کفش اسپرت مردانه کاترپیلار مدل CATERPILLAR P718988

کد مرجع: 11

با خرید این محصول 11,310 تومان به کیف پولتون برمیگرده

ویژگی‌های کالا
  • ضدلغزش و انعطاف پذیر “FLEX”
  • رویه چرم نبوک
  • دیزاین اسپرت و جوان پسند
  • مناسب برای استفاده روزانه
  • زیره کاملا حرفه ای وآنتی باکتریال
  • تکنولوژی EASE برای راحتی بیشتر
    • محصول کشور: کامبوج

کاترپیلار Caterpillar

راهنمای انتخاب سایز

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

مشاوره قبل از خرید: 09176956311

کفش کاترپیلار مدل CaterPillar P719781

نامی آشنا با …… :

کاترپیلار نامی است که تمامی برند پوشان با آن آشنایی کامل دارند این کمپانی تولید کننده انواع ماشین آلات و وسایل ایمنی از جمله کفش ، کوله پشتی و …. با کیفیت بالا می باشد که با ورود به عرصه تولید صنعت کفش های پیاده روی , مجلسی و همچنین کالج  باعث درخشش نام خود شده است.این کمپانی کار خود را از حدود چندین سال قبل شروع کرد و اولین محصول این برند تراکتور های بخاری بود.نام گزاری برند کت از جایی شروع شد که اولین تراکتور های بخار ساخته شده توان حرکت در خاک نرم کالیفرنیا را نداشتند و اگر کمی بران میبارید تمام این خاک ها به گل تبدیل می شود.بنجامین هولت در آن زمان کار خانه ای داشت و فقط تعداد محدودی تراکتور ساخته بود و از انها استفاده میکر وزمانی که به این مشکل خیلی بزرگ برخورد کرد تصمیم گرفت راه کار هایی را امتحان کند تا این ماشین آلات به راحتی در خاک حرکت کنند.بنجامین چند ایده را به کار گرفت اما مشکل این ایده ها این بود که یا این ماشین خیلی بزرگ تر از حد میشود و یا هزینه خیلی بالایی داشت تا در نتیجه تصمیم گرفتن بجای استفاده از چرخ از شیار های چوبی استفاده کنندکه اطراف آن زنجیر پیچیده شده.این ایده باعث موفقیت این کارخانه کوچک شود و چون این تراکتور ها توانسته بودند به نرمی روی خاک حرکت کنند به آنها کرم پیله ساز میگفتند که معادل انگلیسی آن کاترپیلار است واین برد در آن زمان پایه گزاری شد.

 کفش “CaterPillar P718988” یکی از کفش های منحصر به فرد است که دارای دیزاین رسمی و اسپرت می باشد رویه این کفش با چرم نوبوک مورد پسند و توجه مشتریان قرار گرفته است و همچنین  این رویه موجب کاهش وزن کفش می شود  که در استفاده طولانی مدت از خستگی زودرس پای شما جلوگیری میکند دوخت عالی آن در طولانی مدت ظاهر و رنگ آن را حفظ می نماید. کفی داخلی این کفش طبی و آنتی باکتریال در نظر گرفته شده تا در این محصول از تعریق و بو گرفتن پا و کفش جلوگیری کند. در زیره این کفش از یک لایه رابر سخت بهره گرفته شده که باعث جلوگیری از سایش در استفاده های طولانی مدت می شود  یکی از بهترین قابلیت های که این کفش دارد و توجه همه را به خود جلب می کند انعطاف پذیری بسیار بالای این کفش است زیرا از تکنولوژی “Flex” بهره  می برد که در کنار سبکی مثال زدی دارای انعطاف پذیری بالایی است.

چرا چرم بهترین روچه است :

شاید زیاد شنیده باشید که چرم بهترین جنس رویه برای کفش است ولی چرا ؟؟روی چرم روزنه های بسیار ریزی وجود دارد که باعث میشود هوا به طور مداوم به پای شما برسد ومانع از بوگرفتگی کفش می شود.اگر توجه داشته باشید کفش هایی که دارای رویه الیاف مصنوعی هستند اگر هم اورجینال باشد پا در آنها تعرق میکند وبود میگیرد.دقت داشته باشید چرم به راحتی تمیز میشود و کمترین دغدغه را برای شما به وجود میآورد.

کفش جا باز میکند… ؟

حتما برای شما پیش آمده که برای خرید کفش به فروشگاهی می روید و بعد از تست و پوشیدن کفش برای شما این مشکل پیش می آید که گوشه ای از کفش به پای شما فشار زیادی می آورد.فروشنده ها در این حالت 90% این حرف را یزنند که بعد از مدتی جاباز میکن وبه راحتی میتوانید از آن استفاده کنید این نکته را همیشه به یاد داشته باشید که هیچ دلیلی برای جاباز کردن جلوی کفش وجود ندارد وبعد از مدتی باعث میشود پای شما فرم کفش رابگیرد به در این حالت باعث اختلاب در جریان خون میشود و یا در غیراین صورت باعث دفرمه شدن کفش در کوتاه ترین زمان میشود پس سعی کنید کفشی را انتخاب کنید که دقیقلا اندازه پای شما باشد.

درهنگام خرید به چه نکته هایی دقت کنیم :

  1. کفشی بخرید که با فرم طبیعی پای شما همخوانی داشته باشد وباعث آسیب نشود
  2. هنگام عصر کفش بخرید زیرا پاها در طول روز ورم می کنند و بهترین سایز را میتوانید انتخاب کنید
  3. هیچگاه کفش تنگ یا کفش گشاد نخرید چون باعث دفرمه شدن کفش میشود
  4. کف کفش باید محکم و آج دار باشد تا در برابر سطوح مختلف استقامت کند
  5. کفش باید سبک باشد تا بتوان به راحتی حمل کرد
  6. هنگام خرید کفش به اندازه 1 سانتی متر فاصله بین شست پا و نوک کفش وجودداشته باشد.کفش های بند دار یا سگک دار کفش های مناسبتری اند زیرا می توان سایز آنها را تغییر داد.

انتخاب سایز

40, 41, 42, 43, 43.5, 44, 45

محصول کشور

کامبوج

تحت لیسانس

امریکا

جنس رویه

چرم نبوک

تکنولوژی

FELEX

قابلیت شست و شو

بله

ضد بو

بله

ضدآب

خیر

مناسب برای

پیاده روی های طولانی مدت

درجه کیفیت

اورجینال

نظرات

هنوز هیچ بررسی وجود ندارد.

اولین کسانی باشید که \"کفش اسپرت مردانه کاترپیلار مدل CATERPILLAR P718988\" را بررسی می کند

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت خود را*

نقد و بررسی

E.g.: https://www.aparat.com/watch?v=HhBUmxEOfpc