کفش ایمنی مردانه کاترپیلار caterpillar passage CT p91078

کد مرجع: 2883
(دیدگاه 2 کاربر)

با خرید این محصول 74,250 تومان به کیف پولتون برمیگرده

ویژگی‌های کالا
  • کدمرجع: 2883
  • دارای رویه مش تنفس پذیر
  • کفی طبی ، آنتی باکتریال و ضد بو از جنس ease برای راحتی
  • محافظ جلوپا ساخته شده از کامپوزیت مقاوم در برابر فشار و ضربه
  • دارای زیره با تکنولوژی flex برای انعطاف بالاتر
  • کفی با کوسن هوا جهت جلوگیری از ضربه های وارده
  • تکنولوژی electrical-hazard مقاوم در برابر برق 600 وات در شریط خشک
  • تکنولوژی  oil resistant یعنی دارای زیره ضدروغن و مواد نفتی
  • non-metallic با این تکنولوژی باعث شده در کفش از آهن استفاده نشود
  • تکنولوژی srX باعث مقاوم ساختن بیشتر و جلوگیری از لغزش کفش می شود
  • slip-resistant مقاوم بودن زیره کفش مقاوم در برابر لیز خوردن
  • کشور سازنده: ویتنام
  • وزن هر لنگه کفش: 480g
    • برند: Caterpillar
    • محصول کشور: ویتنام

کاترپیلار Caterpillar

راهنمای انتخاب سایز

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

مشاوره قبل از خرید: 09176956311

 کفش ایمنی مردانه کاترپیلار Caterpillar Passage CT P91078

هرساله کفش‌های ایمنی کاترپیلار در انواع مدل‌های مختلف تولید و در بازار عرضه می‌شوند. کاترپیلار به دلیل تنوع زیاد در ساختار ظاهری کفش‌های خود، توانسته موجب رضایتمندی اکثر طرف‌داران خود شود. کفش‌های ایمنی کاترپیلار معمولاً با هر سلیقه‌ای مطابقت دارند و می‌توانند در زمینه‌های مختلف پاسخگوی نیاز‌های افراد باشند. یکی از مدل‌های کفش‌های ایمنی کاترپیلار کفش ایمنی مردانه کاترپیلار caterpillar passage CT p91078 می‌باشد. همانند دیگر مدل‌های ایمنی از کیفیت ساختاری بسیار بالایی برخوردار بوده است. در ادامه به بررسی ویژگی‌های منحصربه‌فرد این کفش می‌پردازیم.

کفش ایمنی تابستانه

ویژگی‌های این کفش:

روی این کفش از جنس مش می‌باشد. باعث تنفس پذیری کفش شده و درنتیجه تهویه هوا در درون کفش صورت می‌گیرد. در نتیجه در حین استفاده گرمای زیاد در ناحیه درون کفش ایجاد نمی‌شود و از عرق کردن پا‌های شما جلوگیری می‌کند. تنفس پذیری یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کفش‌های ایمنی کاترپیلار به‌حساب می‌آید. به‌عنوان یک کفش ایمنی کامپوزیت بسیار مقاومی در بخش جلویی کفش تعبیه شده است. این کامپوزیت هرگونه ضربه وارده به بخش جلویی کفش را دفع کرده و از آسیب رسیدن به پنجه‌های پا جلوگیری می‌کند. در نهایت در شرایط خاصی پا تحت‌فشار قرار نخواهد گرفت.

همچنین علاوه بر بخش جلوی کفش، کوسن هوایی در بخش کفی وجود دارد که باعث دفع ضربات و فشار‌های وارده به بخش زیر پا می‌شود. این کوسن هوا علاوه بر ویژگی ایمنی باعث راحتی بیشتر کفش در حین استفاده می‌شود.

 کفی طبی کفش، از بروز درد‌های مفصلی و ماهیچه‌های در ناحیه ستون فقرات و زانو‌ها جلوگیری می‌کند و درعین‌حال راحتی بیشتری را در زمان استفاده برای شما به ارمغان می‌آورد. علاوه‌برآن، خاصیت آنتی‌باکتریال سبب شده تا از رشد و نمو هر عامل بیماری‌زا مانند قارچ در درون کفش جلوگیری شود و به این سبب سلامت پا‌های شمارا تضمین خواهد کرد.

