انواع کفش مردانه

آشنایی با انواع کفش های مردانه

آقایانی که صنعت مد را دنبال میکنند و همیشه به دنبال استایل های شیک هستند اهمیت کفش مردانه را میدانند. امروزه اگر سری به بازار زده باشید طیف گسترده ای از انواع مختلف کفش مردانه را مشاهده خواهید کرد و با مراجعه به یک فروشگاه تخصصی کفش همانند بولگانو، چه به دنبال یک کفش کلاسیک و مجلسی باشید و یا به دنبال کفش کتانی برای کامل کردن استایل اسپرت خود باشید، میتوانید به راحتی گزینه مناسبی را برگزینید. به طور خلاصه شناخت انواع کفش مردانه به شما کمک میکند برای رفتن به یک مهمانی مجلل چه نوع کفشی را بپوشید؟ یا از طرفی برای رفتن به یک رویداد معمولی چه کفشی مناسب تر است؟ ما در این مقاله کفش های مناسب برای انواع مجالس، دریا و ساحل، کوهنوری، محیط کار (کارگاهی)، و انواع ورزش ها را بر اساس فصل و شرایط مختلف به شما معرفی میکنیم. با ما همراه باشید

انواع کفش های ورزشی مردانه

کفش­ های اسپرت مردانه که به عنوان کفش ورزشی نیز شناخته می شوند، به طور خاص برای ورزش یا فعالیت های مرتبط با ورزش طراحی شده­‌اند. امروزه کفش های اسپرت برای استایل های مختلفی استفاده میشود که توانسته طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص دهد. از بهترین کفش های اسپرت مردانه میتوان به برند اسکیچرز، سالامون، اسیکس، ونس و نایکی اشاره کرد. شما میتوانید برای خرید کفش اسپرت به فروشگاه بولگانو مراجعه کنید.

کفش دویدن

کفش های دویدن مردانه از معروف ترین زیر دسته های کفش ورزشی محسوب میشوند که انواع مدل های آنها در بازار موجود میباشد. اما نکته‌های که هنگام خرید کفش رانینگ باید در نظر بگیرید چیست؟ به طور قاطعانه میتوان گفت وزن این کفش ها تاثیر بسیار زیادی بر روی سرعت و نوع دویدن شما دارد، در نتیجه وزن سبک کفش های دویدن بسیار حائز اهمیت میباشد. مورد بعدی که باید به آن توجه کنید طراحی اختصاصی این کفش ها برای دویدن است، بسیار از افراد گمان میکنند که کفش های که ظاهر اسپرت دارند یا برای پیاده روی ساخته شده است میتوان برای دویدن نیز از آنها استفاده کرد. در صورتی که این تصور کاملا اشتباه میباشد.

کفش پیاده روی

یکی دیگر از کفش هایی که احتمالا تا امروز برای یکبار هم که شده نام آنها را شنیده اید، کفش های پیاده روی میباشند. این کفش ها عموما برای واکر ها و افرادی که به پیاده روی علاقه مند هستند ساخته شده اند. اما به دلیل راحتی بیشتر مردم ترجیح میدهند از آنها برای انجام فعالیت های روزانه نیز استفاده کنند. یکی از برند های معروف که کفش های پیاده روی با کیفیتی را در اختیار مشتریان خود قرار میدهد، اسکیچرز است. که تمام نیاز های شما را برای داشتن یک پیاده روی دلچسب فراهم میکند.

کفش کوهنوردی

کوهنوری از آن دسته ورزش های است که طرفداران دوآتیشه ای را به خود اختصاص داده، به طور کلی میتوان گف شما یا به کوهنوردی علاقه مند هستید یا اصلا آن به رسمیت نمی‌شناسید و ترجیح میدهید در خانه بمانید. اگر شما جز دسته اول هستید حتما نیاز به خرید کفش کوهنوردی مردانه مناسب دارید که بتواند در زمین های سنگ و لاخی از پاهای شما به خوبی حمایت کند. این کفش ها از دوام و مقاوت بالایی برخوردار هستند و طبیعی است که وزن سنگین ترین نسبت به کفش های معمولی داشته باشند.

