راهنمای خرید نیم بوت مردانه

راهنمای صحیح خرید نیم بوت مردانه

هوای سرد و فصل زمستان زمانی است که می‌توانید یک استایل فوق‌العاده داشته باشید! بسیاری از افراد در طول تابستان منتظر سرد شدن هوا هستند تا بتوانند در چنین روزهایی نیم بوت‌ها و بوت‌های خود را بپوشند. از لذت‌بخش بودن زمستان و هوای سرد که بگذریم، می‌رسیم به خرید نیم بوت مردانه مناسب که دقت در نحوه انتخاب آن بسیار اهمیت دارد. در صورتی می‌توان از هوای سرد لذت برد و در عین حال یک استایل بی‌نظیر داشت که کفش شما استاندارد باشد. در ادامه این راهنمای خرید آنلاین کفش قصد داریم نکات مهمی که هنگام انتخاب نیم بوت مردانه لازم است رعایت کنید را مورد بررسی قرار دهیم.

ویژگی نیم بوت مردانه

کیفیت ساخت

اولین و شاید مهم‌ترین موردی که در رابطه با خرید نیم بوت مردانه لازم است بدانید، کیفیت ساخت این کفش‌ها است. نیم بوت‌ نایکی استاندارد از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار هستند؛ به این معنا که برای تولید آن‌ها از مرغوب‌ترین مواد اولیه استفاده شده و همچنین در رابطه با نحوه طراحی و ساخت آن‌ها متناسب با فیزیک پا میباشد. نیم‌ بوت‌های مردانه اکثراً از جنس چرم، جیر یا حتی مواد پلاستیکی تولید می‌شوند. به طور معمول نیم بوت‌های چرم از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و با در نظر گرفتن ماهیت چرم که شیک است می‌توان از این نیم بوت‌ها برای استایل‌های رسمی و شیک استفاده کرد.

وزن مناسب

وزن نیم بوت نیز جزو مهم‌ترین موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد. مسلماً کفش‌های تابستانی در مقایسه با کفش‌های زمستانی وزن سبک‌تری دارند، اما این دلیل نمی‌شود که هر لنگه نیم بوت شما وزنی برابر وزن یک آجر داشته باشد! وزن نیم بوت باید تا حد امکان سبک باشد تا پاها را خسته نکند.

راحتی

نیم بوت‌های مردانه استاندارد میزان راحتی بسیار خوبی برای پاها فراهم می‌کنند. پشت پاشنه پا، انگشتان پا و قوزک پا باید در راحت‌ترین حالت ممکن قرار گیرند.  

قیمت

قیمت بحثی است که اکثر مشتریان و فروشندگان بر سر آن نظرات متفاوتی دارند! به طور کل بهای نیم بوت‌های اورجینال در مقایسه با نسخه‌های تقلبی بیشتر خواهد بود. البته دلیل اصلی این تفاوت قیمت کیفیت ساخت نیم بوت‌های اورجینال است. طبیعتاً در فرآیند ساخت کفش‌های اصل از بهترین مواد اولیه استفاده می‌شود؛ در نتیجه قیمت تمام شده این کفش‌ها بیشتر خواهد بود. البته در آخر راهنمای خرید نیم بوت مردانه به شما فروشگاهی را معرفی میکنیم که بتوانید بهترین نیم بوت های مردانه را با مناسب ترین قیمت بخرید

چسبندگی

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های یک نیم بوت مردانه خوب این است که از میزان چسبندگی بالایی برخوردار باشد. ممکن است بپرسید که منظور از چسبندگی چیست؟ همان‌طور که می‌دانید در فصل پاییز و زمستان همواره با بارش باران و برف روبه‌رو هستیم؛ در نتیجه فرصت برای لیز خوردن بسیار زیاد است! زمانی که زیره کفش زمستانی مردانه از جنس مرغوب انتخاب شده باشد، می‌تواند از پاها به خوبی حمایت کند. زیره‌ کفش مرغوب با ارائه چسبندگی بالا به زمین در شرایط لغزش سبب حفظ تعادل پاها شده و از هرگونه سر خوردن و لیز خوردن جلوگیری خواهد کرد.

سایز نیم بوت

یکی از مهم ترین مواردی که هنگام خرید نیم بوت مردانه باید نظر بگیرید سایز مناسب آن است. انتخاب اشتباه در سایز نیم سبب سلب راحتی شما میشود. به طور کلی اگر سایز کفش بیش از اندازه بزرگ باشد پاهای شما در کفش سر میخورد و باعث ایجاد تاول و میخچه میشود. در صورتی که کفش مورد نظر برای پاهای شما تنگ باشد آسیب های به شدت خطرناکی را به پاهای شما وارد میکند که گاهی اوقات ممکن است نیاز به عمل جراحی داشته باشید. توصیه میشود خرید نیم بوت را به بعد از ظهر ها موکول کنید زیرا پاهای شما پس از انجام فعالیت های روزانه بزرگ تر میشود (متورم میشود) و ممکن است اگر در صبح خرید خود را انجام دهید در طول روز نیم بوت شما برایتان تنگ به نظر برسد.

