تفاوت کفش رانینگ، تریل و اسکای

تفاوت کفش رانینگ، تریل رانینگ و اسکای رانینگ چیست؟

رانینگ یا دویدن یکی از ورزش های محبوب در میان بسیاری از افراد جامعه است. اما رانینگ به دویدن ساده خلاصه نمیشود و انواع مختلفی دارد. از دویدن در زمین های هموار گرفته تا دویدن های جاده ای و کوهستان. اما در هرصورت شما نیازمند بهترین کفش رانینگ هستید. هنگام انتخاب کفش رانینگ، مهم است که تفاوت‌های بین کفش های مختلف را درک کنید. دوندگان نوع کفش های خود را متناسب با زمین انتخاب می‌کنند. به‌ عنوان مثال کفش های تریل رانینگ برای مقابله با زمین‌های ناهموار و نرم‌تر، کفش‌ های رانینگ روی سطوح سخت‌تر و صاف‌تر مانند آسفالت و اسکای رانینگ در مسیرهای دشوارتر با تغییرات ارتفاع زیاد و موانع فنی بیشتر طراحی شده‌اند. ما در این مقاله قصد داریم ویژگی‌های انواع کفش هایی که در بالا ذکر شد را برسی کنیم، پس ما را همراهی کنید.

منظور از کفش های رانینگ چیست؟

منظور از کفش های رانینگ چیست

دویدن یکی از ورزش های مفید و نشاط بخش است که بر روی سلامتی شما تاثیر مثبتی خواهید گذاشت. امروزه با توسعه انواع ورزش ها، تجهیزات مورد استفاده نیز پیشرفته تر و گسترده شده است تا حدی که متخصصان توانسته اند با طراحی منحصر به فرد کفش هایی را مخصوص رانینگ و دویدن طراحی کنند. به طور کلی شما در هنگام دویدن سه برابر وزن خود را بر روی پاهای خود قرار میدهید که این فشار نیازمند یک حامی است. با خرید کفش اسپرت مردانه رانینگ که دارای بالشتک نرم، پنجه پای پهن، زیره انعطاف پذیر و سایر ویژگی ها که در ادامه با آنها آشنا میشویم، سلامت پاهای شما را در هنگام دویدن تضمین میکند.

تفاوت‌های زیره در انواع کفش های رانینگ

تفاوت‌های زیره در انواع کفش های رانینگ

یک کفش رانینگ از زیره و زیره میانی تشکیل شده است. هر یک از این مولفه‌ها در کفش های رانینگ، تریل و اسکای ساختار و طراحی متفاوتی دارند و آنها را برای نوع زمینی که برای آن استفاده می‌شود، مناسب‌تر می‌کند.

زیره کفش قسمتی از آن می‌باشد که مستقیماً با زمین تماس دارد. بنابراین، یک کفش اسکای رانینگ باید کشش یا چسبندگی بیشتری داشته باشد، زیرا دوندگان روی سطوح مختلفی مانند سنگ مرطوب، گل، چمن، مسیرهای سنگی و شیب‌های تند قرار می‌گیرند.

اگر به زیره‌ی کفش تریل رانینگ نگاه کنید، طرحی شامل خرطوم یا گل میخ برای گرفتن زمین ناهموار خواهد بود. کفش های دویدن تریل و اسکای معمولاً دارای ترکیب چسبنده‌تری در زیره هستند تا اطمینان شود که دوندگان در زمین‌های صخره‌ای و ناهموار زمین نمی‌خورند. بسته به اینکه کفش های رانینگ در مسیر برای چه چیزی در نظر گرفته شده‌اند، از مسیرهای ناهموار پارک گرفته تا مسیرهای کوهستانی، عمق لنگ‌ها متفاوت است. سایر کفش های تریل رانینگ دارای موادی مانند گرافن هستند تا چسبندگی بهتری را در طیف وسیعی از مسیرها ارائه دهند.

در مقابل، یک کفش رانینگ برای جاده ها معمولاً کفی صاف‌تری دارد و نیاز بسیار کمتری به کشش در آسفالت داشته، بنابراین تمرکز کفش دویدن روی یک آهنگ صاف و سریع خواهد بود.