کفش های کتانی

اگر جز علاقه مندان با سبک های اسپرت هستید و میخواهید که یک استایل اسپرت برای خود ایجاد کنید، کفش های کتانی کامل کننده نیاز شما محسوب میشود و داشتن یک کتانی مناسب برای شما ضروری است. عموما افراد به کفش های اسپرت کتانی نیز میگویند اما به صورت دقیق تر به کفش هایی که از زیره لاستکی و رویه پارچه ای ساخته شده اند که مناسب انجام فعالیت های ورزشی هستند کتانی میگویند. فروشگاه بولگانو یکی از معتبر ترین ارائه دهنده های کفش اسپرت مردانه در ایران محسوب میشود که انواع کفش های اسپرت را از برند های معتبر همچون اسیکس، ادیداس، ریباک و … با مناسب ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

آشنایی با انواع نیم بوت های مردانه

بوت و نیم بوت مردانه که با اصطلاح چکمه نیز شناخته میشوند اغلب برای فصل زمستان مورد استفاده قرار میگیرند. به طور کلی نیم بوت ها در سه جنس چرم، چرم جیر و چرم نبوک تولید میشوند که هرکدام کارایی و استفاده خاص خودش را دارد. همانطور که میشود حدس زد تفاوت عمده نیم بوت با بوت در طول ساق آنها میباشد. به شما توصیه میکنیم قبل از خرید این مدل کفش ها، راهنمای خرید نیم بوت مردانه را در فروشگاه بولگانو مطالعه کنید تا با مشخصات نیم بوت مناسب بیشتر آشنا شوید. معمولا یک نیم بوت مناسب باید از تنفس پذیری، انعطاف پذیری، زیره مقاوم و ضد آب بودن برخوردار باشد که با این توصیفات نیم بوت کاترپیلار یکی بهترین نیم بوت های موجود در بازار میباشد که میتوانید از فروشگاه بولگانو خرید کنید.

نیم بوت چلسی

اگر به دنبال یک استایل رسمی و کژال هستید به شما پیشنهاد میکنیم به سراغ خرید نیم بوت های چلسی بروید. این نیم بوت ها پرطرفدار ترین نیم بوت های موجود در بازار هستند و تجربه خوبی را از نظر راحتی به شما ارائه میدهند. نیم بوت چلسی مردانه به دلیل اینکه بند ندارند و عمولا از زیپ یا کش در 2 طرف آن استفاده شده است زمان زیادی را برای پوشیدن از شما نمیگیرد و دردسر بستن بند کفش را ندارید. یکی دیگر از مزیت های دوست داشتنی این نیم بوت ها ست شدنشان با انواع استایل های مردانه میباشد، شما میتوانید از آنها هنگام پوشیدن کت و شلوار، تیپ اسپرت و سبک های رسمی استفاده کنید.

بوت چوکا

بوت های چوکا نیز مانند سایر بوت ها تا قسمت بالای قوزک پاهای شما را میپوشانند. از گذشته تا امروز تغیرات زیادی در ظاهر این نوع بوت ها به وجود امده که سبب شده که بتوانید از آنها در موقعیت های مختلف از جمله مهمانی ها، محل کار، مراسم های رسمی و سایر مناسبت ها استفاده کنید. جنس رویه این کفش از چرم جیر و چرم مصنوعی است که به مراتب مدل هایی که از چرم صنعتی (مصنوعی) ساخته میشود قیمت پایین ترین دارند.

نیم بوت ایمنی

امروزه داشتن پوشیدن کفش ایمنی یک امر ضروری به حساب می‌آید و استفاده نکردن از آن در محیط‌های کار میتواند آسیب های جبران ناپذیری را به پاهای شما وارد کند. نیم بوت و چکمه‌های ایمنی بیشترین استفاده را در میان این مدل کفش ها دارند. در هنگام کفش کار خرید از برند معتبر که خیال شما را از داشتن یک کفش استاندارد راحت میکند، به کفش ایمنی کاترپیلار میتوان به عنوان یکی از این برند ها اشاره کرد که شما میتوانید برای خرید انواع کفش ایمنی به فروشگاه اینترنتی بولگانو مراجعه کنید.

نیم بوت طبیعت گردی

میتوانید با خرید یک نیم بوت طبیعت گردی مناسب، لذت بردن از طبیعت را برای خود دوچندان کنید. پاهای شما در هنگام طبیعت گردی با چالش های متفاوتی روبرو می‌شود که در صورت استفاده از کفش نامناسب ممکن است صدمات جبران ناپذیری با پاهای شما وارد شود. در واقع میتوان به نیم بوت های طبیعت گردی و کوهنوردی به عنوان یک نکته ایمنی نگاه کرد و استفاده از آن ها یک سرمایه گذاری بر روی سلامتی و پاهایتان محسوب میشود.

کفش های مجلسی مردانه که باید بشناسید!

