معرفی چکمه وکفش های ایمنی کاترپیلار

معرفی چکمه و کفش های ایمنی کاترپیلار

آسیب دیدگی پا، هر چقدر هم که کوچک باشد، می تواند بسیار دردناک و پرهزینه باشد. از صورتحساب‌های پزشکی گرفته تا از کار افتادگی طولانی مدت پزشکی. این موضوع می‌تواند برای روند کار و تولید کلی شما دردسرساز باشد ، درد جسمی که به دلیل آسیب دیدگی تحمل خواهید کرد را فراموش نکنید. برای جلوگیری از این امر باید اقدامات ایمنی انجام شود و اولین قدم برای دستیابی به آن استفاده از تجهیزات ایمنی نظیر کفش ایمنی در حد استاندارد است که برای مقاومت در برابر خطرات موجود در محل یا در دفتر ساخته شده‌اند.

کمپانی CAT Footwear کوشیده است تا اطمینان حاصل کند که امنیت شما در درجه اول قرار دارد. چکمه‌های ایمنی کاترپیلار برای مقاومت در برابر محیط های خطرناک ساخته شده‌اند در حالی که ایمنی و راحتی شما را از اولویت بالایی برخوردار هستند. در این مقاله، ما به برخی از جدیدترین کفش ایمنی کاترپیلار و چگونگی استفاده از فناوری پیشرفته در هرکدام برای اطمینان از ایمنی شما در حالی که حداکثر راحتی را ایجاد می‌کنند،  نگاهی می‌اندازیم.

معرفی برند کاترپیلار

شرکت کاترپیلار (که اغلب به CAT خلاصه می شود) یک شرکت آمریکایی است که از طریق یک شبکه فروشنده در سراسر جهان ماشین آلات، موتور، محصولات مالی و بیمه، انواع لباس، کفش، کفش و تجهیزات ایمنی را تولید و عرضه می‌کند. Caterpillar بزرگترین تولید کننده تجهیزات ساختمانی در جهان است

شرکت کاترپیلار ریشه خود را به ادغام شرکت تولیدی هولت و شرکت تراکتور C. L. Best در سال 1925 مدیون می‌د‌اند. زمانی که یک موجودیت جدید ایجاد می‌کند، شرکت تراکتورسازی کاترپیلار مستقر در کالیفرنیا. در سال 1986، شرکت خود را به عنوان یک شرکت با نام فعلی ، سازماندهی مجدد می‌کند. در این زمان Caterpillar Inc Caterpillar در Deerfield ، ایلینوی واقع شد

این شرکت همچنین یک سری از چکمه های لباس و لباس کار را با نام Cat / Caterpillar خود مجوز و به بازار عرضه می کند.

معرفی کفش‌های ایمنی کاترپیلار

برند کاترپیلار به دلیل سال‌ها حضور و فعالیت در زمینه صنعت و مشاغل پرخطر، به خوبی با استانداردهای ایمنی آشنایی دارد و محصولات و تجهیزات ایمنی باکیفیتی را تولید و عرضه می‌کند. در ادامه برخی از انواع مدل‌های کفش‌های ایمنی کاترپیلار و تکنولوژی‌های به کار رفته در آنها معرفی شده‌است. البته به یاد داشته باشید نسخه های اورجینال این برند از کیفیت خوبی برخوردارند. به همین دلیل پیشنهاد میکنیم راهنمای تشخیص کفش کاترپیلار اصل از فیک را در فروشگاه بولگانو مطالعه کنید.

کفش ایمنی زنانه MAE ST WP

این چکمه با الهام از کفش کوهنوردی، آسایش زیادی را ایجاد می‌کند و در عین حال شما را از محیط‌های غیرقابل پیش بینی و سایت‌های کاری صنعتی محافظت می‌کند. این کفش ایمنی زنانه کاترپیلار مجهز به روکش چرمی کامل ضد آب هستند که برای خشک نگهداشتن و محافظت از پا طراحی شده است. بسته شدن سنتی توری با بندهای پارچه ای و سخت افزار فلزی محکم، یک تناسب ایمن را تضمین می کند.

برای راحتی تنفس با فضای داخلی آستردار و بالش زیر بالشتک مجهز شده است..