بررسی بالشتک انواع کفش های رانینگ

بررسی بالشتک انواع کفش های رانینگ

زیره میانی بخشی از کفش رانینگ است که بین زیره و کفی قرار می‌گیرد. این قسمت معمولاً از مواد فوم ساخته می‌شود و سطوح بالشتک آن به روش‌های مختلفی وجود دارد. از ویژگی‌های کفش اسکای رانینگ و تریل رانینگ می‌توان به بالشتک بیشتر اشاره کرد، برعکس در کفش های رانینگ عادی مسیرها معمولاً در زیر پا نرم‌تر بوده و سطوح ضربه‌ای کمتری ایجاد می‌کنند، بنابراین بالشتک انها پایین‌تر است.

علاوه بر این، هنگام دویدن حس عمقی مهم است. حس عمقی به عنوان حس حرکت خود و موقعیت بدن توصیف می‌شود و به نحوه کار عضلات، تاندون‌ها و مفاصل برای ایجاد آگاهی در سطوح ناهموار اشاره دارد.

هنگامی که در حال دویدن در خارج از جاده هستید، باید بتوانید به کفش خود و حسی که پایتان در آن قرار دارد، اعتماد کنید.

با این حال، برخی از کفش های مخصوص تریل و اسکای رانینگ وجود دارند که سطح بالشتکی بالاتر از حد متوسط ​​دارند. همچنین کفش های دویدن جاده‌ای وجود دارند که سطح بالشتک کمتری دارند، به‌عنوان مثال، کفش های سبک وزن و مینیمالیستی برای دویدن جاده‌ای مسابقات در نظر گرفته شده است.

علاوه براین، به نیازهای دونده بستگی دارد. برخی از دوندگان بالشتک بیشتر را دوست دارند، چه در مسیرهای سخت و ناهموار و چه در مسیرهای آسفالتی، در حالی که سایر دوندگان بالشتک‌های مینیمالیستی و در تماس با زمین را ترجیح می‌دهند.

مقاله مرتبط: انواع کفش مناسب باشگاه

افت پاشنه تا نوک پا

افت پاشنه تا نوک پا

افت پاشنه تا پنجه به تفاوت ضخامت زیره میانی، از پاشنه تا نوک پا اشاره دارد. در کفش های رانینگ، قطر معمولاً بزرگ‌تر است تا از تاندون آشیل و پاها در برابر ضربه‌های دویدن روی آسفالت محافظت کند. در کفش های تریل رانینگ، افت پاشنه تا پنجه به طور کلی کمتر است، به این معنی که پا به زمین نزدیک‌تر است. این به بهبود ثبات مچ پا کمک کرده و همانطور که در بالا ذکر شد، حس عمقی دونده را افزایش می‌دهد.

پست داخلی

پست داخلی

پایه داخلی از فوم با چگالی سخت تر است که در سمت داخلی زیره میانی کفش قرار می‌گیرد. هدف پست داخلی کنترل پروناسیون بیش از حد است.

کفش های دویدن جاده‌ای که به‌عنوان «کفش های جاده پایدار» طبقه‌بندی می‌شوند دارای یک پایه داخلی هستند، در حالی که بیشتر کفش های تریل رانینگ فاقد پایه مدال هستند، بنابراین هیچ محدودیتی در حرکت طبیعی پا وجود ندارد.

رویه

رویه

رویه کفش دویدن از پارچه، یقه رند، پاشنه و همچنین زبانه و توری تشکیل شده است. اگر کفش های تریل رانینگ را با کفش های رانینگ مقایسه کنید، خواهید دید که رویه آن از مواد محکم‌تری ساخته شده است تا از پاهای شما محافظت کند و در برابر زمین‌های سخت و خطراتی مانند سنگ‌ها، پوشش گیاهی و ریشه درختان مقاومت نماید.

از ویژگی‌های کفش اسکای رانینگ می‌توان به رند قوی‌تر و محافظ‌تر اشاره کرد. این ناحیه‌ای از کفش بین رویه و زیره کفش میباشد. افزودن کلاهک پنجه یا محافظ پاشنه نیز دوام بیشتر این کفش‌ها را تضمین می‌کند.

رویه کفش اسکای و تریل رانینگ همچنین ممکن است دارای مواد ضد آب یا آستر گورتکس باشد تا پاها را خشک‌تر نگه دارد. با این حال، برخی از کفش های تریل عمداً با توری قابل تنفس طراحی شده‌اند تا از داغ شدن بیش از حد پاها جلوگیری کنند و همچنین اجازه دهند آبی که وارد کفش می‌شود، دوباره خارج گردد.