این کفش ایمنی تمام‌عیار از تکنولوژی Electrical Hazard بهره‌مند می‌باشد. این تکنولوژی سبب شده تا کفش در برابر برق مقاوم باشد. در شرایط خشک این کفش می‌تواند تا حدود ۶۰۰ولت برق را تحمل کرده و خطر برق‌گرفتگی را تا حد بسیار زیادی کاهش می‌دهد. با وجود مقاومت بسیار بالایی که این کفش دارد، تکنولوژی Non Metallic باعث شده تا هیچ‌گونه آهنی در ساختار این کفش وجود نداشته باشد. در نتیجه هر لنگه‌کفش دارای وزن اضافی نمی‌باشد و این عامل سبب راحتی بیشتر شما در حین استفاده خواهد شد.  

به‌عنوان دیگر ویژگی‌های ایمنی این کفش باید به وجود تکنولوژی srXاشاره کنیم. این تکنولوژی خاص سبب افزایش مقاومت زیره کفش در برابر لغزش می‌شود و در حین قدم برداشتن بر روی سطوح لیز از شما محافظت می‌کند. در این راستا Slip Resistant نیز باعث افزایش مقاومت زیره کفش در برابر سرخوردن شده است.  

این کفش دوام بسیار بالایی دارد. دلیل این دوام بالا وجود تکنولوژی Flex در چرخش است که باعث بالارفتن انعطاف‌پذیری کفش شده است و در نتیجه این کفش در برابر فشار‌های بیش از اندازه تا حد بسیار زیادی منعطف می‌باشد. براین‌اساس در صورت ایجاد فشار‌های ناگهانی و زیاد، کفش دچار پارگی و ساییدگی نمی‌شود و عمری طولانی خواهد داشت. وزن هر لنگه‌کفش حدود ۷۶۵گرم می‌باشد که وزنی استاندارد و معمول برای کفش ایمنی با این میزان مقاومت و کارایی است.

کفش عایق برق

این مدل می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در محیط‌های کارگاهی و کاری است و می‌تواند پاسخگوی تمام نیاز‌های شما از لحاظ ایمنی و کیفیت باشد. در آخر نیز باید به‌ظاهر منحصربه‌فرد و خواست کفش اشاره کنیم که با اکثر سلایق مطابقت دارد. در صورت تمایل می‌توانید این کفش فوق‌العاده را با مناسب‌ترین قیمت و به‌صورت کاملاً اورجینال از فروشگاه ما خریداری کنید و در حین استفاده نهایت لذت را از آن ببرید.  

انتخاب سایز

40, 45

محصول کشور

ویتنام

رنگ

طوسی

تحت لیسانس

امریکا

جنس رویه

مش تنفس پذیر

کفی داخلی

آنتی باکتریال و ضد بو دارای تکنولوژی ease

تکنولوژی

ease ،electrical-hazard ، oil-resistant non-metallic، srX، flex ، slip-resistant

قابلیت شست و شو

بله

ضد بو

بله

ضدآب

خیر

مناسب برای

محیط های کاری و کارگاهی

سال معرفی

2019

درجه کیفیت

اورجینال

مدل (Stok Number)

passage CT

برند

Caterpillar

نحوه بسته شدن

بند

نظرات

5 ستاره
100%
2 نظر
4 ستاره
0%
0 نظر
3 ستاره
0%
0 نظر
2 ستاره
0%
0 نظر
1 ستاره
0%
0 نظر

01 مشتری نظر ارسال کردند.

  • مهدی ربانی

    محکم و عالی برای محیط کار

    11 آذر 1401
    خرید تایید شده
  • 490817892563

    بسیار عالی راحت و سبک

    03 مرداد 1401
    • بولگانو

      06 مرداد 1401

      خیلی ممنونم از لطف شما

نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت خود را*

نقد و بررسی

E.g.: https://www.aparat.com/watch?v=HhBUmxEOfpc