راهنمای خرید کفش اسپرت مردانه

راهنمای خرید کفش اسپرت مردانه

شاید تا چند سال پیش به داشتن تنها یک جفت کفش اسپرت در کلکسیون کفش‌هایتان راضی بودید، اما با پیشرفت تکنولوژی و تغییر در دنیای مد، بیشتر افراد شیفته کفش‌های اسپرت شدند. همین امر باعث شده است که افراد در ادارات، مهمانی‌ها و حتی عروسی‌ها کفش‌ های اسپرت استفاده کنند. این کفش‌ها‌ بسیار راحت‌تر از کفش‌های رسمی‌ هستند، علاوه براین، بسیار متنوع بوده و با هر لباسی ست می‌شوند. از آن‌جایی که مردها در اکثر موارد به دنبال راحتی و انتخاب سریع لباس‌ها و کفش‌هایشان هستند، کفش‌های اسپرت مناسب‌ترین انتخاب برایشان می‌باشد. ما در این مقاله راهنمای خرید کفش اسپرت مردانه را برای شما آورده‌ایم، پس تا انتها ما را همراهی کنید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

کفش‌های خوب چه ویژگی‌هایی دارند؟

چند نکته وجود دارد که یک جفت کفش را راحت و شیک می‌کند و به شما این اطمینان را می‌دهد که اگر سال‌ها آن‌ها را بپوشید، قدیمی به نظر نخواهید رسید.

دوام

تطبیق رنگ ها: رنگ‌های کلاسیک مانند سیاه و سفید بسیار مناسب هستند، به این معنی که می‌توانید آن‌ها را با هر چیزی که در کمد خود دارید، بپوشید. سبک‌ها و رنگ‌هایی را انتخاب کنید که مکمل لباس‌ها و رنگ‌های وسیله‌های کمدتان باشند.

طراحی ساده‌تر

طرح‌های ساده‌تر و کلاسیک‌تر، آن‌هایی هستند که می‌توانید با کت و شلوار، شلوار جین و هر چیز دیگری بپوشید، به علاوه تمیز کردن آنها راحت‌تر است.

مواد با کیفیت و مقاوم

اگر کفش‌ها با مواد بی‌کیفیتی تولید شده باشند، مدت زیادی دوام نمی‌آورند. به دنبال موادی مانند چرم درجه یک، بافتنی خوب (مانند اسکیچرز) و درزهای خوب، که همگی باعث دوام بیشتر کفش‌های شما می‌شوند، باشید.

کفی راحت

هیچ چیز بدتر از این نیست که همیشه با کفش‌هایی راه بروید که پاهایتان را اذیت می‌کنند.

در نهایت، کفش‌ های اسپرت عالی همان کفش‌هایی هستند که دقیقاً برای همان چیزی ساخته شده‌اند، که به دنبال آن هستید. دویدن با کفش‌های تنیس کف تخت بدون تشک برای شما خطرناک است، در هر ورزشی کفش‌های مناسب خودش را استفاده کنید. همچنین تیپ کژوال خود را با کفش‌های اسپرت ورزشی یا مد روز تکمیل نمایید.

هیچ قانونی وجود ندارد که شما را از پوشیدن کفش‌های اسپرت با کت و شلوار یا کفش‌های کتانی مد روز برای رفتن به باشگاه منع کند، اما از آن‌جایی که پا به‌عنوان قلب دوم شما می‌باشد، هر کفشی را متناسب با کاری که انجام می‌دهید، انتخاب کنید تا علاوه بر ظاهر راحتی خود را تضمین نمایید. فروشگاه اینترنتی بولگانو با ارائه کفش‌های متنوع، خرید راحتی را برایتان فراهم کرده است.

معرفی انواع کفش مردانه اسپرت در بولگانو

شما چه در حال گذراندن یک روز آرام، انجام کارهای خانه یا بیرون رفتن با دوستان، سرکار، مدرسه و دانشگاه، باشگاه و… باشید، کفش‌های اسپرت مطمئن‌ترین انتخاب برای شما هستند. زیرا علاوه بر راحتی، ظاهر اسپرت و به‌روزتری را برایتان ایجاد می‌کند. از دلایل دیگری که کفش‌های اسپرت را محبوب کرده است، شکل‌ها و فرم‌های مختلف و شیک آن‌ها می‌باشد.

