کفش اسپرت مردانه کاترپیلار مدل CATERPILLAR DECADE P717345

کد مرجع: 2074

با خرید این محصول 9,510 تومان به کیف پولتون برمیگرده

ویژگی‌های کالا
  • برند سازنده : کاترپیلار
  • جنس رویه : چرم جیر
  • کفی طبی و آنتی باکتریال
  • زیره انعطاف پذیر  و ضد لغزش
  • استایل : DECADE
  • مناسب برای : طبیعت گردی و پیاده روی روزانه
  • وزن هرلنگه : 475 گرم
    • برند: Caterpillar
    • محصول کشور: چین

کاترپیلار Caterpillar

راهنمای انتخاب سایز

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

مشاوره قبل از خرید: 09176956311

کاترپیلار بین المللی

کاترپیلار برندی شناخته شده با تجربه ای موفق برای تمام دنیا کمپانی بزرگی که قریب به 2 قرن قدمت دارد. این کمپانی کار خود را با تولیدات محصولات ، ماشین آلات سنگین کشاورزی و محصولات صنعتی ساختمانی آغاز نمود برندی. که در آن زمان بین زمین داران بزرگ آوازه بسیار خوبی پیدا کرده بود تراکتور های سنگین و محصولات کشاورزی که به وسیله این شرکت تولید می شدند. به دلیل کیفیت بسیار بالای که داشت و تنها تولید کننده به شمار می رفت طرفداران بسیار زیادی داشت کمپانی کاترپیلار تنها سازنده این محصولات در زمان خود. به شمار می آمد اما چند سال بعد شروع به تولید محصولاتی از قبیل کفش و کلاه ایمنی، دستکش ، لباس و پاپوش های اسپرت. و از جنس چرم خالص و طبیعی ، لباس های کار ، کیف ، ساعت ، گوشی و … امروزه ما این برند را بیشتر از همه با کیف. ، کفش ، ساعت ، چمدان دارای قفل امنیتی ، کوله های مناسب کوهنوردی و طبیعت گردی ،عینک ، جوراب هایی از جنس الیاف کتان. خالص و جنس داخلی از حوله نرم دارای جذب بالا که تعرق پا را درون خود نگه می دارند تا شما طی مدت طولانی که کفش به پا دارید. احساس خوبی داشته باشید و …
اما این شرکت بزرگ امریکایی که امروزه تمام دنیا آن را با نام CAT می شناسند و محال ممکن است. حتی برای دفعاتی هرچند محدود نام این برند به گوش ما نرسیده باشد در سال 2009 این کمپانی با توجه به تولید محصولات با کیفیت خود و دست یابی. به طرفدارانی از سراسر دنیا و تبدیل شدن به یک غول بزرگ تولیدات صنعتی و پوشاک و لوازم دیگر موفق به ثبت نام خود در فهرست. فورچون 500 ( فهرستی که نام کمپانی های موفق و ابر قدرت امریکایی در آن ثبت می شود ) و کسب رتبه 44 در بین کمپانی های بزرگ آمریکا شد. در این سال دارایی این شرکت به « 300.000.000.000.000 » سیصد هزار میلیارد تومان رسید و سهام این شرکت هر روزه در بازار بورس نیویورک معامله می شود .
در چند سال اخیر بیشترین تمرکز شرکت کاترپیلار بر روی تولید کفش های اسپرت مردانه و زنانه با بهترین و بالاترین .تکنولوژی ها برای جلب رضایت هرچه بیشتر طرفداران پراپاقرص خود می باشد و در این زمینه نیز با موفقیت بی نظیری روبه رو شده است .

