کفش مردانه کاترپیلار مدل Caterpillar urban tracks hi P724426

کد مرجع: 3501
(دیدگاه 1 کاربر)

با خرید این محصول 96,792 تومان به کیف پولتون برمیگرده

ویژگی‌های کالا
  • کد مرجع: 3501 
  • رویه از جنس چرم نبوک
  • لایه میانی فومی جهت راحتی بیشتر
  • استفاده از تکنولوژی SRX جلوگیری از لغزش کفش
  • کفی داخلی با تکنولوژی EASE برای راحتی بیشتر در زمان استفاده
  • مناسب استفاده روزانه طولانی مدت و طبیعت گردی سبک
  • کشور سازنده: ویتنام
  • قدرت زیره T1417
    • برند: Caterpillar
    • محصول کشور: ویتنام

کاترپیلار Caterpillar

راهنمای انتخاب سایز

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

مشاوره قبل از خرید: 09176956311

کفش مردانه کاترپیلار مدل Caterpillar urban tracks hi P724426

کفش مردانه کاترپیلار مدل Caterpillar urban tracks hi P724426 از کفش‌های خاص برند کاترپیلار به‌حساب می‌آید. رنگ‌بندی جذاب، ظاهری شیک، طراحی خاص و کیفیت بالا، همه‌وهمه درون این کفش یکجا جمع شده‌اند تا موجب رضایت‌مندی هر فردی شوند. در ادامه به بررسی ویژگی‌های ظاهری و ساختاری این مدل می‌پردازیم.

مشخصات عمومی کفش مردانه کاترپیلار مدل Caterpillar urban tracks hi P724426:

همان‌طور که ذکر شد، ظاهر این کفش خاص و زیبا می‌باشد. استفاده از چرم نبوک که جلوه‌ای زیبا به کفش داده و درعین‌حال باعث مقاومت و دوام بالای آن شده. فرم ساق‌دار کفش نیز ظاهری شیک را برای آن ایجاد کرده است. همچنین رنگ‌بندی طوسی که از رنگ‌های خاص برای کفش‌ها به‌حساب می‌آید زیبایی آن را دوچندان کرده است. به‌طورکلی این کفش از لحاظ ظاهر جزو خوش‌ساخت‌ترین کفش‌های کاترپیلار می‌باشد.

همان‌طور که ذکر شد، رویه کفش از جنس نبوک می‌باشد. این چرم علاوه بر ظاهری زیبا، دوامی بالا به کفش داده است و از آن در برابر پارگی‌های ناگهانی و زودهنگام جلوگیری می‌کند. لایه میانی این کفش از جنس فوم می‌باشد. این فوم احساس راحتی را در کفش برای فرد ایجاد می‌کند. شما می‌توانید در روز به مدت طولانی از این کفش استفاده کنید بی‌آنکه احساس خستگی و کوفتگی در قدم‌های شما احساس شود.

همچنین استفاده از تکنولوژی SRX به‌منظور جلوگیری از لغزش به‌کاررفته است. درصورتی‌که در سطوح مختلف از این کفش استفاده کنید، به سبب این تکنولوژی از لیز خوردن و لغزش کفش جلوگیری می‌شود. پس می‌توان گفت این کفش خاص و با کیفیت، ایمنی شما را در حین استفاده نیز تأمین می‌کند.

یکی دیگر از تکنولوژی‌های بکار رفته در این کفش تکنولوژی EASE در کفی داخلی می‌باشد. این تکنولوژی باعث راحتی بیشتر فرد در حین استفاده از کفش شده است. درصورتی‌که چندین ساعت به طور مداوم از این کفش استفاده کنید، احساس خستگی اضافه بر سازمان و غیرطبیعی نخواهید داشت. این ویژگی سبب شده تا از ایجاد درد‌های عضلانی و مفصلی در ناحیه زانو و همچنین ستون فقرات جلوگیری بشود.
مناسب استفاده در چه محیط‌هایی است؟

کفش مردانه کاترپیلار مدل Caterpillar urban tracks hi P724426 هم مانند اکثر کفش‌های دیگر برند کاترپیلار ضد بو می‌باشد و بعد از مدت زیادی استفاده، بو نمی‌گیرد. این کفش گزینه‌ای بسیار مناسب برای استفاده‌های طولانی‌مدت روزانه می‌باشد. به همین منظور می‌توانید در محیط‌های کاری و همچنین فعالیت‌های روزانه خود از آن استفاده کنید. همچنین این کفش برای طبیعت‌گردی‌های سبک و معمولی نیز گزینه مناسبی است. می‌توانید در هنگام پیاده‌روی در فضا‌های سبز مثل پارک نیز از آن استفاده کنید.

نحوه بسته شدن این کفش به واسطه‌اند می‌باشد. البته این مورد به این معنا نیست که به‌سختی باید آن را بپوشید. بند‌ها ظاهری زیبا به کفش داده‌اند و در محکم کردن کفش در پا نیز نقش دارند. ولی به‌طورکلی با وجود ساق‌دار بودن این کفش، به‌راحتی می‌توانید آن را بپوشید و در بیاورید. از این بابت هم این کفش می‌تواند از لحاظ راحتی موجب رضایت‌مندی کامل شما بشود. این کفش ساخته کشور ویتنام می‌باشد که طبق استاندارد‌های روز دنیا تولید شده است. همچنین مانند دیگر کفش‌های برند کاترپیلار، این مدل هم تحت لیسانس معتبر آمریکا می‌باشد که یکی از اعتبارهای این کفش به‌حساب می‌آید.

انتخاب سایز

40, 41, 42, 42.5, 43, 44

محصول کشور

ویتنام

رنگ

طوسی

جنس رویه

چرم نبوک

کفی داخلی

EASE

تکنولوژی

ease srx

قابلیت شست و شو

خیر

ضد بو

بله

ضدآب

خیر

مناسب برای

استفاده روزانه

درجه کیفیت

اورجینال

مدل (Stok Number)

urban tracks hi P724426

برند

Caterpillar

نحوه بسته شدن

بند

نظرات

5 ستاره
100%
1 نظر
4 ستاره
0%
0 نظر
3 ستاره
0%
0 نظر
2 ستاره
0%
0 نظر
1 ستاره
0%
0 نظر

01 مشتری نظر ارسال کردند.

  • حسین شکی

    کفشی که تمام انسان‌ها باید داشته باشن.

    05 مرداد 1401
    • بولگانو

      07 مرداد 1401

      خیلی ممنونم از نظر زیباتون جناب شکی ?

نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت خود را*

نقد و بررسی

E.g.: https://www.aparat.com/watch?v=HhBUmxEOfpc