1. کفش ورزشی Plimsoll (کفش راحتی)

کفش‌های اسپرت Plimsoll یک مدل کفش بسیار خوب و پرکاربرد هستند. این کفش‌ها، که اغلب به عنوان کفش‌های اسپرت کوتاه شناخته می‌شوند، در مدل‌های مختلفی مطابق با ترجیحات هر فرد وجود دارند. ترفند پوشیدن این کفش‌های اسپرت استفاده از جوراب‌های کوتاهی است که نباید دیده شوند، تا کفش کانون توجه باشد. آنها با شلوار جین اسکینی عالی به نظر می‌رسند. توصیه میکنیم هرگز این کفش ها را با جوراب های بلند نپوشید چرا که استایلتان را خراب میکنند.

2. کفش‌های اسپرت مناسب افرادی که بسکتبالیست هستند

با استفاده از این کفش‌ها می‌توانید جوراب‌های بلند بپوشید و در زمین‌های بسکتبال به راحتی ورزش کنید. این کفش‌های اسپرت بلند به خوبی با شلوار جین و شلوارک بسکتبال ست می‌شوند. سعی کنید کفش های بسکتبال را از برند های معتبر تهیه کنید تا خیالتان از بابت کیفیت راحت باشد. پوشیدن کفش های نامناسب هنگام ورزش میتواند سبب آسیب های جدی به پاها شود.

3. کفش‌های اسپرت مناسب ورزشکاران

کفش‌های ورزشی معمولاً توسط برندهای مخصوص تولید می‌شوند. این کفش‌ها ترکیبی عالی از مد و کاربرد را دارند. این کفش‌ها برای استفاده روز مره، پیاده‌روی و دویدن انتخاب ایده‌آلی است. شما می‌توانید این مدل‌ها را با شلوارهای مام استایل، به زیبایی ست کنید. شما می‌توانید انواع کفش‌های اسپرت اورجینال را از فروشگاه بولگانو تهیه نمایید.

4. کفش‌های اسپرت کلاسیک

هیچ بند کفشی روی این کفش‌ها وجود ندارد. این کفش‌ها در طرح‌های مختلفی عرضه می‌شوند. توجه داشته باشید که این کفش‌ها فوق‌العاده راحت بوده و با انواع شلوارها ست می‌شود. توجه داشته باشید که این کفش‌ها اسپرت کوتاه هستند، بنابراین از پوشیدن جوراب‌های بلند خودداری نمایید، زیرا این کار ظاهر کفش و همچنین استایلتان را خراب می‌کند.

6. کفش‌های اسپرت چرمی

این کفش‌ها بسیار گران بوده و کمتر کسی توانایی خرید آن را دارد. با این‌حال از ترندهای امسال می‌باشد، اگر بودجه کافی دارید، خریدن این کفش‌ها را توصیه می‌کنیم. همچنین با این کفش‌ها به‌صورت درازمدتی سرمایه‌گذاری کرده‌اید زیرا دوام بسیار بالایی دارند. این کفش‌ها برای کسانی که کارمند رسمی بوده و در شرکت‌های تجاری و دولتی کار می‌کند، مناسب‌ترین گزینه است.

شما می‌توانید از این کفش‌ها برای ورزش کردن نیز استفاده کنید، زیرا بسیار نرم هستند. این کفش‌ها نیز با پوشیدن جوراب‌های بلند، جذابیتشان را از دست می‌دهند.

7. کفش‌های اسپرت مصنوعی

همان‌طور که می‌دانید، کفش‌ها از مواد مختلفی ساخته‌ می‌شوند. برای ساخت این کفش‌ها از پلاستیک، پارچه و انواع مواد دیگر استفاده می‌شود. کفش‌های مصنوعی قابلیت تنفس نداشته، بوها را جمع می‌کنند، ناراحت کننده هستند و با مواد بی کیفیت تولید می‌شوند. اگر می‌خواهید به‌طور منظم کفش‌های اسپرت بپوشید، از خرید این کفش‌ها بپرهیزید.

8. کفش‌های اسپرت Velcro

این کفش‌ها در صورتی که به‌درستی ست شوند، تیپ زیبا و منحصر به‌فردی را به وجود می‌آورد. کفش‌های Velcro که در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی عرضه می‌شوند، با تیپ‌های کژوال، و لباس‌های غیررسمی ست شده و ظاهری خاص برایتان فراهم می‌کند. بهترین چیز این است که آنها با کیفیت و مقرون به صرفه هستند.

9. کفش‌های اسپرت طراحان

این کفش‌ها همانطور که از نامشان پیداست کفش‌های تولید شده توسط یک برند طراح هستند. به عنوان مثال، جی اوکس Geox، تیمبرلند Timberland و دیگر برچسب‌های طراح، مجموعه‌ای از کفش‌های گران‌قیمت را ارائه می‌کنند که معمولاً با لباس‌های خاص و برند پوشیده می‌شوند.

