تشخیص کفش سالامون اصل

روش های تشخیص کفش سالامون اصل

همه ما به خوبی می‌دانیم که کفش‌ها جزو مهم‌ترین اجزی تشکیل‌دهنده استایل ما هستند. علاوه بر این، کفش‌ها بر سلامت پاها تأثیر مستقیم دارند؛ به این معنا که اگر استاندارد نباشند و در ساختار آن‌ها از مواد اولیه بی‌کیفیت استفاده شده باشد، طولی نخواهد کشید که پاها، زانو و حتی کمر دچار درد و گاهاً مشکلات اساسی خواهد شد. به ویژه اگر کفش مورد نظر کاربری ورزشی داشته باشد. یکی از چالش‌هایی که اکثر خریداران با آن مواجه هستند، تشخیص کفش سالامون اصل از تقلبی است. سالامون یکی از قدرتمندترین تولیدکنندگان کفش‌های اسپرت و ورزشی زنانه و مردانه در دنیا است که برای تولید کفش‌ها همواره سعی دارد از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه، تکنولوژی‌ها و دستگاه‌ها و تکنیک‌ها استفاده کند. اگر قصد خرید کفش سالامون اصل را دارید، بهتر است در وهله اول و پیش از خرید با روش‌های تشخیص نمونه اورجینال از نمونه فیک آن آشنا شوید.

تفاوت کفش سالامون اصل و فیک چیست؟

افراد زیادی هستند که در کپی کردن مشخصات کفش های سالامون تبحر خاصی دارند! هر برندی که در حوزه کاری خود موفق است، طبیعتاً در کنار رقبا و طرفداران زیادی که دارد، میزان تقاضا برای خرید محصولاتش بسیار بالا می‌رود. با در نظر گرفتن این موضوع، تولیدکنندگانی در کنار این برندها شروع به فعالیت کرده و محصولاتی مشابه با نمونه اصلی اما با کیفیت پایین‌تر عرضه می‌کنند. فاکتورهای مختلفی وجود دارد که با توجه به آن‌ها می‌توان تفاوت بین کفش سالامون اصل و فیک را به خوبی درک کرد. یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که پیشنهاد می‌شود هر کسی که قصد خرید کفش سالامون مردانه یا زنانه اورجینال را دارد در نظر داشته باشد، ظاهر کفش است.

تولیدکنندگانی که کفش‌های فیک به بازار عرضه می‌کنند، توجه مخصوص و زمان زیادی را صرف ظاهر محصول می‌کنند که مشابه نمونه اورجینال آن شود، اما با این حال با تحقیق و شناخت ویژگی‌های ظاهری کفش سالامون اصل می‌توان فرق بین مدل تقلبی و اورجینال را متوجه شد. قالب و لوگو، اندازه فونت، غلط املایی کلمات، خطوط و نقاط اضافی، رنگ و… مواردی هستند که باید هنگام تشخیص کفش اصل مدنظر قرار گیرند.

تکنیک های تشخیص کفش سالامون اصل

بررسی لوگو سالامون در سراسر کفش

اولین روش تشخیص کفش سالامون اصل از فیک، بررسی لوگوی آن است. به طور معمول، کارخانه‌های تولیدی کفش‌های غیر اورجینال از لوگوهای اصل با اشکال متفاوت و گاهاً عجیب و غریب برای کفش‌های خود استفاده می‌کنند! برای اطمینان از این که کفش موردنظر شما اصل است یا نه، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا مدل موردنظر را در وب سایت رسمی سالامون چک کرده و به املای صحیح SALAMON توجه داشته باشید. طبیعتاً اگر کفش اصل باشد، برند سالامون چنین اشتباه فاحشی نمی‌کند و املا و ظاهر لوگوی مخصوص خود که نشان‌دهنده اعتبار برند است را به اشتباه بر روی کفش چاپ نخواهد کرد!

بررسی زیره کفش

زیره یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین بخش‌های کفش سالامون اورجینال است. بهتر است که پیش از خرید کفش و پرداخت پول به فروشنده، ضمن بررسی کلیه مشخصات کفش سالامون اصل، به زیره آن توجه بیشتری داشته باشید. کفش را بپوشید و با آن چند دقیقه راه بروید. توجه کنید که اکثر کفش‌های ارائه شده توسط سالامون کاربری ورزشی دارند؛ از این رو باید بتوانند از پاهای شما در شرایط مختلف به خوبی پشتیبانی کنند. مثلاً اگر قصد خرید کفش کوهنوردی سالامون را دارید، باید بدانید که در اکثر مدل‌های کفش‌های کوهنوردی از فناوری Contagrip استفاده شده که به لطف بهره‌گیری از این تکنولوژی، زیره کفش ضد لغزش، با دوام و انعطاف‌پذیری بالا خواهد بود. در حالی که زیره کفش‌های غیراورجینال سالامون معمولاً از لاستیک غیر مرغوب ساخته می‌شوند و از میزان انعطاف‌پذیری و کشش بسیار کمی برخوردار هستند.