به یکی دیگر از انواع کفش مردانه میتوان به کفش های مجلسی و رسمی اشاره کرد. این مدل کفش ها را میتوانید هرجایی که میخواهید استفاده کنید و استثنا خاصی وجود ندارد اما نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که آنها را با استایلتان ست کنید. اگر کفش های مجلسی خود را سبکتان ست نکنید همان قدر که میتواند شما را موجه نشان دهد به همان اندازه هم میتواند استایلتان را خراب کند. معمولا این مدل کفش ها را کت شلوار و یا تیپ های رسمی استفاده میشود.

کفش آکسفورد

کفش آکسفورد از نظر طراحی بند کفش با سایر کفش های چرمی متفاوت است و نمیتوان آنها در یک گروه قرار داد. در واقع میتوان گفت که کفش های اکسفورد با شکل بندهایشان شناخته میشود به این صورت که بند های کفش از سوراخ های زیر اطراف آن عبور کرده و در زیر زبانه کفش (قسمت بالایی کفش) پنهان شده. یکی از خصوصیات محبوب این انواع کفش آکسفورد مردانه سادگی و ظاهر شیکشان است که با براقیتی که دارند، اگر از آنها در کنار کت شلوار استفاده کنید یک پله از دیگر افراد خوشتیپ تر و جذاب تر به نظر میرسید. ما به شما توصیه میکینم برای مناسبت های خاص هم که شده حداقل یک کفش آکسفورد در جاکفشی خود داشته باشید

کفش دربی

یکی از کفش های مردانه که جا دارد در این مقاله به آن اشاره کنیم کفش های دربی هستند. این کفش ها مانند کفش های اکسفود از محبوبیت بالایی نزد آقایان برخوردار هستند البته گاها شباهت های زیادی نیز به این کفش ها دارند. درواقع اصلی ترین تفاوت میان کفش اکسفورد و دربی در قسمت بند هایشان میباشد که در کفش های اکسفورد این بند ها کاملا به هم چسبیده است. در صورتی که در کفش های دربی بند ها به صورت آزادانه قرار دارند. شما کدام مدل کفش را میپسندید؟ اکسفورد یا دربی؟

کفش لوفر

معیار های هر شخصی برای انتخاب کفش متفاوت است اما یک سری ویژگی ها هستند که باید در خرید به آن توجه کنید. راحتی مهم ترین اصل میباشد! کفش های لوفر به دلیل راحتی که دارند از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند و اگر از کسانی که تجربه استفاده از کفش های مردانه لوفر را داشته اند بپرسید، احتمالا به شما پیشنهاد خرید آن را میدهند. این کفش ها به دلیل زیره نرمی که دارند برای افرادی که از مشکل کمر درد رنج میبرند مناسب است. همچین به دلیل نداشتن بند دیگر دردسر باز شدن و بسته شدن آنها را ندارد. یکی از نکته های مثبتی که این کفش ها دارند ست شدن با انواع استایل هاست. شما میتوانید کفش لوفر را به همراه شلوار جین بپوشید و یک استایل غیر رسمی برای خود بسازید و یا با پوشدن کت و شلوار یک استایل رسمی برای خود بسازید. به طور کلی اگر به دنبال یک کفش مردانه مناسب هستید که بتوانید از آن در مناسبت های مختلف استفاده کنید. کفش لوفر بهترین گزینه برای شماست.

صندل مردانه

صندل های مردانه به دلیل خنکی که دارند، بر خلاف بوت و نیم بوت ها در فصول و مناطق گرم مورد استفاده قرار میگیرند. برخی از صندل های موجود در بازار با برچسب صندل کوهنوردی و طبیعت گردی به فروش میرسد. اما به طور کلی استفاده از صندل ها برای این محیط ها مناسب نیست زیرا در هنگام کوهنوردی و طبیعت گردی پاهای شما با چالش های زیادی روبه روی میشوند، در نتیجه شما به کفشی نیاز دارید که از پاهای شما تمام و کمال حمایت کند. توصیه میکنیم استفاده از صندل ها را به تابستان و مناطق ساحلی محدود کنید. ناگفته نماند که اگر قصد استفاده از صندل را در محیط های آبی دارید بهتر است صندل ضد آب انتخاب کنید.

نکته آخر

اگر به سایت های خرید کفش سر بزنید حتما با تنوع زیاد انواع کفش مردانه روبه میشوید که در نگاه اول انتخاب از میان آنها کار بسیار دشواری میباشد. اما آشنایی با انواع کفش مردانه به شما کمک میکند با توجه به نیاز های خود کفش مناسب را تهیه کنید که در این مقاله به صورت کامل به آنها پرداختیم. در آخر به شما پیشنهاد میکنیم اگر قصد خرید کفش مردانه را دارید حتما راهنمای خرید کفش مردانه را در فروشگاه بولگانو مطالعه کنید تا با ویژگی های کلیدی کفش مردانه مناسب آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.