کفش‌های اسپرت نرم، انعطاف‌پذیر و راحت هستند که برای ورزش و سایر فعالیت‌های بدنی ایده آل می‌باشند. کفش‌های اسپرت را می‌توان به‌عنوان یک پوشیدنی غیررسمی به صورت روزانه پوشید. در حالت کلی امروزه در دنیای مو و فشن اجباری برای ست کردن وجود ندارد و لباس‌های رسمی و غیر رسمی را می‌توان با کفش‌های اسپرت ست کرد. در حقیقت راحتی جای خود را به مدهای پیچیده و اذیت کننده داده است.

بهترین برند کفش های اسپرت مردانه

کفش ونس

به جرعت میتوان گفت کفش ونس معروف ترین کفش اسپرت در میان جوانان و نوجوانان است. تاریخچه این کفش به سال 1966 بر میگردد که توسط برادرانی به همین نام تاسیس شد. استفاده از رنگ سیاه و سفید در ظاهر کفش های ونس در آن سال بسیار مورد توجه قرار گرفت به طوری که تا به امروز اکثر کفش های ونس از همین رنگ استفاده میکند. از معروف ترین مدل کفش ونس میتوان به کفش ونس اولد اسکول اشاره کرد.

کفش جی اوکس

طراحی الهام گرفته از شهری با فناوری‌های نوآورانه که مجموعه‌های کفش و لباس منحصربه‌فردی را ایجاد می‌کند. مجموعه‌های متنوع و کاربردی Geox شامل کفش‌های غیررسمی و ظریف، کفش‌های کتانی، چکمه‌ها، کت‌ها و کاپشن‌های زنانه و مردانه است.

کفش تیمبرلند

تیمبرلند یکی از تولید کننده های امریکایی کفش اسپرت مردانه در دنیا است که هر ساله به مشتریان این برند افزوده میشود. کیفیت عالی، تنوع بالا، راحتی و طول عمر این کفش ها دلایل اصلی محبوبیت کفش تمیبرلند هستند. اگر قصد خرید کفش اسپرت مردانه را دارید حتما محصولات این برند را بررسی کنید چرا که طیف وسعی از انواع کفش ها از جمله بوت ها، نیم بوت ها، کفش اسپرت چرم، کلاسیک و … را میتوانید در رنگ های مختلف پیدا کنید.

کفش اسکیچرز

احتمالا برند نام آشنای اسکیچرز را میشناسید. یکی از موفق ترین برند ها در زمینه عرضه کفش اسپرت مردانه و زنانه که طرفداران زیادی در میان مردم جهان و ایران به دست آورده است. کفش های پیاده روی اسکیچرز پر فروش ترین مدل های کفش از این کمپانی هستند که به دلیل راحتی بالایی آن بیشتر افراد ترجیح میدهند از آن برای استفاده روزانه نیز بهره ببرند. خوشبختانه کفش اسکیچرز برخلاف سایر برند ها مشهور ضمن داشتن تمامی ویژگی های یک کفش فوق العاده اعمم از انعطاف پذیری، رویه قابل تنفس، زیره ضد لغزش، قابلیت جذب شوک و … از قیمت معقول تری نسبت به آنها برخوردار است.

کفش مرل

کفش مرل برای فضاهای باز، کوهنوردی، پیاده روی و … ساخته شده است. کفش های مرل به گونه ای طراحی شده اند که در انواع زمین ها عمکرد خوبی دراند. اگر به دنبال کفشی هستید که علاوه ظاهر زیبا دوام و طول عمر بالایی داشته باشد، کفش مرل گزینه مناسبی به شمار میرود.

کفش اسیکس

آخرین برندی که در راهنمای انتخاب کفش اسپرت به شما معرفی میکنیم، Asics یا آسیکس است که بدون شک یکی از بهترین برند کفش دنیا در است. کفش اسیکس یک کفش تمام عیار است که ظاهر منحصر به فردی نسبت به تمامی کفش هایی که در بخش های قبلی معرفی کردیم، دارد. اگر تابحال از کفش های اسیکس استفاده کرده باشید احتمالا یکی از طرفداران تعصبی آن هستند در غیر این صورت پیشنهاد میکنیم حتما آن را امتحان کنید.

