دارد، باعث خراب شدن استایلتان نمی‌شود. توصیه ما رنگ‌هایی در یک تن است، در این حالت شما می‌توانید با اعتمادبه‌نفس در خیابان راه بروید.

نکته دوم ست کردن کفش با رنگ فلز کمربند

فلزاتی که در کفش‌ها وجود دارد (سگک‌های کفش)، لازم است با فلز کمربند هم‌خوانی داشته باشد. به‌عنوان مثال، زمانی که فلز کفشتان به رنگ طلایی است، فلز کمربندتان نیز به همین رنگ باشد.

توجه!

شما برای زیبایی استایل خود می‌توانید رنگ فلزات کمربند و کفش خود را با رنگ ساعت یا جواهرتان ست نمایید.

نکته سوم رابطه جنس شلوار با رنگ کمربند

به‌طور معمول شلوارهای لی با کمربندهایی که رنگ مشکی دارند به خوبی ترکیب می‌شوند و زیبایی استایل شما را دو برابر می‌کنند. اما شلوارهای کتان را می‌توان با رنگ‌های روشن مانند کمربندهای قهوه‌ای استایل کرد.

ترکیب های جذاب کمربند و کفش مردانه

نکاتی که در بالا گفته شد، به استایلتان زیبایی می‌بخشد، اما گاهی قانون‌شکنی نیز می‌تواند تیپ شما را خاص کند.

کمربند قهوه ای و کفش مشکی

در نحوه ست کردن کفش و کیف، ترکیب کمربند قهوه ای (قهوه ای جز رنگ‌های گرم به‌حساب می‌آید) با کفش مشکی (رنگ مشکی سرد است) ، چندان جالب به‌نظر نمی‌رسد. از آن‌جایی که کفش‌های مشکی در اکثر مواقع کلاسیک می‌باشند، بهتر است با کمربند هم‌رنگ خود ست شوند تا جلوه‌ی زیبایی به استایل شما بدهند.

همان‌طور که می‌دانید، در نگاه اول کفش‌ بیشتر از بقیه لباس‌ها به چشم می‌آید. پس بیشترین زمان خود را برای انتخاب کفش بگذارید و سپس رنگ کمربندتان را با آن ست نمایید.

توجه!

درصورتی که کمربند با کفش‌هایتان هم‌خوانی نداشت، بهتر است از شلواری که نیاز به کمربند ندارد، استفاده کنید.

کفش قهوه ای روشن و کمربندی به رنگ شکلاتی

ترکیب این دو کنار هم هورمونی خاصی ایجاد می‌کند و استایلی شیک و در عین حال کژوال برایتان به‌وجود می‌آورد.

نحوه ست کردن کفش و کمربند طوسی و مشکی

از آنجا که رنگ‌های طوسی و مشکی جز رنگ‌های خنثی به شمار می‌آیند. بنابراین، بهتر است با رنگ‌های سرد ست شوند. به‌عنوان مثال کفش طوسی با کمربندهای سرمه‌ای، مشکی و طوسی به زیبایی ترکیب می‌شود.

ست کردن کمربند با کفش جیگری

رنگ جیگری بخاطر داشتن تن قرمز رنگ، باعث جذب چشم‌ها به سمت خود می‌شود. بنابراین لازم است هماهنگی بسیاری بین رنگ آن و رنگ کمربند باشد. بهترین گزینه برای انتخاب کمربندی به رنگ جیگری است.

ست کردن کفش های دو رنگ با کمر بند

در این‌صورت لازم نیست که کمربندی دو رنگ داشته باشید یا با هر دو رنگ ست شود، رنگ غالب کفش تان، مناسب‌ترین معیار جهت انتخاب رنگ خواهد بود. برای مثال کمربندی به رنگ قهوه‌ای تیره با کفش قهوه‌ای سرمه ای به درستی ست می‌شود.

کمربند مناسب برای کفش آبی

در این شرایط لازم است، کل لباس‌هایی که می‌پوشید را در نظر بگیرید، اما در بیشتر موارد با این رنگ کفش، کمربند قهوه‌ای، توصیه می‌شود.

