کفش مناسب برای پاییز

راهنمای خرید کفش مناسب فصل پاییز

پاییز یکی از زیباترین فصل‌های سال است که مد و فشن در آن به حد اعلای خود می‌رسد! در فصل پاییز دست خانم‌ها و آقایان در ایجاد استایل‌های مختلف بازتر بوده و می‌توان در این دوره از سال شیک‌ترین و خاص‌ترین پوشش‌ها را داشت. همان‌طور که می‌دانید یکی از اصلی‌ترین آیتم‌هایی که برای ترکیب استایل پاییزی نیاز دارید خرید کفش پاییزی ایده‌آلی است که هم بتواند از پاهای شما در برابر سرما، باران و برف محافظت کند و هم این که به تیپ شما جلوه‌ای خاص ببخشد. اما کفش های مناسب پاییز چه ویژگی‌هایی دارند؟ با فرا رسیدن فصل پاییز و شروع سرما قصد داریم در این راهنمای خرید کفش با شما خوش‌پوش‌های عزیز در رابطه با ویژگی‌ها و انواع کفش مناسب پاییز صحبت کنیم. اگر دوست دارید که پاییز امسال متفاوت‌تر و خاص‌تر از پاییز سال‌ قبل باشید، پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید!

کفش پاییزی باید چه ویژگی های داشته باشد؟

کفش‌ها متناسب با شرایط آب و هوایی و فیزیک پا در تنوع بالا هر ساله توسط برندهای معروف در حال تولید هستند. هر کفش چه تابستانه و چه پاییزه از ویژگی‌هایی برخوردار بوده که به لطف این خصوصیات برای شرایط اقلیمی مختلف گزینه مناسبی به حساب می‌آید. به نظر شما خرید کفش مردانه و زنانه پاییزی بایستی با در نظر گرفتن چه ویژگی‌‌هایی انجام شود؟

راحت و سبک

اولین مشخصه کفش‌های پاییزی راحت بودن آن‌ها است. البته فراهم آوردن میزان راحتی بالا توسط کفش‌ها تنها محدود به بهترین کفش پاییزی نمی‌شود، بلکه تمامی کفش‌ها باید به‌گونه‌ای طراحی شده باشند که پاها در آن‌ها احساس راحتی کنند. علاوه بر این، خوب است که کفش شما وزن مناسبی نیز داشته باشد. توجه داشته باشید که در پاییز هوا رو به سردی می‌رود و میزان بارندگی بیشتر است؛ در نتیجه کفش‌های شما زمانی که بیرون از منزل یا محل کار هستید در معرض نفوذ آب قرار گرفته و خیس می‌شود. همین موضوع می‌تواند وزن کفش شما را کمی بالاتر برده و آن‌ها را سنگین کند؛ بنابراین لازم است تا هنگام انتخاب کفش پاییزه به وزن آن توجه داشته باشید.

پاها را گرم نگه دارد

هدف شما از پوشیدن کفش مناسب پاییز این است که سرما به داخل پاهای شما نفوذ نکند. خانم ها باید به این مسئله بیشتر توجه کنند که هنگام خرید کفش زنانه پاییزه به جنس کفش و متریال مصرفی در آن دقت کنند و آنها را با معیار هایی همچون رنگ و زیبایی انتخاب نکنند چرا که موجب نفوذ سرما به داخل پاهای شما میشود.

زیره ضد لغزش

زیره یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در ساختار هر کفشی به حساب می‌آید. عموماً کفش‌هایی که دارای زیره‌های شیاردار هستند از لیز خوردن فرد جلوگیری می‌کنند. توصیه ما به شما انتخاب کفش هایی با زیره رابر آج دار است زیرا این نوع زیره کفش از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و با توجه به شکل طراحی آن، در برابر لغزش و سایش نیز مقاوم است

رنگ مناسب کفش های پاییزه

حتماً شنیده‌اید که می‌گویند در فصل تابستان پوشیدن لباس‌های تیره بر دوچندان شدن گرما می‌افزاید! اصولاً رنگ‌های تیره گرما را به خود جذب می‌کنند و در مقایسه با رنگ‌های روشن برای فصل پاییز گزینه بهتری محسوب می‌شوند. مشکی، قهوه‌ای، زرشکی و رنگ‌هایی از این قبیل می‌توانند برای فصل پاییز انتخاب خوبی باشند.

انواع کفش های مناسب پاییز

بوت‌ها

یکی از جذاب‌ترین و بهترین کفش پاییز، بوت‌ها هستند که اکثر افراد کل سال منتظر پاییز می‌مانند تا بتوانند با استفاده از این کفش‌های بی‌نظیر استایل‌های مورد علاقه خود را بر تن کنند. بوت‌ها در انواع مختلف و تنوع بالا توسط برندهای پرقدرت و باکیفیت تولید می‌شوند. این کفش‌ها عموماً ضدآب بوده و حمایت گرمایی بسیار زیادی را برای پاها تأمین می‌کنند.