کیفیت چاپ لوگو سالامون

از دیگر مواردی که در تشخیص کفش سالامون اصل از تقلبی کمتر مدنظر خریداران قرار می‌گیرد، بررسی کیفیت چاپ لوگو است. پیشنهاد می‌شود برای این که از اصل بودن کفش اطمینان حاصل کنید، نوع چاپ، فونت و برجستگی و ظرافت لوگوی چاپ شده روی کفش سالامون اصل را مورد بررسی قرار دهید. جالب است بدانید که در برخی از کشورها اسکنرهایی برای آنالیز نوع و کیفیت چاپ لوگوی کفش‌ها وجود دارد.

بررسی مشخصات زیر زبانه کفش

یکی از بهترین روش‌های تشخیص کفش سالامون اصل از فیک، چک کردن مشخصات زیر زبانه کفش است. اگر به اورجینال بودن کتانی موردنظر شک کرده‌اید، تنها کافی است شماره سریال کفش که در قسمت زیر زبانه آن چاپ شده را با شماره سریال کفش اورجینال در وب سایت برند سالامون تطبیق دهید. با استفاده از این روش می‌توانید با خیال راحت از اورجینال بودن کفش خود اطمینان حاصل کرده و از آن با توجه به کاربری که دارد برای کوهنوردی، پیاده‌روی، رانینگ و…  استفاده کنید.

استعلام کد ART NO

استعلام کد ART NO یکی دیگر از تکنیک‌های تشخیص کفش سالامون اصل از فیک می‌باشد. کد ART NO در واقع همان کد محصول است که از سوی شرکت سازنده به محصول اورجینال اختصاص داده می‌شود. این کد به همراه شماره سریال در زیر زبانه کفش سالامون اورجینال و روی جعبه حک شده است. عموماً کفش‌های سالامون فیک این کد را ندارند و اگر هم داشته باشند با آن چه در وب سایت رسمی سالامون تحت عنوان مشخصات کفش نمایش داده می‌شود تطابق نخواهد داشت. با این حال خوب است که با این کد آشنا باشید تا موقع خرید از هدر رفتن هزینه جلوگیری نمائید.

وجود لوگو سالامون در کفی

نه‌تنها روی کفش و جعبه و متعلقات آن، بلکه در کفی کفش سالامون اصل نیز لوگوی این برند محبوب چاپ شده است. تنها کافی است کفی کفش را قبل از خرید مورد بررسی قرار دهید و از وجود لوگو در کفی اطمینان حاصل کنید.

دوخت کفش سالامون

یکی از مواردی که اکثر افراد در تشخیص کفش سالامون اصل از تقلبی نسبت به آن بی‌توجه هستند، میزان ظرافت دوخت کفش است. دوستان، تصور کنید که یک مدل لباس به صورت همزمان توسط دو خیاط که یکی از آن‌ها صاحب برند بوده و دیگری دارای یک مغازه کوچک است دوخته می‌شود. به احتمال زیاد نمونه‌ای که توسط خیاط ماهر و صاحب برند شخصی خودش دوخته شده است از ظرافت و کیفیت بالاتری برخوردار است! حالا همین موضوع را در کفش‌ها در نظر بگیرید. دوخت بی‌کیفیت کفش و عدم استفاده از مواد اولیه مرغوب برای طراحی و دوخت محصول باعث می‌شود کیفیت نهایی کفش پایین بیاید؛ به این معنا که مصرف‌کننده پس از گذشت مدت کوتاهی متوجه خرابی، سوراخ شدن یا پارگی کفش شود. حتماً به ظرافت دوخت و رنگ آن در کفش سالامون توجه داشته باشید. می‌توانید با بررسی تصویر نسخه اصلی مدل مورد نظر و تطبیق آن با کفشی که قصد خریدش را دارید این کار را انجام دهید.

براورد قیمت واقعی کفش سالامون

بررسی قیمت کفش از دیگر روش‌های تشخیص کفش سالامون اصل است. معمولاً قیمت کفش‌های اورجینال در مقایسه با نمونه‌های فیک بالاتر است، اما با این حال پیشنهاد می‌کنیم حتماً قیمت کتانی موردنظر خود را در وب سایت رسمی سالامون چک کرده و با آگاهی از بهای واقعی آن اقدام به خرید نمائید.

کفش سالامون اصل را از کجا بخریم؟

بولگانو یکی از معتبرترین مراجع خرید کفش سالامون زنانه و مردانه اصل است که این محصول را با کیفیت واقعی و قیمت مناسب در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما عزیزان تحویل می‌دهد. اعتبار فروشگاه از دیگر مواردی است که در تشخیص کفش سالامون اصل از تقلبی تأثیر دارد. فروشگاه بولگانو مفتخر است با بیش از ۶ سال سابقه فعالیت در زمینه فروش کفش‌های اورجینال، این محصولات را به شما هم‌وطنان گرامی به همراه تخفیفات ویژه تقدیم کند.

2 نظر در “روش های تشخیص کفش سالامون اصل

  1. رضا می گوید :

    سلام من توس سایت سالومون قسمتی که بشه art no وارد بشه تا اصالت کفش رو بفهمیم پیدا نکردم.شما لینکش رو دارین؟

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.