معمولا رویه کفش های رانینگ نازک تر و سبک تر است و قابلیت تنفس بیشتری را فراهم می‌کند. شکل رویه و تناسب از برندی به برند دیگر متفاوت خواهد بود.

بند

بند کفش

زبانه و بند آن بخشی از کفش است که می‌تواند تنظیم شود تا پای شما به داخل بلغزد و همچنین در هنگام دویدن از آن حمایت کند. زبانه اسکای رانینگ ممکن است با محافظ سنگی طراحی شود تا تکه‌های کوچک سنگ، شن و پوشش گیاهی را از کفش دور نگه دارد.

کفش های تریل رانینگ نیز باید پای دونده را در طول دویدن در زمین‌های ناهموار دور نگه دارند. از ویژگی‌های تریل رانینگ توری‌های «بسته» است، مانند توری‌هایی که در طول توری دارای قفل یا دستگیره هستند.

برخی از برندها سیستم های بندکشی را برای نگه داشتن پاها توسعه داده‌اند و از قفل ضامن برای تنظیم یکنواخت بند در امتداد کفش و همچنین بسته نگه داشتن بند استفاده می‌کنند.

از ویژگی کفش رانینگ، زبانه و قسمت بند بسیار راحت است و به راحتی تنظیم می‌شود تا پشتیبانی خوبی داشته باشد. با این حال، از آنجایی که دویدن در جاده یک فعالیت یکنواخت‌تر و تکراری است، با حرکت بسیار کمتر پا و مچ پا در مقایسه با خارج از جاده، نیاز کمتری به سیستم زبان و توری بسیار فنی وجود دارد. برای دیدن روش های جذاب بستن بند کفش رانینگ به این مقاله در بولگانو مراجعه کنید

تفاوت کفش رانینگ، تریل رانینگ و اسکای رانینگ چیست؟ (از نظر قیمت)

تفاوت کفش رانینگ، تریل رانینگ و اسکای رانینگ چیست؟ (از نظر قیمت)

کفش های تریل رانینگ و اسکای معمولاً به دلیل طراحی فنی بیشتر و ویژگی‌های خاصی برای افزایش طول عمر کفش هنگام قرار گرفتن در معرض طبیعت خشن مسیرها، قیمت بالاتری دارند ولی کفش های رانینگ به دلیل طراحی ساده‌تر، معمولاً کمی ارزان‌تر خواهند بود.

با این حال، موارد فوق یک تعمیم است و به برند و نحوه توسعه، طراحی و تولید کفش های رانینگ بستگی دارد.

تفاوت‌های زیادی هنگام مقایسه کفش های رانینگ وجود دارد و آنها از برندی به برند دیگر متفاوت خواهند بود، اما به طور کلی هدف انواع مختلف کفش، ارائه راحتی و ایمنی برای دونده در زمین‌های مختلف است.

ویژگی‌های کفش اسکای رانینگ

مسابقات تریل دویدن معمولا کوتاهتر از مسابقات اسکای رانینگ هستند و اغلب فضای آرام‌تری دارند. اسکای رانینگ نیز به عنوان یک ورزش سختتر از دویدن در مسیر در نظر گرفته می‌شود، زیرا خطر بیشتری را در بر دارد و همچنین به مهارت‌های فنی کوهستانی بیشتری نیاز دارد. از ویژگی‌های بارز این کفش‌ها می‌توان به کشش و پایداری زیادی که دارند، اشاره کرد. هر کفشی که انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید که راحت و مناسب هستند. شما در مسابقات اسکای رانینگ مقدار دویدن خیلی زیادی خواهید داشت، بنابراین داشتن کفشی سبک و پایدار بسیار مهم است.

چگونه بهترین کفش های رانینگ را انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین کفش های رانینگ را انتخاب کنیم؟

نکته 1: کفش مخصوص برای دویدن انتخاب نمایید

کفش های مخصوص رانینگ ممکن است شبیه سایر کفش های کتانی به نظر برسند، اما دارای فناوری تخصصی برای کمک به دویدن هستند. در دویدن، پای شما اساساً با هر قدم به همان شکل با زمین برخورد می‌کند. برخلاف کفش های کتانی، از ویژگی کفش رانینگ می‌توان به جلوگیری از آسیب ناشی از حرکات تکراری با ارائه بالشتک‌های خاص جهت کمک به جذب ضربه و همچنین ویژگی‌هایی برای سهولت بیشتر در حرکت روبه جلو اشاره کرد.