نیم بوت‌ها

نیم‌بوت‌ها نیز همانند بوت‌ها با این تفاوت که ساق کوتاه‌تری دارند برای فصل پاییز و زمستان بسیار مناسب می‌باشند. اگر قصد شما از خرید کفش پاییزی کفشی است که هم بتواند پاها را گرم نگه‌ دارد و هم این که قابل ست کردن با انواع مختلف شلوارها باشد، نیم‌بوت گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

انواع برند های بوت و نیم بوت پاییزی

در بازار تولید کفش برندهای بزرگ و کوچک زیادی در حال فعالیت هستند که برخی از آن‌ها به علت ارائه کفش‌هایی با کیفیت فوق‌العاده از مابقی سرشناس‌تر می‌باشند. در ادامه به شما شیک‌پوشان عزیز خواهیم گفت که کدام یک از این برندها تولیدکنندگان برتر کفش‌های پاییزی هستند:

نیم بوت کاترپیلار

کاترپیلار یکی از محبوب‌ترین برندهای تولیدکننده کفش‌های پاییزی و زمستانی بوده که در زمینه طراحی بوت و نیم بوت زنانه و مردانه پیشرو است. کاترپیلار که با نام Cat نیز شناخته می‌شود طی سال‌های فعالیت خود توانسته است جایگاه بسیار خوبی در صنعت تولید کفش به دست آورد. اگر به دنبال خرید کفش پاییزی شیک و خاص هستید که بتواند پاهای شما را در گرم‌ترین حالت ممکن نگه دارد، کفش کاترپیلار گزینه ایده آلی است.

نیم بوت نورث فیس

علاقمندان به صنعت مد و فشن در آمریکا حتماً با نام پرآوازه برند نورث فیس آشنا هستند. خرید کفش نورث فیس مزیت‌های زیادی را برای خریدار به همراه دارد؛ چرا که این برند محبوب یک کمپانی بزرگ و شکست‌ناپذیر بوده و با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژي‌ها و بهترین مواد اولیه در فرآیند تولید کفش‌های خود توانسته است این عنوان را کسب کند.

نیم بوت کلمبیا

شرکت پوشاک و کفش ورزشی کلمبیا از دیگر برندهای محبوب تولیدکننده کفش مناسب فصل پاییز بوده که در ساختار کفش‌های خود از تکنولوژی جذاب ضدآب بهره‌گیری می‌کند. نیم‌بوت‌های کلمبیا از جمله بهترین کفش‌ها برای سرما هستند که شما عزیزان می‌توانید آن‌‌ها را خریداری کنید. اما یک سوال پیش می‌آید که بهترین زمان برای خرید کفش پاییزی چه موقعی است؟

بهترین زمان برای خرید نیم بوت کی است؟

یکی از مهم‌ترین و در عین حال دور از چشم افتاده‌ترین مسائلی که در هنگام خرید کفش پاییزی وجود دارد، زمان مناسب برای خرید است! بسیاری از افراد به دلیل عدم توجه به همین موضوع کوچک دچار اشتباه در خرید شده و کفش‌هایی را خریداری می‌کنند که اندازه پاهایشان نیست. بهترین زمان برای خرید نیم‌بوت بعد از ظهر یا غروب است. در این زمان پاها فعالیت خود را انجام داده و در حالت متورم و به بیان ساده بزرگ‌ترین سایز خود هستند؛ در نتیجه شما می‌توانید اندازه گیری سایز پا را به خوبی انجام دهید و مناسب ترین کفش پاییزی را خریداری کنید.

توجه داشته باشید که شما قرار است کفش را در طول روز بپوشید و به یک کفش تنگ نیازی ندارید! پس بهتر است که زمان خرید کفش پاییزی جدید برای امسال را برای غروب یا شب تنظیم کنید تا بتوانید در این فصل زیبا با کفش‌هایی جذاب و در عین حال راحت و سازگار با پاهایتان در میان برگ‌های زرد و نارنجی قدم بزنید!

چه کفش هایی را برای پاییز نپوشیم؟

اکنون که با نکات مهم خرید کفش پاییزی آشنا شدیم، وقت آن است که اشاره‌ای به کفش‌های نامناسب برای پاییز نیز داشته باشیم!

صندل و کفش های جلوباز

پوشیدن صندل و کفش‌هایی که جلوباز هستند در فصل پاییز اصلاً انتخاب عاقلانه‌ای محسوب نمی‌شود! با پوشیدن چنین کفش‌هایی در این روزهای سال نه‌تنها استانداردهای فشن را رعایت نکرده‌اید بلکه به سلامت پاهای خود نیز آسیب وارد خواهید کرد. توصیه ما این است که به‌جای پوشیدن کفش‌های جلوباز و صندل، از بوت‌ها نیم‌بوت‌ها و استفاده نمائيد. توجه داشته باشید که کفش‌های سربسته باید از انعطاف‌پذیری خوبی نیز برخوردار باشند تا انگشتان پا بتوانند در آن‌ها احساس راحتی کنند.

سخن پایانی

پاییز یکی از زیباترین فصل‌های سال بوده که با شروع آن هوا کم کم رو به سردی و بارندگی می‌رود. برای قدم زدن در هوای بارانی و سرد لازم است تا یک جفت کفش مناسب پاییز و در عین حال جذاب داشته باشید. انواع مختلف بوت‌ها و نیم‌بوت‌ها از برندهای مشهوری هم‌چون کاترپیلار، نورث فیس و کلمبیا می‌توانند ضمن ایجاد یک استایل خارق‌العاده، از پاهای شما در این فصل به خوبی محافظت کنند. به منظور خرید کفش پاییزی از به‌روزترین و بهترین برندهای دنیا تنها کافی است که به بخش محصولات فروشگاه بولگانو مراجعه کنید. بولگانو همواره در تلاش است تا در فصول مختلف سال بهترین و شیک‌ترین کفش‌های مردانه و زنانه را با مناسب‌ترین قیمت به شما همراهان عزیز ارائه دهد. فراموش نکنید که پاها قلب دوم انسان هستند و باید از آن‌ها چه در تابستان و چه در پاییز و زمستان با پوشیدن کفش‌های مناسب مراقبت کرد!

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.