ویژگی های کفش اسکیچرز

آشنایی با ویژگی های کفش اسکیچرز

همه ما به عنوان خریدار می‌خواهیم بدانیم که محصول مورد نظرمان چه ویژگی‌هایی دارد، درست است؟ کفش یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی در کمد هر فردی محسوب می‌شود. این محصول نه‌تنها در زیبایی تیپ ما نقش موثری دارد، بلکه از پاهایمان نیز محافظت خواهد کرد. در این راهنما تمرکز اصلی ما بر ویژگی های کفش اسکیچرز اصل که یکی از محبوب‌ترین کفش‌های موجود در بازار می‌باشد است. اگر قصد خرید کفش اسکیچرز مردانه یا زنانه اصل را دارید، بهتر است که قبل از خرید با خصوصیات کفش اسکیچرز اصلی آشنا شوید تا بتوانید نسخه اورجینال این محصول را از مدل فیک آن تشخیص دهید و خریدی لذت‌بخش را تجربه کنید.

مشخصات کفش اسکیچرز اصل

ویژگی که باعث شده کفش های اسکیچرز توسط رده های مختلف سنی استفاده شود، راحتی فوق العاده کفش های این برند است. به طوری که عموم افراد علاقه دارند از کفش های پیاده روی اسکیچرز برای انجام فعالیت های روزانه استفاده کنند. از دیگر ویژگی های کفش اسکیچرز میتوان به انعطاف پذیری بالا، ظاهر زیبا، دوام، وزن سبک و زیره مناسب این کفش ها اشاره کرد. البته ناگفته نماند اسکیچرز برای تولید کفش های خود از مواد اولیه مرغوب استفاده میکند. کاری که تولید کننده های فیک هرگز حاضر به انجام آن نخواهند شد. اگر قصد خرید کفش اسکیچرز را دارید حتما مقاله راهنمای تشخیص کفش اسکیچرز اصل را مطالعه کنید.

کفی منعطف

کفی منعطف کفش اسکیچرز

کفی استفاده شده در کفش‌های اسکیچرز اورجینال از میزان انعطاف‌پذیری قابل قبول و استانداری برخوردار بوده؛ به طوری که قسمت زیر پا و انگشتان در هنگام راه رفتن راحتی بی‌نظیری را تجربه خواهد کرد.

نمای زیبا

نمای زیبا کفش اسکیچرز

از جمله دلایل محبوبیت کفش‌های اسکیچرز، طراحی فوق‌العاده و نمای زیبای آن‌ها است. افرادی که به استایل‌های اسپرت علاقمند هستند قطعاً با ظاهر جذاب این محصولات ارتباط برقرار کرده و جذب آن می‌شوند. ناگفته نماند که طراحان اسکیچرز در جلوه این محصولات سنت‌شکنی کرده و از ترکیب رنگ‌ها و طرح‌هایی استفاده می‌کنند که مشابه آن را نمی‌توان در سایر محصولات برندهای قدرتمند مشاهده کرد. اگر قصد خرید کفش اسپرت مردانه اسکیچرز را دارید فروشگاه بولگانو طیف وسیعی از انواع مدل ها را در اختیار شما قرار میدهد

تناسب کامل

ازجمله مهم‌ترین ویژگی های کفش اسکیچرز، تناسب کامل آن با پاها است. از آن‌جایی که طراحان اسکیچرز پیش از طراحی و تولید این محصولات به صورت تخصصی فیزیک و آناتومی پا را در نظر می‌گیرند، قادرند کفش‌هایی تولید کنند که از هر جنبه با پا سازگاری داشته باشد. لازم به ذکر است که محصولات اسکیچرز اورجینال با در نظر گرفتن سایز مورد تأیید انجمن جهانی تولیدکنندگان کفش تولید و عرضه می‌شوند.

دوام بالا

یکی دیگر از مشخصات کفش اسکیچرز دوام بالای این محصول است. کفش‌های اسکیچرز مطابق استانداردهای مخصوصص جهانی طراحی و تولید می‌شوند و قبل از عرضه مورد بررسی کامل و تخصصی قرار می‌گیرند و از کیفیت و دوام بسیار مطلوبی برخوردار می‌باشند؛ به طوری که با خرید هر کفش اسکیچرز می‌توان به راحتی چندین سال از آن استفاده کرد.