نکته 2: مناسب‌ترین تناسب را پیدا کنید

یک کفش دویدن که مناسب نباشد نه تنها تجربه دویدن شما را سخت می‌کند، بلکه می‌تواند منجر به آسیب احتمالی شود.

نکته 3: نوع مناسب کفش دویدن را انتخاب کنید

کفش های رانینگ با اهداف خاصی طراحی شده‌اند. همان‌طور که در بالا تفاوت بین رانینگ‌ها را آوردیم، شما باید کفش های دویدن خود را بر اساس نوع دویدنی که می‌خواهید انجام دهید، انتخاب کنید.

نکته 4: بدانید برای چه چیزی پول می‌پردازید

وقتی صحبت از کفش های رانینگ به میان می‌آید، قیمت بالاتر معمولاً با فناوری بیشتر و ویژگی‌های راحتی بیشتر است، اما این بدان معنا نیست که برای لذت بردن از دویدن باید گران‌ترین کفش ها را خریداری کنید. به همین ترتیب، انتخاب یک جفت بسیار ارزان قیمت ممکن است به این معنی باشد که کفش‌ها برای دویدن طراحی نشده‌اند و ممکن است نیازهایی را که دویدن برای آنها ایجاد می‌کند، برآورده نکنند.

نکته 5: ارتفاع پشته

ارتفاع پشته

ارتفاع پشته اصطلاحی است که برای اشاره به مقدار ماده بین پای شما و زمین استفاده می‌شود. ارتفاع پشته‌ها می‌تواند از پابرهنه، یا با حداقل بالشتک، حداکثر، یا با بالشتک بالا متغیر باشد. بیشتر کفش های دویدن جایی در وسط طیف قد پشته می‌افتند. افرادی که دویدن با کفش هایی با حداکثر بالشتک یا ارتفاع بالای پشته را ترجیح می‌دهند، از یک تجربه دویدن مجلل با محافظت زیاد در برابر ضربه لذت می‌برند.

نکته 6 : افت پاشنه پا

افت پاشنه پا

 

“تفاوت پاشنه پا” یا “افت پاشنه پا” تفاوت بین مقدار مواد زیر پاشنه و مقدار مواد زیر جلوی یک کفش دویدن را توصیف می‌کند.

بیشتر کفش‌های دویدن دارای مواد بیشتری در زیر پاشنه هستند. کفش‌های مخصوص دویدن با پاشنه پایین‌تر دارای ضخامت یکنواختی در زیر پا است.

نکته 7: کنترل پرونیشن

کنترل پرونیشن

کفش‌های دویدن را می‌توان به دو دسته کفش‌های خنثی یا پایدار طبقه‌بندی کرد. کفش‌های دویدن خنثی حدود 80 درصد از کفش‌های دویدن را تشکیل می‌دهند. این مدل‌ها بیشترین انتخاب را ارائه داده و برای اکثر دوندگان بهترین هستند.

کفش‌های دویدن پایدار دارای فناوری هستند که برای اصلاح بیش از حد پرونیشن طراحی شده است. پروناسیون زمانی اتفاق می‌افتد که مچ پا در هر مرحله بیش از حد به سمت داخل می‌چرخد، که می‌تواند احتمال آسیب را افزایش دهد.

چگونه کفش های مخصوص رانینگ را برای خود انتخاب کنید؟

چگونه کفش های مخصوص رانینگ را برای خود انتخاب کنید؟

اولین قدم برای خرید کفش مردانه و زنانه رانینگ در نظر گرفتن طراحی آن است. کفش های رانینگ عموما از طراحی متفاوتی نسبت به کفش های معمولی برخوردار هستند. اما همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد باید کفش های رانینگ را بر اساس زمینی که قرار است در آن بدوید انتخاب کنید. بهترین راه بری خرید کفش رانینگ مراجعه به یک فروشگاه تخصصی کفش، مانند بولگانو است که طیف وسیعی از انواع کفش های رانینگ را در برند های مختلف ارائه میکند.

اگر در مسیرهای گل آلود نرم می‌دوید، بهتر است یک جفت کفش تریل رانینگ با آج عمیقی که چسبندگی و حمایت بهتری از مچ پا ارائه می‌دهد، استفاده کنید که برای دویدن در زمین‌های ناهموار حیاتی است. با این حال، در پیاده‌رو، این کفش‌ها ناراحت‌کننده خواهند بود زیرا ناودانی‌ها به کف پای شما فشار می‌آورند و به سرعت از بین می‌روند.