نکاتی که هنگام خرید نیم بوت باید در نظر بگیرید!

استایل خود را در نظر بگیرید

زمانی که وارد فروشگاه می‌شوید و می‌خواهید یک نیم بوت مردانه مناسب برای خود انتخاب کنید، در درجه اول باید استایل خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال اگر پاهای کشیده‌ای دارید بهتر است که نیم بوت پاشنه کوتاه انتخاب کنید یا اگر پاهای بزرگی دارید بوت‌های رنگ مات یا جنس چرم، پارچه‌ای، جیر و مخمل می‌توانند انتخاب خوبی برای شما باشند.

پس از در نظر گرفتن آناتومی بدن نوبت به مدلی می‌رسد که انتخاب می‌کنید. همراهان گرامی، توجه داشته باشید که نیم بوت‌های مناسب، تیپ شما را به یک تیپ فاخر و شیک زمستانی تبدیل می‌کنند. تناسب بین استایل و کفش جزو پر اهمیت‌ترین موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد. البته این بدان معنا نیست که نباید سلیقه خود را در خرید دخالت دهید، بلکه حرف ما این است که با در نظر گرفتن اصول خرید نیم بوت مردانه و ترکیب آن با سلیقه خود بهترین نیم بوت مردانه را خریداری نمائید.

فصل مناسب پوشیدن نیم بوت

توجه داشته باشید که شما می‌خواهید از نیم بوت خود در فصل های زمستان و پاییز استفاده کنید؛ در نتیجه کفش شما باید مخصوص فصل سرد باشد. از این رو نیم بوت باید به‌گونه‌ای طراحی شده باشد که مچ پا را به خوبی گرم کند و در عین حال ظاهر بسیار شیکی داشته باشد. برای راهنمای بیشتر در رابطه با کفش مناسب فصل پاییز فروشگاه بولگانو مقاله جامعی را برای در نظر گرفته که توصیه میکنیم آن را مطالعه کنید.

بهترین متریال در ساخت نیم بوت چیست؟

چرم یکی از رایج ترین موارد استفاده در تولید نیم بوت محسوب میشود. زیرا به دلیل جلوگیری از نفوذ سرما به داخل پاها و در عین حال تنفس پذیری بالا، مقاومت و ضد حریق بودن تجربه فوق العاده را در اختیار شما قرار میدهد ضمن زیبایی و شیک بودن ظاهر شما را نیز فراهم میکند. در واقع نیم بوت مردانه 2 وظیفه اساسی دارد:

  • گرم نگه داشتن پاها در فصول سرد
  • مراقبت از قوزک پا و جلوگیری از پیچ خوردگی

اگر قصد خرید نیم بوت مردانه را دارید حتما به جنس آن توجه کنید، احتما تا تا اینجا متوجه شدید که بهترین متریال برای نیم بوت مردانه چرم طبیعی میباشد.

نیم بوت ضد آب یا تنفس پذیر؟

از اصلی‌ترین ویژگی‌های یک نیم بوت استاندارد مردانه، ضد آب بودن آن است. قطعاً می‌دانید که در فصل زمستان میزان بارش برف و باران زیاد بوده و کفش شما باید به گونه‌ای باشد که از نفوذ آب جلوگیری کند. اما یک قابلیت دیگر تحت عنوان تنفس‌پذیری کفش‌ها نیز وجود دارد که بسیار حائز اهمیت است. تنفس‌پذیر بودن کفش به پاها کمک می‌کند تا از هرگونه رطوبت دور باشند. رویه کفش‌های اورجینال مردانه زمستانی از جنسی تولید شده که از این قابلیت برخوردار هستند؛ در نتیجه پا در روزهای سرد زمستانی کاملاً گرم، خشک و به دور از هرگونه رطوبت قرار می‌گیرد.

زیره نیم بوت باید مقاوم باشد

زیره نیم‌ بوت‌های مردانه باید از مقاومت کافی در برابر سایش، لغزش و نفوذ آب برخوردار باشد. به عنوان مثال زیره رابر یا پلاستیکی جزو زیره‌های مناسب برای نیم بوت‌های مردانه محسوب می‌شود؛ چرا که ضد آب بوده و همچنین از خاصیت ارتجاعی نیز برخوردار است.

مراقبت از قوزک پا در هنگام راه رفتن

به منظور تشخیص این که آیا نیم بوت مردانه از قوزک پاهای شما حمایت می‌کند یا خیر، باید روی لبه کفش خود بایستید. در چنین حالتی اگر نیم بوت قوزک پاهایتان را آزار نداد و سبب درد نشد، می‌توانید با خیال راحت آن را خریداری کنید.