می دونستی ورزش با کتونی های اورجینال چه فوایدی داره

علم پزشکی ثابت کرده است که پوشیدن کفش های مناسب برای هر فصل از سال باعث آرامش اعصاب در محیط کار ، پیاده روی و زندگی روزمره می شود. اکثریت ما به طور میانگین 14 ساعت از عمر خود را بیرون از خانه و در حال راه رفتن و حدود 10 ساعت را از کفش استفاده می کنیم. پس بهترین و اولین روش برای انتخاب یک کفش توجه به فصلی است که در آن قرار داریم و در مرحله دوم انتخاب استاندارد بودن تمام اجزای کفش می باشد .همه ما پاها را به عنوان قلب دوم می شناسیم در اصل مراقبت و رسیدگی به آنها به معنای سلامتی خود ما می باشد.انتخاب یک پوشش مناسب بهترین راه مراقبت از قلب دوممان است زندگی روز مره ، کار و دغدغه های بعد از آن ما را از شاد بودن. دور می کند  راه رفتن بر روی یک سطح سخت با پاهای برهنه به شدت باعث ناراحتی ما می شود. اما وقتی در کنار ساحل بر روی ماسه های نرم قدم برمی داریم حسی کاملا متفاوت را تجربه می کنیم. آرامشی که با قدم برداشتن روی شن های لب دریا به مغز منتقل می شود تمام افکار منفی را از ما دور خواهد کرد.

 کتونی چرم CAT رو تا حالا امتحان کردی؟

کفش اسپرت و طبیعت گردی مردانه CAT رویه از چرم جیر و بسیار سبک است چرم های جیر را معمولا با تمیز کننده های مخصوص پاک می کنند تا لطافت خود را از دست ندهند چرم های جیر قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالایی هستند پشت پاشنه کفش کاتر پیلار مدل DECADE P717345 از پارچه کتان بسیار لطیف ضد حساسیت تولید شده تا پشت پا را به راحتی حمایت کند کفی این کفش کاملا طبی است و قوسی حساس پا را به خوبی حمایت می مند تا به مرور زمان کف پا دچار کشیدگی نشود این کفی کاملا ضد بو و آنتی باکتریال است و از ایجاد باکتری و رشد قارچ درون کفش در نهایت آسیب شدید به پا جلوگیری می کند زیره کفش کت از رابر سخت قابل انعطاف پذیری بسیار بالا می باشد تکنولوژی رابر به کار رفته در اکثر کفش های هی اسپرت کت کاملا ضد لغزش می باشد رویه چرم آن نیز این پا افزار را برای محیط های مرطوب نیز مناسب ساخته است لایه میانی سفید رنگ این کفش نیز از رابر می باشد که از پلاستیک طبیعی ( کائوچو ) فشرده تهیه می شود و از استحکام بسیار بالایی برخوردار است هنگام دویدن به یک کفش با زیره انعطاف پذیر نیاز دارید تا از کشیدگی کف پا و پیچ خوردگی پا جلوگیری کند جنس بندهای این کفش جیر از پنبه برای جلوگیری از حساسیت پوستی و الیاف مصنوعی برای دوام بیشتر می باشد این کفش داری حلقه آسان پوش در بالای پشت پاشنه می باشد تا  پوشیدن کفش برای شما راحت تر باشد دوخت های ریز رویه بسیار منظم می باشد همیشه انتخاب یک کفش مناسب و استاندارد بهتر از داشتن چند نوع کفش مختلف و بدون کیفیت است کفی داخلی برای راحتی بیشتر پا از نرمی و لطافت بالایی برخوردار است 

انتخاب سایز

40, 41, 41.5, 42, 42.5, 43, 44, 45, 46

محصول کشور

چین

تحت لیسانس

امریکا

جنس رویه

چرم جیر

کفی داخلی

طبی وآنتی باکتریال

تکنولوژی

Flex

قابلیت شست و شو

بله

ضد بو

بله

ضدآب

خیر

مناسب برای

پیاده روی روزانه

سال معرفی

2018

درجه کیفیت

اورجینال

مدل (Stok Number)

P717345

برند

Caterpillar

نحوه بسته شدن

بند

نظرات

هنوز هیچ بررسی وجود ندارد.

اولین کسانی باشید که \"کفش اسپرت مردانه کاترپیلار مدل CATERPILLAR DECADE P717345\" را بررسی می کند

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت خود را*

نقد و بررسی

E.g.: https://www.aparat.com/watch?v=HhBUmxEOfpc