آموزش بستن بند کفش اسپرت مردانه

کفش‌های کتانی و اسپرت جزء لایف استایل غیررسمی هستند، نحوه بستن بند کفش اسپرت می‌توانند ظاهر کلی لباس‌تان را تغییر دهند. در حالی که بیشتر کفش‌های اسپرت بسته‌بندی شده و آماده پوشیدن از جعبه بیرون می‌آیند، شما مرتباً بندهایی را خواهید دید که ناهموار، پیچ خورده، با الگوی اشتباه هستند. باید در نظر داشته باشید که کارگر کارخانه‌ای که کفش‌های شما را بسته‌بندی می‌کند، وظیفه دارد صدها بند کفش را پشت سر هم ببندد، بنابراین درجاتی از شلختگی اتفاق می افتد. ما مقاله ای برای شما تدارک دیدیم که در آن 12 مدل مختلف بستن بند کفش را به شما آموزش میدهیم. توصیه میکنیم به آن سر بزنید

قسمت‌های مختلف یک کفش مردانه اسپرت

اگر تا امروز کفش‌های اسپرت خود را فقط بر اساس رنگ یا مدل انتخاب می‌کردید، خواندن مطالب زیر برای شما حیاتی می‌باشد. هر قطعه موجود در کفش برای ارائه پشتیبانی، ثبات، محافظت و راحتی کار می کند و مشخصات آن می تواند از کفشی به کفش دیگر متفاوت باشد.

رویه: رویه از پارچه تولید می‌شود و معمولاً به هر چیزی که بالای کفی کفش است، اشاره دارد. به دنبال رویه‌ای باشید که درزهای صافی داشته و پف و تاول پا به حداقل برسد.

قسمت بیرونی: ترکیب زیره‌های مختلف از فوم و لاستیک می‌تواند دوام و محافظت را برای شما فراهم کند. به‌خاطر داشته باشید که هرچه زیره بادوام‌تر باشد، احتمالاً وزن بیشتری اضافه می‌کند، بنابراین یافتن تعادل مناسب بین وزن کفش و زیره با دوام، ممکن است به آزمون و خطا نیاز داشته باشد.

زیره وسط: بالشتک میانی بین زیره کفش و رویه مشبک یا پارچه ای قرار می‌گیرد. این بخش از کفش برای محافظت از پا در برابر ضربه به زمین است. مقدار بالشتک یک ترجیح شخصی است.

شمارنده پاشنه: فنجانی است که در نزدیکی پشتی قرار دارد و برای ایجاد پشتیبانی و ثبات استفاده می‌شود.

یقه مچ پا: یقه مچ پا، بالشتک نزدیک به مچ پا است. بالشتک برای پایین نگه داشتن مچ پا و همچنین ایمن نگه داشتن پا استفاده می‌شود. برخی از یقه‌های مچ پا ممکن است ساییده شده یا باعث تحریک تاندون شوند، بنابراین این یک ویژگی مهم برای آزمایش می‌باشد.

جعبه پنجه: جعبه پنجه در انتهای کفش شما قرار دارد که بین بندها و ابتدای زیره قرار دارد. به دنبال شکلی باشید که به انگشتان پا اجازه می‌دهد به طور طبیعی قرار گیرند.

فنر پنجه: فنر پنجه انحنای جعبه پنجه به سمت بالا است. انگشتان پا را به سمت بالا به صورت خم شده نگه می‌دارد و به پا کمک می‌نماید تا در گام خود به جلو حرکت کند.

زین: زین قسمتی از کفش است که نزدیک بند است. زین برای ایمن نگه‌داشتن پا کاربرد دارد. همچنین برای اینکه مطمئن شوید زین محکم است و پای شما را در جای خود نگه می‌دارد، توجه کنید که کفش لیز نخورد و در حین تست کفش، ساییدگی نداشته باشید.

بالشتک پاشنه: بالشتک پاشنه عمدتاً یک اولویت است. آیا احساس بی وزنی را که شبیه دویدن روی ابرها می‌باشد، دوست دارید؟ یا تماس بیشتری با زمین را ترجیح می دهید؟ هنگام مرور گزینه‌های مختلف، ترجیحات راحتی خود را در نظر بگیرید.

ویژگی‌های پایداری: بسیاری از کفش‌های کنترل پایداری و حرکت شامل مواردی مانند پایه‌های داخلی و نرده‌های محافظ برای نگه داشتن پا در موقعیت خنثی‌تری هستند.

کلام آخر

هیچ کفش کاملی وجود ندارد، شما باید مطابق با نیاز و سلیقه خود بهترین مورد را انتخاب کنید. ما راهنمای خرید کفش اسپرت مردانه را به صورت کاملی برایتان آوردیم. امیدواریم با توجه به این مطالب بتوانید کفشتان را به درستی انتخاب و خریداری نمایید. فراموش نکنید که با پای سالم و راحت شما می‌توانید به کل دنیا سفر کرده و تجربه‌های جدیدی به دست آورید. فروشگاه بولگانو کفش‌های اورجینال را با قیمت‌های مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید انواع کفش‌های اسپرت مردانه را با تنوعی بی‌نظیر از برندهای مطرح دنیا، از این سایت خریداری کنید.

2 نظر در “راهنمای خرید کفش اسپرت مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.