اگر در هر دو مسیر می‌دوید، بایستی یک کفش دویدن هیبریدی خریداری کنید. این کفش‌ها هم در شرایط مسیرهای مختلف و سخت و هم در جاده‌ها به خوبی کار می‌کنند.

اگر در کوهستان‌ها و زمین‌های ناهموار و سنگ‌های عظیم در حال دویدن هستید، کفش های اسکای رانینگ مناسب‌ترین گزینه برای شما خواهد بود.

مهم است که به یاد داشته باشید که هر کفش و برند کمی متفاوت است، حتی اگر اندازه یکسان باشد. برای دویدن باید حداقل یک عرض انگشت شست بین انتهای بلندترین انگشت پا و انتهای کفش فاصله داشته باشید.

توجه!

  • اگر قبلاً کفی‌ها را امتحان نکرده‌اید، شاید اکنون زمان آن است که آن را در نظر بگیرید. کفی‌ها به شما این امکان را می‌دهند که متناسب با پای خود شخصی سازی کنید و به راحتی بیشتر در پاشنه، قوس و در سراسر پای خود قرار بگیرید، در حالی که مشکلاتی مانند لیز خوردن، تاول ها، نقاط داغ و آتل ساق پا را کاهش می‌دهید. کفی‌هایی که برای مطابقت با خطوط پای شما طراحی شده‌اند، می‌توانند تمرینات شما را به سطح بالاتری برسانند.
  • ضخامت جوراب شما می‌تواند تفاوت زیادی در تناسب و احساس کفش شما ایجاد کند، به خصوص که پاهای شما در گرما بزرگ می‌شوند. همیشه درهنگام انتخاب کفش، جوراب‌هایی را که می‌خواهید با آن بدوید، بپوشید. پوشیدن جوراب‌های نخی هنگام دویدن را توصیه نمی‌کنیم. زیرا پنبه رطوبت را حفظ می‌کند و به احتمال زیاد با تاول مواجه می‌شوید.
  • همیشه اطمینان حاصل کنید که جوراب‌هایتان بالاتر از پشت کفش‌های مخصوص دویدنتان قرار دارد، در غیر این صورت در هنگام دویدن به پایین لغزیده و باعث به وجود آمدن نقاط داغ اصطکاک در پشت پاشنه پا می‌شوند.

به چه نوع کفشی برای رانینگ نیاز دارید؟

به چه نوع کفشی برای رانینگ نیاز دارید؟
به چه نوع کفشی برای رانینگ نیاز دارید؟

 

راه رفتن شما هر چه که باشد، یک جفت کفش دویدن خوب، انعطاف، دوام و پشتیبانی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

کفش رانینگ کنترل حرکتی:

از ویژگی‌های کفش اسکای رانینگ، کاهش یا کنترل حرکت چرخش بیش از حد پا، اصلاح چرخه راه رفتن و ایجاد ضربه‌های اضافی است.

کفش های مخصوص دویدن بالشتکی:

کفش های مخصوص دویدن بالشتکی:

اگر پاهای شما به اندازه کافی به سمت داخل نمی‌چرخد یا بیش از حد به بیرون می‌چرخد، این نوع کفش‌ها به پای شما کمک می‌کند تا هر قدمی را که از طریق مفاصل به سمت ستون فقرات ارسال می شود، جذب کند. کفش‌های با بالشتک بالا برای کاهش شوک با کمک به تقلید از فرآیند طبیعی طراحی شده‌اند.

کفش های دویدن پایدار:

کفش های دویدن پایدار

کفش‌های پایدار به عنوان مصالحه‌ای بین کنترل حرکت و کفش‌های بالشتکی، پشتیبانی داخلی و دوام را فراهم می کنند. آنها طوری طراحی شده‌اند که حرکت اضافی پا و مچ پا را بدون محدود کردن بیش از حد حرکت متوقف کنند.

کفش ورزشی سبک وزن:

کفش های سبک وزن، دارای بالشتک انعطاف‌پذیرتر هستند که بهترین رویکرد «مینیمالیستی» را همراه با محافظت از پاهای شما ارائه می‌دهند. از ویژگی کفش رانینگ می‌توان به کاهش خستگی و درد پا پس از دویدن اشاره کرد.