امکانات:                                                                

  •          انگشت پا استیل
  •          حفاظت از خطر برق
  •          ضد لغزش
  •          ضدآب

بوت ایمنی زنانه Excavator

بوت ایمنی Cat Footwear Excavator ترکیبی از محافظت برتر و راحتی کفش ورزشی است تا عملکرد شما را در هر روز به بهترین شکل ممکن حفظ کند. ساخته شده توسط iTechnology تا در ناهمواری‌ها دوامی که شما از Cat Footwear انتظار دارید را فراهم کند، این کفش شامل یک قسمت بالای چرم ضد آب برای خشک نگهداشتن و محافظت از پا استکه  دوام طولانی مدت را ارائه می‌دهد. محافظ پنجه لاستیکی محکم باعث افزایش عمر جعبه سرانگشتان می‌شود و از انگشتان شما به خوبی محافظت می‌کند و علاوه بر این دارای خصوصیت محافظت از خطرات الکتریکی است که شما را در برابر مدارهای باز محافظت می‌کند.

امکانات

  •          محافظ کامپوزیتی انگشت پا
  •          حفاظت از خطر برق
  •          ضد لغزش
  •          ضدآب
  •          طراحی زیبا و ویژگی‌های ایمنی منحصر به فرد آن ، Excavator را به یک چکمه ایمنی با ویژگی‌های نهایی استانداردی که CAT Footwear باید داشته باشد، تبدیل کرده است.

چکمه کار زنانه Jace

این بوت که برای خانم ها ساخته شده است ، سبک و راحتی را با هم ترکیب می کند.

با برخورداری از iTechnology ، دوام یک بوت کار و راحتی کفش ورزشی را کاملا متعادل می کند. استفاده از سگک و بسته شدن زیپ برای درآوردن و پوشیدن آسان به زیبایی کفش اضافه می‌کند. لاستیک مخصوص این کفش به طور چشمگیری خطر لغزش و زمین خوردن را کاهش می دهد و این چکمه را باید برای زنان در حال حرکت کارایی قطعی داشته باشد.

امکانات

  •          انگشت پا استیل
  •          حفاظت از خطر برق
  •          ضد لغزش

این کفش ایمنی کاترپیلار، از فناوری محافظت در برابر خطر برق نیز برخوردار است و ساختار منحصر به فرد EH آن شما را در برابر مدارهای باز در شرایط خشک محافظت می کند.

کفش کار JACE

ویژگی‌های فن آوری: EH | SR | ST

Jace Work Boot یک چکمه بدون سازش است که برای زنان در حال حرکت ساخته شده است. به عنوان بخشی از آخرین محدوده ما برای زنان ، جدیدترین فناوری ایمنی پیشرفته کاترپیلار را به همراه دارد.

Jace Work Boot دارای جدیدترین فناوری Steel Toe است و از مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشرده سازی برخوردار است.

طراحی چشم نواز این کفش ایمنی زنان را در بین خانم هایی که هم در محل کار و هم در اداره کار می کنند مورد علاقه اصلی قرار می دهد.

کفش ایمنی مردانه Caterpillar carbondate nano toe

این کفش ایمنی مردانه، با همان استایل شناخته شده کاترپیلار، با استفاده از کفی طبی راحتی پای شما را تامین خواهد کرد. استفاده از محافظ جلوی پای کامپوزیت-کربنی و تکنولوژی مقاوم در برابر مواد نفتی، این کفش را به محافظی ایده‌آل برای کار در پمپ بنزین‌ها و پالایشگاه‌های نفتی تبدیل می‌کند.

ویژگی‌ها

  • ضد آب
  • دارای تکنولوژی ضد سرخوردن
  • دارای زیره SRX
  • ار جنس چرم، رابر و الیاف مصنوعی

سخن پایانی

اگر قصد خرید کفش ایمنی مناسب را دارید کمپانی کاترپیلار یکی از معروف ترین تولید کننده ها در زمینه تولید کفش های ایمنی میباشد که با عرضه طیف گستره ای از کفش های ایمنی استاندارد توانسته سهم بزرگی از بازار را به دست آورد. ما در فروشگاه بولگانو برای شما عزیزان انواع کفش های ایمنی مردانه و زنانه را با بهترین قیمت و کیفیت فراهم کرده ایم که میتوانید با خیال راحت خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.