کمربند مناسب شلوار خاکستری

اگر تمام لباس‌هایی که پوشیده‌اید تک رنگ مشکی، سفید یا خاکستری باشد، از کمربند مشکی استفاده کنید، در غیر این‌صورت قهوه‌ای بهترین گزینه است.

ست کردن کمربند با کفش سفید

در نحوه ست کردن کفش و کمربند رنگ سفید راحت‌ترین می‌باشد. زیرا تمام رنگ‌ها را می‌توان با این کفش ست کرد. بنابراین رنگ کمربندتان را با توجه به سایر لباس‌ها انتخاب کنید.

شلوار مشکی

احتمالا شما نیز قانون طلایی مد که میگوید مشکی با هر رنگی ست میشود را شنیده اید! برای انواع هاکمربند مشکی بهترین گزینه است، در صورت تمایل به رنگ‌های دیگر به بقیه لباس‌هایتان توجه نمایید.

کفش‌های خاکستری

برای کفش‌های خاکستری با توجه به رنگ کل لباس‌ها چند گزینه می‌توان انتخاب کرد. مانند کمربند قهوه‌ای، مشکی، قهوه ای و یا چند رنگ.

شلوار آبی

کمربندهای قهوه‌ای با شلوارهای آبی تناسب زیبایی را ایجاد می‌کند. اما همان‌طور که در موارد بالا گفته شد، توجه به رنگ لباس‌های دیگر نیز بسیار مهم است.

یک نکته طلایی!

هنگام استفاده از کفش‌های مشکی سفید و خاکستری، بهتر است از کمربند مشکی استفاده کنید، بنابراین وجود یک کمربند مشکی در کمد تمام آقایون ضروری می‌باشد.

نحوه ست کردن کفش و کمربند غیر رسمی و کژوال

ست کردن تیپ‌های رسمی در نکات بالا گفته شد، حال برای لباس‌های خودمانی چه کفش یا کمربندی را باید استفاده کنیم؟ در مواقعی‌که لباس‌های خودمانی می‌پوشید، بهتر است کمربند را با لباس‌هایتان ست نمایید. همه‌ی کفش‌ها و لباس‌هایی که پایه‌ی سفید و سیاه دارند، با کمربندی به رنگ مشکی ست می‌شوند.

تمام کفش‌هایی که رنگ‌های تیره مانند (سبز تیره، سورمه‌ای، بنفش تیره و…) و یا رنگ گرم مانند (قرمز، قهوه ای، قهوه ای مایل به قرمز و زرد) با کمربندی به رنگ قهوه‌ای ست می‌شود.

توجه!

تمام نکاتی که در نحوه ست کردن کفش و کمربند در تیپ‌های خودمانی آورده شد، همیشه ثابت نمی‌باشد. زیرا بعضی مواقع در تیپ‌های کژوال تضاد هم می‌تواند باعث زیبایی استایل شود. همچنین در مواقع پوشیدن لباس‌های غیر رسمی و خودمانی، بهتر است، کمربند را تنها با کفش‌های خود ست نکنید و کل لباسهایتان را در نظر بگیرید.

کلام آخر

اگر شما یک مرد خوش لباس هستید، از دغدغه‌های روزانه‌تان ست کردن کمربند با شلوار، پیراهن، کفش و سایر لباس‌ها می‌باشد. استایل‌های مردانه دارای قوانین خاصی بوده و شما باید برای داشتن ظاهری زیبا با آن قوانین آشنا باشید.

در مواقع مهمانی‌ و محیط‌های کاری، ملاقات‌های مهم و … برای تمام آقایون نحوه ست کردن کفش و کمربند در مرحله اول قرار دارد. ما در این مقاله نکاتی را عنوان کردیم که امیدواریم برایتان مفید واقع شود.

فروشگاه بولگانو با ارائه بهترین کفش‌ها شما را در داشتن استایلی زیبا همراهی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.