کفش دویدن تریل:

کفش دویدن تریل

از ویژگی‌های تریل رانینگ کمک به شما در انواع زمین‌های ناهموار است. ویژگی‌هایی مانند آسترهای گورتکس، پوشش‌های میانی پا و زیره‌های لاستیکی محکم در این نوع کفش‌ها رایج می‌باشد و معمولاً پوشیدن آن‌ها با رویه‌های بادوام‌تر برای محافظت از پای شما و راحت ماندن در دویدن طولانی‌تر سخت‌ است.

تمرکز اصلی کفش های تریل دویدن، سطح چسبندگی آنهاست. همه آن‌ها دونده‌های خنثی هستند، اما زیره آن از کفشی به کفش دیگر تغییر می‌کند، با آج عمیق‌تر، کشش و پایداری را در سطوح لغزنده و ناهموار و مشخصات پایین‌تری برای اطمینان از واکنش سریع‌تر به زمین در حال تغییر ایجاد می‌کند. به همین دلیل، دوندگان تریل به یک نوع کفش خاص روی می‌آورند.

بهترین برندهای سازنده این نوع کفش‌ها

بهترین برند های سازنده این کفش ها

کفش‌ها برای حفظ ایمنی و راحتی پای انسان طراحی شده است. وقتی صحبت از کفش می‌شود، محیط نقش بسیار مهمی دارد. این کفش با توجه به محیط، آب و هوا و محیط اطراف ساخته شده است و می‌تواند با محدودیت‌های مختلف شرایط آب و هوایی، خطراتی مانند سنگ‌های تیز و تغییرات دما سازگار شود.

  • Skechers
  • اسکیچرز

یک شرکت میلیارد دلاری است که صنعت کفش را به سمت ارتفاعات جدید سوق می‌دهد. این برند در سال 1992 توسط رابرت گرینبرگ تاسیس شد و در بین سه برند برتر در ایالات متحده قرار دارد. برند اسکیچرز در زمینه سبک زندگی و کفش ورزشی تخصص داشته و دارای 900 سبک و الگوی متمایز است. این شرکت میلیارد دلاری در چند وقت اخیر به دلیل کفش های فعال و غیررسمی خود به اوج جدیدی رسیده است. این مجموعه‌ای متعادل از کالاها و کفش های رانینگ را ارائه می‌دهد که به دلیل منابع اقتصادی با قیمت مناسب در دسترس می‌باشد.

  • نایک
  • نایک

نایک یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که کفش، لباس، تجهیزات و لوازم جانبی را در سراسر جهان طراحی، توسعه، تولید و عرضه می‌کند. این شرکت در منطقه شهری پورتلند، نزدیک بیورتون، اورگان واقع شده است. رویه از مواد معروف Flyknit نایک ساخته شده است که ظاهر و احساسی شبیه به جوراب دارد و مانند جوراب کشیده می‌شود.

  • نورث فیس
  • نورث فیس

این شرکت با ارائه کفش های اسکای رانینگ مناسب و بادوام شما را در صخره نوردی، طبیعت گردی و کوهنوردی همراهی می‌کند. اگر به دنبال یک کفش اسکای میگردید که تجربه خوبی از دویدن به شما بدهد. کفش های نورث فیس انتخاب هوشمندانه است.

  • کلمبیا
  • کلمبیا

برای اینکه بتوانید در زمین‌های گل‌آلود به راحتی بدوید، کفش های تریل رانینگ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کفش‌ها با مقاومت در برابر آب ساخته می‌شوند که کفش کلمبیا در این زمینه پرچم دار است.

  • آدیداس
  • ادیداس

آدیداس یک شرکت چند ملیتی آلمانی است که در زمینه طراحی و تولید کفش، لباس و لوازم جانبی فعالیت می‌کند. این شرکت در Herzogenaurach آلمان تاسیس و مستقر است. علامت شناسایی آدیداس به عنوان یک ابزار بازاریابی در طراحی لباس و کفش این شرکت به کار می‌رود. شما می‌توانید با استفاده از کفش ادیداس اصل مناسب رانینگ، پاهای خود را در برابر چالش های احتمالی بیمه کنید

کلام آخر

ما در این مقاله خصوصیات کفش رانینگ، تریل رانینگ و اسکای رانینگ را بررسی کردیم. شما می‌توانید بر اساس زمینی که در آن می‌دوید، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب و برندهای معروف را از فروشگاه های معتبر مانند سایت بولگانو خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.