حداقل افت پاشنه

افت پاشنه کفش اسکیچرز

حداقل افت پاشنه یکی از شاخص های کلیدی کفش اسکیچرز است. کفش پیاده روی اسکیچرز در مقایسه با سایر کفش‌های پیاده روی ارائه شده توسط کمپانی‌های بزرگ دیگر دراپ یا افت بسیار کمتری دارد. شیب پاشنه در این کفش‌ها تا پنجه کم بوده و به ماهیچه‌های آشیل و ساق فشاری وارد نخواهد کرد. حداقل افت پاشنه در این کفش‌ها باعث می‌شود که فرد هنگام پیاده‌روی یا دویدن انعطاف‌پذیری خاصی را احساس کند.

وزن سبک

اکثر افرادی که به قصد ورزش اقدام به خرید کفش می‌کنند، سبک بودن و برخورداری از وزن مناسب این محصول برایشان بسیار حائز اهمیت است. خوشبختانه وزن فوق‌العاده سبک از جمله ویژگی های کفش اسکیچرز است. وزن مناسب هر لنگه کفش اسکیچرز باعث می‌شود که این محصول برای مسابقات گزینه بسیار مناسبی باشد؛ چرا که پاهای ورزشکار هنگام انجام حرکات ورزشی یا دویدن در مدت زمان کوتاه دچار خستگی نشده و قدرت خود را تا انتهای مسابقه حفظ می‌کند.

زیره مناسب

یکی دیگر از ویژگی های کفش اسکیچرز زیره چند لایه آن است. کمپانی بزرگ اسکیچرز برای محصولات خود از انواع مختلف زیره نازک و ضخیم بر حسب کاربری کفش استفاده می‌کند. از آن‌جایی که این برند محبوب عموماً در زمینه تولید کفش‌های ورزشی و اسپرت فعال است، همواره سعی دارد از زیره‌ای برای محصولات خود استفاده کند که ضمن مقاومت بالا از اعمال هرگونه فشار و آسیب به پا جلوگیری کند.

راحتی فوق‌العاده

راحتی کفش های اسکیچرز

در ساختار این کفش‌ها از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه که از لحاظ استاندارهای جهانی نیز تأیید شده‌اند استفاده می‌شود؛ به همین خاطر کفش اسکیچرز اصل مردانه و زنانه از میزان راحتی فوق‌العاده‌ای برخوردار می‌باشد. ساختار منحصربه‌فرد و مناسب این محصولات، زیره مقاوم و کفی انعطاف‌پذیر و نرم و تکنولوژی‌های به کار رفته در آن باعث می‌شود که پاهای شما در این کفش‌ها راحتی بی‌نظیری را احساس کند.

تنوع بالای محصولات

انبوهی از طرح‌ها و متناسب با هر سلیقه! هدف اصلی شرکت اسکیچرز ارائه کفش‌هایی استاندارد و مناسب با کاربری‌های مختلف به عموم جامعه است؛ از این رو محصولات عرضه شده توسط این شرکت از میزان تنوع بالایی برخوردار هستند. هر یک از کفش‌های اسکیچرز از پیاده‌روی گرفته تا کفش‌های رانینگ و باشگاهی، همه و همه در تنوع بالا تولید می‌شوند؛ از این رو خریداران هنگام خرید تنها محدود به یک یا دو مدل نیستند و می‌توانند بر حسب سلیقه خود بهترین کفش را خریداری کنند.

قیمت مناسب

همان‌طور که می‌دانید اسکیچرز یکی از بزرگ‌ترین و قوی‌ترین کمپانی‌های تولیدکننده کفش‌های اورجینال در دنیا است که رقابت تنگاتنگی با سایر برندهای محبوب سازنده کفش‌های ورزشی دارد. اما با این حال اسکیچرز معتقد است که اکثر افراد جامعه باید شانس پوشیدن یک جفت از کفش‌های اورجینال اسکیچرز را داشته باشند؛ از این رو برای محصولات خود قیمت‌های مناسبی در نظر گرفته که نسبت به سایر برندها ارزان‌تر است به همین دلیل یکی از نکاتی که در هنگام خرید حائز اهیمت است توجه به قیمت آن است، قیمت کفش اسکیچرز مردانه اصل را میتوانید با قیمت اصلی کمپانی مقایسه کنید تا خیالتان راحت شود، فروشگاه بولگانو از دسته فروشگاه های معتبریست که توانسته در این زمینه توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. 