فضای کافی برای انگشتان پا

دوستان توجه داشته باشید که انگشتان پا تحت هیچ شرایطی با هیچ کفشی نباید تحت فشار قرار گیرند. اگر هنگام خرید از وجود فضای کافی برای تکان دادن انگشتان پا مطمئن نبودید، می‌توانید بندهای کفش را ببندید و بایستید و انگشتان پاهایتان را تکان دهید. توجه داشته باشید که نباید هیچ‌گونه فشاری روی انتهای استخوان انگشت شست پا، انتهای استخوان انگشت کوچک پا و نوک انگشت شست وجود داشته باشد.

راهنمای انتخاب سایز نیم بوت مردانه

برخی از نیم‌ بوت‌های مردانه در قسمت کف و پنجه پا باریک‌تر هستند؛ در حالی که مدل‌های دیگر بسیار جادار بوده و کمی بزرگ‌تر به نظر می‌آیند. در برخی از نیم بوت‌ها کفی اضافه قرار می‌گیرد که همین موضوع سبب می‌شود با وجود سایز بزرگ، کفش مورد نظر کاملاً اندازه پاهایتان نباشد. بهتر است موقع خرید نیم بوت یک جوراب گرم و ضخیم بپوشید تا بتوانید کفشی را خریداری کنید که کاملاً سایز پاهایتان است.

بهترین برند های تولید کننده نیم بوت مردانه

نیم بوت مردانه تیمبرلند

تیمبرلند یکی از قدیمی‌ترین و در عین‌حال محبوب‌ترین برندهای تولیدکننده نیم بوت در دنیا محسوب می‌شود. نیم بوت‌های تولید شده توسط این برند خوش‌نام از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده و برای محیط‌های کاری سخت و فصول سرد گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شوند.

نیم بوت مردانه کاترپیلار

کاترپیلار یکی از کمپانی‌های بزرگ تولیدکننده لباس‌ها و تجهیزات ایمنی در دنیا است که در زمینه تولید نیم بوت‌های مردانه نیز فعالیت می‌کند. قطعاً اگر در صنعت مشغول به فعالیت هستید، نام این برند به گوش شما آشنا می‌باشد. نیم‌ بوت کاترپیلار ضد آب بوده و از قسمت پنجه پا به خوبی حمایت می‌کنند.

نیم بوت مردانه کلمبیا

نیم‌بوت‌های مردانه کلمبیا نیز جزو باکیفیت‌ترین کفش‌های زمستانی به حساب می‌آیند. در لایه میانی این محصولات از فوم به منظور راحتی بیشتر در زمان استفاده بهره‌گیری می‌شود. زیره این کفش‌ها نیز معمولاً از جنس رابر سخت بوده و در برابر سایش و لغزش استحکام خوبی از خود نشان می‌دهند. عموماً کلمبیا در مدل‌های مختلف نیم بوت از تکنولوژی Omni-grip به منظور افزایش درصد چسبندگی زیره و تعادل پاها استفاده می‌کند.

نیم بوت مردانه دکتر مارتنز

اکثر نیم بوت‌های مردانه دکتر مارتنز از جنس چرم هستند و ازجمله کفش‌های فوق‌العاده شیک و در عین حال مقاوم به حساب می‌آیند. البته ناگفته نماند که دکتر مارتنز در زمینه تولید کفش‌های روزمره نیز فعالیت می‌کند.

نیم بوت کوهنوردی نورث فیس

نیم‌بوت‌های کوهنوردی نورث فیس، همان‌طور که از نام آن‌ها پیدا است برای طبیعت‌گردی و کوهنوردی گزینه بسیار ایده‌آلی می‌باشند. رویه این کفش‌ها از جنس الیاف مصنوعی بوده و فناوری‌های مدرنی هم‌چون Futurelight به منظور ضد آب بودن و تنفس‌پذیری در آن‌ها استفاده شده است.

سخن پایانی

در بین انواع کفش مردانه، نیم بوت‌ها جزو محکم‌ترین و بادوام‌ترین کفش‌ها به شمار می‌روند. از نیم بوت‌ها می‌توان علاوه بر استفاده روزمره در فصل زمستان، برای انجام ورزش‌های کوهستانی نیز بهره برد. بهترین نیم بوت مردانه کفشی است که از پاها در برابر سرما به خوبی مراقبت کرده و در برابر نفوذ آب مقاوم باشد. قیمت نیم بوت‌های اورجینال در مقایسه با نمونه‌های تقلبی بیشتر در نظر گرفته می‌شود. در واقع نمی‌توان کیفیت ساخت نیم بوت‌های اورجینال مردانه را با نیم بوت‌های تقلبی مقایسه کرد! اما فروشگاه بولگانو با ارئه انواع نیم بوت‌ها اورجینال با مناسب ترین قیمت، یک انتخاب ایده ال برای شما مشتریان گرامی محسوب شود. مراقبت درست از پاها می‌تواند سلامت بدن شما را در آینده تضمین کند؛ در نتیجه در فصل سرما که پاها بیشتر در معرض آسیب‌دیدگی قرار دارند، بهتر است از نیم بوت‌هایی استفاده کنید که باکیفیت باشند و همچنین سلامت پاها را تأمین نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.