تکنولوژی های کفش اسکیچرز

1-memory foam

تکنولوژی مموری فوم

یکی از چشم‌گیرترین نوآوری‌ها و ویژگی های کفش اسکیچرز، فناوری مموری فوم است. مموری فوم در سه نوع اصلی، مموری فوم خنک شده با هوا و مموری فوم تزریق شده با ژل در کفش‌های اسکیچرز اصل به منظور دوچندان کردن میزان راحتی این محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد و عضو جداناپذیر از خط تولید اسکیچرز به حساب می‌آید.  

2- goodyear

تکنولوژی goodyear

زیره گودیر یکی از ویژگی‌ های کفش اسکیچرز بوده که توسط این برند در سال ۲۰۲۰ با همکاری شرکت Goodyear Rubber & Tire Co به ساختار این محصولات اضافه شد. کفش‌هایی که از این فناوری بهره‌گیری می‌کنند از میزان چسبندگی، ثبات و دوام بسیار خوبی برخوردار هستند. این فناوری حاوی پلیمر ویژه‌ای بوده که تجدیدپذیر می‌باشد.

3- arch-fit

کفش‌های اسکیچرزی که از این فناوری بهره‌گیری می‌کنند دارای یک سیستم متحرک و cushioning در لایه داخلی خود هستند. به لطف این تکنولوژی، فرد در هنگام پیاده‌روی و انجام تمرین‌های ورزشی راحتی فوق‌العاده‌ای در پاهای خود احساس خواهد کرد. علاوه بر این، سری کتانی‌های Arch-Fit از یک ترکیب پلی اورتان از نوع closed-cell Polyurethane نیز برخوردار بوده که به موجب آن از پاها در برابر هرگونه ضربه و شوک محافظت می‌شود.

4- hyper burst

تکنولوژی hyper burst

یکی دیگر از ویژگی های کفش اسکیچرز استفاده از فناوری hyper burst در ساختار این کفش‌ها به ویژه کفش‌هایی با کاربری رانینگ است. بالشتک hyper burst در ساختار این محصولات باعث می‌شود که فرد در هنگام دویدن بدون خسته شدن پاها، ایجاد درد در ناحیه پا و کمر و التهاب انگشتان مسافت‌های کوتاه و بلند را طی کند. علاوه بر این، به لطف این فناوری وزن هر لنگه کفش رانینگ مردانه و زنانه اسکیچرز به طرز چشم‌گیری کاهش پیدا خواهد کرد.

5- ultra go

تکنولوژی ultra go

کفش‌های اسکیچرز تولید شده با استفاده از فناوری ultra go برای پیمودن مسافت‌های طولانی گزینه بسیار مناسبی به حساب می‌آیند. اگر به دنبال کفشی هستید که بتوانید با آن مدت‌ها بدوید و احساس راحتی داشته باشید، سری کفش‌های ultra go مناسب شماست. نرمی و راحتی درون کفش‌های ultra go یکی دیگر از مواردی است که باید در نظر داشت.

سخن پایانی

در این مقاله از بولگانو ضمن آشنایی با ویژگی های کفش اسکیچرز به معرفی برترین تکنولوژی‌های استفاده شده در مدل‌های مختلف این محصولات پرداختیم. از جمله مشخصات کفش اسکیچرز می‌توان به راحتی فوق‌العاده بالا، کفی منعطف و وزن سبک آن اشاره داشت. اسکیچرز یکی از مشهورترین و خوش‌نام‌ترین برندهای تولیدکننده کفش‌های اسپرت و ورزشی مردانه و زنانه در دنیا است. کمتر کسی پیدا می‌شود که اهل ورزش باشد و این برند محبوب را نشناسد!

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.